Gefeli meis!!quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
haaaj!
* chatgirl geeft eindelijk een stageplek gevonden
Kwestie van even RabRadio terugluisteren, zie http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandagquote:Op maandag 3 september 2007 17:51 schreef partyyboyy het volgende:
Toen straks rond een uur of 3 kon je kiezen uit 3 platen ofzo. Ik zou niet weten wat voor iets het was, maar kun je ergens opzoeken welke platen hierbij stonden?
Wat een f*cking goede plaat is dat !!!!!quote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef Againzender het volgende:
Scream!
Je wilt er ook één?quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
Michiel: Hee held!
Check je hyves voor een berichie van mijjj over je badeenden
Al via Michiel gelezenquote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef purplerose het volgende:
Michiel: Hee held!
Check je hyves voor een berichie van mijjj over je badeenden
Meerdere zelfs voor mijn dierenasiel actiequote:
Haha, ga je ze in hokken plaatsen, en mensen vertellen dat dat ook gebeurt met honden en katten?quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Meerdere zelfs voor mijn dierenasiel actie
Oequote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Al via Michiel gelezen
We zijn in overleg
Als je niet uitkijkt zet ik jou in zo een hok met een badeend als speeltjequote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, ga je ze in hokken plaatsen, en mensen vertellen dat dat ook gebeurt met honden en katten?
Ik zal braaf zijnquote:Op maandag 3 september 2007 19:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt zet ik jou in zo een hok met een badeend als speeltje
En die clip!quote:Op maandag 3 september 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijk droge beat zit er in dat Benny Benassi liedje, maar wel lekker!
dat kun je wel zeggen ja. Wat een K*t dagquote:
Braafquote:
Ik von het vandaag wel lekker weer eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans
Hai Timo
Hai LL
nog last van de buurman de laaste tijd of vindt die het nu te koud om buiten te telefoneren
quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Hans
Hai Timo
Hai LL
nog last van de buurman de laaste tijd of vindt die het nu te koud om buiten te telefoneren
quote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
.....
maar ben toch wel een beetje Giel moe.
.....
Afkloppen!quote:Op maandag 3 september 2007 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb er wat van gezegd.En het is zo goed als over voor even nu... (voor nu
, laten we het niet te hard zeggen...)
Op jouw hoofd!quote:
Vindt het erg stoer van je dat je er wat van gezegd hebtquote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Juist.
Maar ook wel goed dat ik er iets van heb gezegd, heeft toch een beetje geholpen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |