quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef Toad het volgende:
Ken je dat liedje nog Hans?
Het is zomer op je radiioooooo.... zomer op je radioooo!!!
Daar ken ik het van.quote:
Voor mij is Den Haag dan weer dichterbij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Van deze reeks?
[..]
En dat was ook dichterbij voor mij, en ik was van plan om dit jaar er heen te gaan.
Den Haag is 2,5 uur voor mij. En Utrecht 1,5 uur.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij is Den Haag dan weer dichterbij.
Huis - Neude is minimaal 1:38 uur.
Huis - Plein is minimaal 1:20 uur.
Goed... zo veel scheelt het dus ook niet...
Eric leert het zijn zoontje nog welquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeegahit![]()
Zoontje van Eric Corton (8 jaar oud) vind de muziek van Di-rect dus wel wel leuk. De meningen over die band zijn hier toch wat anders.
Hij is nog jongquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoontje heeft de jumpstyle al wel ontdekt, dit tot grote ergernis van Eric![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Tinuzzz_Talpa, je hebt wel topicdiarree de afgelopen dagen zeg.
[TOURNAMENT] FOK!s 3FM Awards (nominatieronde)
Wie moeten er in Het Glazen Huis?
Die eerste had ik al gezien, die 2e nog nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Wist je trouwens dat Tessel d'r eigen Wikipedia-pagina heeft geschreven? Hoezo groot ego...quote:Op zondag 2 september 2007 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goooodmorning
Zometeen weer de show van Eddy und Tessel
quote:Op zondag 2 september 2007 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goooodmorning
Zometeen weer de show van Eddy und Tessel
Iddquote:Op zondag 2 september 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
Wist je trouwens dat Tessel d'r eigen Wikipedia-pagina heeft geschreven? Hoezo groot ego...
Niet voor mijquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 11:50 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel me...
Zo maar weer eens ff verder met het uitzoeken van m'n muziek
zal hem niet missenquote:Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet voor mij![]()
Al gelezen dat Ruud de Wild overspannen thuis zit? Er gingen al de meest wilde geruchten rond dat hij wilde stoppen met radio maken.
Maf! Ik pak straks de stream er wel even bij als het programma is afgelopen, om te horen wat er gebeurde.quote:Op zondag 2 september 2007 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Waar is Eddy gebleven? ik zie ineens Coen Swijnenberg in de studio en Eddy is vooralsnog in geen velden of wegen te bekenen.
edit:
Eddy is ineens ziek naar huis gegaan en Coen Swijnenberg was toevallig al in het pand aanwezig (vanwege een rondleiding)..
Had het geluid uit dus ik weet niet of Eddy er tijdens de uitzending over heeft gehad dat hij zich niet goed voelde, maar toen ik de cam erbij pakte was Eddy weg en zat Coen ineens in de studio. Ze hebben daar wel een doos staan met een taart erin, dus misschien is dat wel de boosdoener.quote:Op zondag 2 september 2007 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maf! Ik pak straks de stream er wel even bij als het programma is afgelopen, om te horen wat er gebeurde.
Ze vern**kt nu ook al het requestrad.. ding stond al stil maar zij draait het rad gewoon 2 veldjes omhoog zodat de keuze viel op een gevoelige plaat.quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans
en ik lees dat Tessel dr ego flink aan het groeien is
Ze drukte zomaar iemand weg iddquote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze vern**kt nu ook al het requestrad.. ding stond al stil maar zij draait het rad gewoon 2 veldjes omhoog zodat de keuze viel op een gevoelige plaat.
En nu drukt ze ook nog eens een beller weg.![]()
Heb zelf nog maar een 30.000 nummers te gaanquote:Op zondag 2 september 2007 14:04 schreef Toad het volgende:
Ik heb hier nog wel wat werk Glacier en Mutz.
Requestquote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft in vredesnaam bedacht om de plaat van Fergie op de playlist te zetten.. wat een bagger zeg!
Big girls don't cry![]()
![]()
![]()
Van mij hoeft die idd ook nietquote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft in vredesnaam bedacht om de plaat van Fergie op de playlist te zetten.. wat een bagger zeg!
Big girls don't cry![]()
![]()
![]()
Ah! Iemand die de highlights gaat knippen en postenquote:Op zondag 2 september 2007 15:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam trouwens nog een wel heel erg humoristisch moment tegen tijdens het tweede deel van de Freaknacht (heb 'm opgenomen op DVD, zoals elke week). Tijd om een zingende en dansende Michiel en Paul op YouTube te gaan zetten.
Ik vind het ook maar niks hoorquote:Op zondag 2 september 2007 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ok, maar check de playlist op 3FM maar eens.. daar staat de plaat ook tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |