Ze meten geen luistercijfers, maar die onderzoeken ze.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf wel wakker, maar luister wel via internet maar dat telt neem ik aan ook mee voor de luistercijfers![]()
Hoi Glacierquote:
Yeah, bah.quote:
Ja, als je zegt dat ze in de 40 is geloof je het ookquote:Maar nu Amy WijnhuisOnze jonge zuipert
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, bah.
[..]
Ja, als je zegt dat ze in de 40 is geloof je het ook.
Ja, dit vind ik wel leuke "lekker fout" plaatjes, dit in tegenstelling tot die crap van Rabberingquote:
Ik heb Winamp aanstaan, de hele middag alquote:Op woensdag 5 september 2007 15:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
RabRadio!!!
Paul Rabbering is in het echt zo'n toffe gozer!
Winampquote:Op woensdag 5 september 2007 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb Winamp aanstaan, de hele middag al
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:37 schreef MutZ het volgende:
Als je op kamers gaat, wat is dan het eerste wat je gaat kopen voor je uitzet?
Gegarandeerd leuke muziekquote:
allaaaaaaanngggg gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O ja, stem ook even voor 3FM bij de Radioringen: http://radioring2007.televizierring.nl/
Een Senseo, ik kan echt niet zonderquote:
M'n ma ook nietquote:Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een Senseo, ik kan echt niet zonder
Koffiequote:
quote:
Om vervolgens aan mij op te sturen? Prima planquote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zal ik trouwens stiekum 1 van de badeenden voor mezelf houden?![]()
![]()
![]()
* Glacier denkt aan de collectie schroot mp3s bij MutZquote:
Je onderbreekt mijn kwartet!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:47 schreef Toad het volgende:
Laat asjeblieft Tokio Hotel niet de singlestrijd winnen van Editors straks bij MetMichiel.
http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Neequote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zal ik trouwens stiekum 1 van de badeenden voor mezelf houden?![]()
![]()
![]()
al die wanhopige tienermeisjes die geilen op die zanger, dat die meiden niet gewoon zien dat het gastje zwaar homo is is me een raadselquote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Michiel! Maricha!
Jullie luisteraars! Wat doen ze!? Gaat Tokio Hotel straks winnen van Editors?
Is het geen zangeres dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
al die wanhopige tienermeisjes die geilen op die zanger, dat die meiden niet gewoon zien dat het gastje zwaar homo is is me een raadsel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |