quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Paul zingen en dansen in de 3FM Freaknacht![]()
Eigenlijk begint het morgen pasquote:Op zondag 2 september 2007 16:16 schreef purplerose het volgende:
Nou alweer aan het SOGgen?Het schooljaar is net begonnen!
Volgens mij is de eerste voor mij volgende week (een projectplan)quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef Toad het volgende:
Ik moet er ook nog inkomen Mutz. Maar ik moet nu wel aan de slag, want deze week staan er alweer inleverdata op het programma.
Gelukkig zit ik nog te kijken naar Rabbering in de Nacht (vanaf DVD).quote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf > Tokio Hotel - Monsoon is op de radio![]()
En hop weer op het log. Naar mannetje ben je toch Florisquote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Tsja... doe het dan ook niet, dan kan ik het ook niet capturen.quote:Op zondag 2 september 2007 17:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
En hop weer op het log. Naar mannetje ben je toch Floris![]()
*proest*quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, vindt het geweldig stukje!quote:Op zondag 2 september 2007 17:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
En hop weer op het log. Naar mannetje ben je toch Floris![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 17:36 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig zit ik nog te kijken naar Rabbering in de Nacht (vanaf DVD).
Dat is altijd zo fout. Van die zangeresjes die een aardig plaatje maken en dan word de 2e of 3e single z'n langzame kutplaatquote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft in vredesnaam bedacht om de plaat van Fergie op de playlist te zetten.. wat een bagger zeg!
Big girls don't cry![]()
![]()
![]()
Ach ja, het zijn van die "artiesten" die achter elke trend aanlopen, alles voorgeschoteld krijgen en daar, helaas, ook nog wereldberoemd mee worden. Uitgekiende marketingproducten die wat mij betreft niets met muziek te maken hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 20:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fout. Van die zangeresjes die een aardig plaatje maken en dan word de 2e of 3e single z'n langzame kutplaat
Dat had ik alleen nog wel gehaaldquote:Op zondag 2 september 2007 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
meer dan 100 posts in dit weekend is veel![]()
Toen werd ik dus net wakker, ik kon meteen mee gaan schreeuwen!quote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef Againzender het volgende:
Scream!
Nou ja, 3FM is sowieso gek van U2quote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Paul U2 Rabbering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |