Ah, nu weet ik weer waarom ik dit jaar weer een agenda gekocht hebquote:Op woensdag 5 september 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
Echt WTF een verbod op leuke schoolagenda's
Ze hebben nu iig weer meer ruimte om te doen waar de agenda voor is, vol kalken met onzin
Oplossing: niet naar Q-music luisteren, dan hoor je het nummer niet zo vaakquote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Noisemaker het volgende:
How to save a lifewaarom draait 3fm dit? ik word al helemaal scheitziek van dat nummer.. (op q-music)
't staat 52 - 48 momenteel voor THquote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk is het een oneerlijke strijd. Editors is heul veel beter dan TH. Ik vrees alleen het ergste...
Beter dan de hele dag Arrow Jazz, wat ze op mn stage hebben. Het enige voordeel daarvan is dat het zo'n suffe muziek is, dat je automatisch wel doorwerkt in plaats van intensief radio te luisteren.quote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net maar even Irene Moors & De Smurfen - Ik Heb Nieuwe Schoenen opgezet
Dat heet nou oldschool.quote:
Erger...quote:
Dat had je vrijdag mooi kunnen vragenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef Broekie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waar die 20:00:53 voor staat die altijd in grote cijfers op het paneel onder de MD-spelers staat? (Onder het klokje en de countdown dus).
Ben ik in alle verbazing dat ik zomaar ineens in de studio stond dus glad vergeten inderdaad...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had je vrijdag mooi kunnen vragen
Volgens mij is dat een timer/stopwatch. Om gesprekjes e.d. te timen. Hij is gewoon niet op nul gezet...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef Broekie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waar die 20:00:53 voor staat die altijd in grote cijfers op het paneel onder de MD-spelers staat? (Onder het klokje en de countdown dus).
Is ie al een tijdje niet dan, althans, lang genoeg om op te vallen dat er al heel lang hetzelfde staat.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een timer/stopwatch. Om gesprekjes e.d. te timen. Hij is gewoon niet op nul gezet...
Viel me een week geleden inderdaad ook al op.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is ie al een tijdje niet dan, althans, lang genoeg om op te vallen dat er al heel lang hetzelfde staat.
Dank voor de uitleg
De nieuwe, johnny vind ik ook goed t ehore n:Yquote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Mooi liedje van Di-rect, maar dit is dan ook wel een positieve uitzondering op de platen die ze tot op heden hebben gemaakt.
Oja!! die is ook best wel OK (net ff de clip bekeken via Youtube want wist niet precies hoe het liedje klonk).quote:Op woensdag 5 september 2007 21:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De nieuwe, johnny vind ik ook goed t ehore n:Y
Helemaal mee eens.quote:klaxons moeten we vaker horen
'k kan me alleen enorm ergeren aan "the way I'm are". Taalverloedering!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Timbaland kan ik ook wel waarderenmee rook omdat het niet alleen dom rappen is wat je toch niet verstaat.
Het is zelfs nog erger: 'The Way I Are'...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan me alleen enorm ergeren aan "the way I'm are". Taalverloedering!
Da's de titel ja, maar hij zingt echt The way I'm are (staat ook zo in de meeste lyrics).quote:Op woensdag 5 september 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger: 'The Way I Are'...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
tot morgen! (Hopelijk met Marconi award)
Ik duim absoluut met je mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dank u, en vooral bedankt Maricha om mijn request nog zo laat toch bij Michiel ingepland te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:![]()
![]()
een held die Badly Drawn Boy aangevraagd heeft
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank u, en vooral bedankt Maricha om mijn request nog zo laat toch bij Michiel ingepland te krijgen
Het is zo'n mooi nummerhelaas kan ik het morgen niet bij Gerard proberen, hij vindt het ook een prachtig nummer.
het is ook zo mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ik luister hem echt elke dag op m'n speler.
3fm heeft liever sterrenlichtenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Muse - Map Of The Problematique is ook een best lekker nummer trouwens.
Is al een paar maanden uit, maar is volgens mij tot nu toe nog niet echt populair geworden in NL...
Dat doen we expres, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef DaMook het volgende:
Leuk ik ben er en iedereen is meteen weer weg.
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doen we expres, wist je dat nog niet?
Ik met de corsoquote:Op donderdag 6 september 2007 00:42 schreef Toad het volgende:
Wel rustig hier de laatste tijd.
Druk met school iedereen?!
ja het leven is weer begonnen, snachts zal ik er niet veel meer zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:42 schreef Toad het volgende:
Wel rustig hier de laatste tijd.
Druk met school iedereen?!
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
'Stem je radio af op de rampenzender'...
Verwachten ze dan dat ik 538 opzet ofzo?.
Nee, Skyquote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
nee saai radioquote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
quote:
Ik lust ook wel een bakkiequote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:21 schreef Glacier het volgende:
Astu, koffieSuiker en melk liggen erbij voor de liefhebbers (hoewel je koffie natuurlijk zwart hoort te drinken
) en een stukje vlaai
[afbeelding]
Dank jequote:Op donderdag 6 september 2007 10:21 schreef Glacier het volgende:
Astu, koffieSuiker en melk liggen erbij voor de liefhebbers (hoewel je koffie natuurlijk zwart hoort te drinken
) en een stukje vlaai
[afbeelding]
Tisdat?quote:
Nee, 100%NLquote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |