LOLquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:56 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
"Hou je kop dicht en rij" dacht ze zeker tijdens haar examen.
Basketball Slideshowquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef -Hans- het volgende:Sniff 'N' the Tears - Driver's Seat, toffe plaat is dat!
3FM MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGAHIT![]()
Den Haag?! Waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kut, Het Glazen Huis komt in Den haag.
Dat is nóg verder weg.
Niet meer op de Neude?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is nóg verder weg.
Bron?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat is nóg verder weg.
En http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7802quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tijdens ZoeyZo.
-edit-: http://www.brabantsdagblad.nl/media/article1825461.ece
Die ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
En http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7802
Jammer, Neude had altijd wel wat...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tijdens ZoeyZo.
-edit-: http://www.brabantsdagblad.nl/media/article1825461.ece
Kan het nog wel even vragen aan Arcee ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:48 schreef MutZ het volgende:
Zijn er btw al ergens stats te vinden?
Van deze reeks?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:48 schreef MutZ het volgende:
Zijn er btw al ergens stats te vinden?
En dat was ook dichterbij voor mij, en ik was van plan om dit jaar er heen te gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jammer, Neude had altijd wel wat...
Ik dacht dat Jera er al mee bezig wasquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:50 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Kan het nog wel even vragen aan Arcee ofzo.
EDIT: Heb een PM gestuurd.
Ja, van deze reeks... Rondom een jubileum worden er altijd stats gepost, en we hebben er net weer 1 gehadquote:
Ik heb wat gerequest in de stats topic maar nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jera er al mee bezig was
http://www.megacharts.nl/index2.jspquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand waar de volledige Mega Top 50 staat die nu gedraait wordt?
Balen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wat gerequest in de stats topic maar nooit meer wat van gehoord![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
http://www.megacharts.nl/index2.jsp
Ik las het, hopen dat die snel reageertquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb een PM naar Arcee gesturd.
Mwah, ik vind het eigenlijk wel tijd voor een spannend muziekjequote:
Komt hopelijk nog wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het eigenlijk wel tijd voor een spannend muziekje
Scherpe foto's hoor, top !quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef IedeK. het volgende:
Basketball Slideshow
Staan nu 16 foto's.
Plaat die nu te horen is vind ik ook wel vet!quote:
Dit is idd wel een lekker nummer met een goeie beat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Plaat die nu te horen is vind ik ook wel vet!![]()
Nieuwe Ferry Corsten - The Race
"Start your engines.. GO! "![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is idd wel een lekker nummer met een goeie beat!![]()
Ik vind het ook niks, en ook een kut tekst.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een drama plaat zeg de nieuwe van Guus Meeuwis![]()
Oh, die ken ik ook, van Leonaquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef Toad het volgende:
Ken je dat liedje nog Hans?
Het is zomer op je radiioooooo.... zomer op je radioooo!!!
die is van de concullega'squote:Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef Toad het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef Toad het volgende:
Daar ken ik het van.quote:
Voor mij is Den Haag dan weer dichterbij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Van deze reeks?
[..]
En dat was ook dichterbij voor mij, en ik was van plan om dit jaar er heen te gaan.
Den Haag is 2,5 uur voor mij. En Utrecht 1,5 uur.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij is Den Haag dan weer dichterbij.
Huis - Neude is minimaal 1:38 uur.
Huis - Plein is minimaal 1:20 uur.
Goed... zo veel scheelt het dus ook niet...
Eric leert het zijn zoontje nog welquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeegahit![]()
Zoontje van Eric Corton (8 jaar oud) vind de muziek van Di-rect dus wel wel leuk. De meningen over die band zijn hier toch wat anders.
Hij is nog jongquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoontje heeft de jumpstyle al wel ontdekt, dit tot grote ergernis van Eric![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Tinuzzz_Talpa, je hebt wel topicdiarree de afgelopen dagen zeg.
[TOURNAMENT] FOK!s 3FM Awards (nominatieronde)
Wie moeten er in Het Glazen Huis?
Die eerste had ik al gezien, die 2e nog nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Wist je trouwens dat Tessel d'r eigen Wikipedia-pagina heeft geschreven? Hoezo groot ego...quote:Op zondag 2 september 2007 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goooodmorning
Zometeen weer de show van Eddy und Tessel
quote:Op zondag 2 september 2007 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goooodmorning
Zometeen weer de show van Eddy und Tessel
Iddquote:Op zondag 2 september 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
Wist je trouwens dat Tessel d'r eigen Wikipedia-pagina heeft geschreven? Hoezo groot ego...
Niet voor mijquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 11:50 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel me...
Zo maar weer eens ff verder met het uitzoeken van m'n muziek
zal hem niet missenquote:Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet voor mij![]()
Al gelezen dat Ruud de Wild overspannen thuis zit? Er gingen al de meest wilde geruchten rond dat hij wilde stoppen met radio maken.
Maf! Ik pak straks de stream er wel even bij als het programma is afgelopen, om te horen wat er gebeurde.quote:Op zondag 2 september 2007 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Waar is Eddy gebleven? ik zie ineens Coen Swijnenberg in de studio en Eddy is vooralsnog in geen velden of wegen te bekenen.
edit:
Eddy is ineens ziek naar huis gegaan en Coen Swijnenberg was toevallig al in het pand aanwezig (vanwege een rondleiding)..
Had het geluid uit dus ik weet niet of Eddy er tijdens de uitzending over heeft gehad dat hij zich niet goed voelde, maar toen ik de cam erbij pakte was Eddy weg en zat Coen ineens in de studio. Ze hebben daar wel een doos staan met een taart erin, dus misschien is dat wel de boosdoener.quote:Op zondag 2 september 2007 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maf! Ik pak straks de stream er wel even bij als het programma is afgelopen, om te horen wat er gebeurde.
Ze vern**kt nu ook al het requestrad.. ding stond al stil maar zij draait het rad gewoon 2 veldjes omhoog zodat de keuze viel op een gevoelige plaat.quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans
en ik lees dat Tessel dr ego flink aan het groeien is
Ze drukte zomaar iemand weg iddquote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze vern**kt nu ook al het requestrad.. ding stond al stil maar zij draait het rad gewoon 2 veldjes omhoog zodat de keuze viel op een gevoelige plaat.
En nu drukt ze ook nog eens een beller weg.![]()
Heb zelf nog maar een 30.000 nummers te gaanquote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Toad het volgende:
Ik heb hier nog wel wat werk Glacier en Mutz.
Requestquote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft in vredesnaam bedacht om de plaat van Fergie op de playlist te zetten.. wat een bagger zeg!
Big girls don't cry![]()
![]()
![]()
Van mij hoeft die idd ook nietquote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft in vredesnaam bedacht om de plaat van Fergie op de playlist te zetten.. wat een bagger zeg!
Big girls don't cry![]()
![]()
![]()
Ah! Iemand die de highlights gaat knippen en postenquote:Op zondag 2 september 2007 15:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam trouwens nog een wel heel erg humoristisch moment tegen tijdens het tweede deel van de Freaknacht (heb 'm opgenomen op DVD, zoals elke week). Tijd om een zingende en dansende Michiel en Paul op YouTube te gaan zetten.
Ik vind het ook maar niks hoorquote:Op zondag 2 september 2007 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ok, maar check de playlist op 3FM maar eens.. daar staat de plaat ook tussen.
quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Paul zingen en dansen in de 3FM Freaknacht![]()
Eigenlijk begint het morgen pasquote:Op zondag 2 september 2007 16:16 schreef purplerose het volgende:
Nou alweer aan het SOGgen?Het schooljaar is net begonnen!
Volgens mij is de eerste voor mij volgende week (een projectplan)quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef Toad het volgende:
Ik moet er ook nog inkomen Mutz. Maar ik moet nu wel aan de slag, want deze week staan er alweer inleverdata op het programma.
Gelukkig zit ik nog te kijken naar Rabbering in de Nacht (vanaf DVD).quote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf > Tokio Hotel - Monsoon is op de radio![]()
En hop weer op het log. Naar mannetje ben je toch Florisquote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Tsja... doe het dan ook niet, dan kan ik het ook niet capturen.quote:Op zondag 2 september 2007 17:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
En hop weer op het log. Naar mannetje ben je toch Floris![]()
*proest*quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, vindt het geweldig stukje!quote:Op zondag 2 september 2007 17:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
En hop weer op het log. Naar mannetje ben je toch Floris![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 17:36 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig zit ik nog te kijken naar Rabbering in de Nacht (vanaf DVD).
Dat is altijd zo fout. Van die zangeresjes die een aardig plaatje maken en dan word de 2e of 3e single z'n langzame kutplaatquote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Big girls don't cry![]()
![]()
![]()
Ach ja, het zijn van die "artiesten" die achter elke trend aanlopen, alles voorgeschoteld krijgen en daar, helaas, ook nog wereldberoemd mee worden. Uitgekiende marketingproducten die wat mij betreft niets met muziek te maken hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 20:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fout. Van die zangeresjes die een aardig plaatje maken en dan word de 2e of 3e single z'n langzame kutplaat
Dat had ik alleen nog wel gehaaldquote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
meer dan 100 posts in dit weekend is veel![]()
Toen werd ik dus net wakker, ik kon meteen mee gaan schreeuwen!quote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef Againzender het volgende:
Scream!
Nou ja, 3FM is sowieso gek van U2quote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Paul U2 Rabbering.
Gefeli meis!!quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
haaaj!
* chatgirl geeft eindelijk een stageplek gevonden
Kwestie van even RabRadio terugluisteren, zie http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandagquote:Op maandag 3 september 2007 17:51 schreef partyyboyy het volgende:
Toen straks rond een uur of 3 kon je kiezen uit 3 platen ofzo. Ik zou niet weten wat voor iets het was, maar kun je ergens opzoeken welke platen hierbij stonden?
Wat een f*cking goede plaat is dat !!!!!quote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef Againzender het volgende:
Scream!
Je wilt er ook één?quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
Michiel: Hee held!
Check je hyves voor een berichie van mijjj over je badeenden
Al via Michiel gelezenquote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
Michiel: Hee held!
Check je hyves voor een berichie van mijjj over je badeenden
Meerdere zelfs voor mijn dierenasiel actiequote:
Haha, ga je ze in hokken plaatsen, en mensen vertellen dat dat ook gebeurt met honden en katten?quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Meerdere zelfs voor mijn dierenasiel actie
Oequote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Al via Michiel gelezen
We zijn in overleg
Als je niet uitkijkt zet ik jou in zo een hok met een badeend als speeltjequote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, ga je ze in hokken plaatsen, en mensen vertellen dat dat ook gebeurt met honden en katten?
Ik zal braaf zijnquote:Op maandag 3 september 2007 19:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt zet ik jou in zo een hok met een badeend als speeltje
En die clip!quote:Op maandag 3 september 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijk droge beat zit er in dat Benny Benassi liedje, maar wel lekker!
dat kun je wel zeggen ja. Wat een K*t dagquote:
Braafquote:
Ik von het vandaag wel lekker weer eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans
Hai Timo
Hai LL
nog last van de buurman de laaste tijd of vindt die het nu te koud om buiten te telefoneren
quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans
Hai Timo
Hai LL
nog last van de buurman de laaste tijd of vindt die het nu te koud om buiten te telefoneren
quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
.....
maar ben toch wel een beetje Giel moe.
.....
Afkloppen!quote:Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb er wat van gezegd.En het is zo goed als over voor even nu... (voor nu
, laten we het niet te hard zeggen...)
Op jouw hoofd!quote:
Vindt het erg stoer van je dat je er wat van gezegd hebtquote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Juist.
Maar ook wel goed dat ik er iets van heb gezegd, heeft toch een beetje geholpen..![]()
vond `m geweldigquote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
"Wil je ook opgewarmde macaroni op je mobiel? SMS dan MAGNETR ON!"
"Wil je ook pizza's bakken? SMS dan COMBIMAGNETR ON!"![]()
Vooral het `s morgens. Lijkt steeds meer op de automatische piloot te gaan. Geeft mij maar Sander de Heer `s ochtendsquote:Op maandag 3 september 2007 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vanaf Pinkpop dit jaar. Daarna vond ik er helemaal niks meer aan.....
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vindt het erg stoer van je dat je er wat van gezegd hebt
Stuur je dan ook even een fax naar alle trampolinespringers?quote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alleen Michiel mag dat soort geluiden maken
Die maken geen boingboing geluidquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur je dan ook even een fax naar alle trampolinespringers?
HIHI erg leuk inderdaad. Moest wel lachen toen het spotje was te horen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
"Wil je ook opgewarmde macaroni op je mobiel? SMS dan MAGNETR ON!"
"Wil je ook pizza's bakken? SMS dan COMBIMAGNETR ON!"![]()
Heb zelf al wat langer dat ik het allemaal wat minder vind. Dacht dat het even de goede kant zou opgaan toen die kalender Kim eindelijk was gemoved, maar dat is helaas niet echt het geval. Giel heeft zich als shock jock allang bewezen en is tegenwoordig een beetje teveel een te aardig mediamannetje geworden (kritisch zijn mag best, Giel).quote:Op maandag 3 september 2007 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat heb ik dus vanaf Pinkpop dit jaar. Daarna vond ik er helemaal niks meer aan.....
![]()
purplerose, jij ook een oliebol?quote:Op maandag 3 september 2007 20:39 schreef purplerose het volgende:
Kut pepernoten zo vroeg in het jaar aldie moeten gewoon pas vanaf november ofzo in de winkel mogen komen
Gatver je lijkt me vader wel die vreet ook altijd een oliebol als die van het strand komt met 32 gradenquote:
Nou dit is vrij normaal hoor, als ik zo hoog moet praten/inspreken is het altijd wel een beetje schorquote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Oei, op die jingle klinkt Maricha nog hees!
Ik eet alleen maar oliebollen tussen kerst en oud&nieuw (en nog een paar dagen daarna), zelfs al staat de oliebollenkraam al een maand of 2 bij het station.quote:Op maandag 3 september 2007 20:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gatver je lijkt me vader wel die vreet ook altijd een oliebol als die van het strand komt met 32 graden
Ik eet me oliebollen trouwens graag niet helemaal gaar, dat er psies zo in het midden nog een beetje ongaar deeg zit
is juistquote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou dit is vrij normaal hoor, als ik zo hoog moet praten/inspreken is het altijd wel een beetje schor
Hahaquote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf houdt wijselijk z'n mond...![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Als je een molen bezoekt, moet je dus oppassen voor die wieken.
Die kun je ook gewoon op de kermis halen. Dus dat is niet vreemd.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je een molen bezoekt, moet je dus oppassen voor die wieken.
quote:Op maandag 3 september 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Yay!! Alles goed. Alleen 2e was een gokje
Heeft de smaak qua goede platen weer goed te pakken.quote:
Best tof, jaquote:
Hoi Glacierquote:
He Boriszquote:
quote:
Ik heb ook wat ingestuurdquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Borisz
Ik ga even een plaatje aanvragen
Misschien zijn M&M me wel goedgezind vanavond
Inderdaad, ik heb hem vanmiddag gevondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
The Vulture
Nieuwe website van Domien is niet zo heel moeilijk om te achterhalen.Domien gaat ook aan de Angrylogs doen en morgen maakt hij de domeinnaam bekend, maar met een beetje inspanning is die ook wel te achterhalen.
domienverschuuren.nl ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
The Vulture
Nieuwe website van Domien is niet zo heel moeilijk om te achterhalen.Domien gaat ook aan de Angrylogs doen en morgen maakt hij de domeinnaam bekend, maar met een beetje inspanning is die ook wel te achterhalen.
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Borisz
Ik ga even een plaatje aanvragen
Misschien zijn M&M me wel goedgezind vanavond
Het heeft iets met wintersportende apen te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |