vond `m geweldigquote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
"Wil je ook opgewarmde macaroni op je mobiel? SMS dan MAGNETR ON!"
"Wil je ook pizza's bakken? SMS dan COMBIMAGNETR ON!"![]()
Vooral het `s morgens. Lijkt steeds meer op de automatische piloot te gaan. Geeft mij maar Sander de Heer `s ochtendsquote:Op maandag 3 september 2007 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vanaf Pinkpop dit jaar. Daarna vond ik er helemaal niks meer aan.....
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vindt het erg stoer van je dat je er wat van gezegd hebt
Stuur je dan ook even een fax naar alle trampolinespringers?quote:Op maandag 3 september 2007 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Alleen Michiel mag dat soort geluiden maken
Die maken geen boingboing geluidquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur je dan ook even een fax naar alle trampolinespringers?
HIHI erg leuk inderdaad. Moest wel lachen toen het spotje was te horen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
"Wil je ook opgewarmde macaroni op je mobiel? SMS dan MAGNETR ON!"
"Wil je ook pizza's bakken? SMS dan COMBIMAGNETR ON!"![]()
Heb zelf al wat langer dat ik het allemaal wat minder vind. Dacht dat het even de goede kant zou opgaan toen die kalender Kim eindelijk was gemoved, maar dat is helaas niet echt het geval. Giel heeft zich als shock jock allang bewezen en is tegenwoordig een beetje teveel een te aardig mediamannetje geworden (kritisch zijn mag best, Giel).quote:Op maandag 3 september 2007 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat heb ik dus vanaf Pinkpop dit jaar. Daarna vond ik er helemaal niks meer aan.....
![]()
purplerose, jij ook een oliebol?quote:Op maandag 3 september 2007 20:39 schreef purplerose het volgende:
Kut pepernoten zo vroeg in het jaar aldie moeten gewoon pas vanaf november ofzo in de winkel mogen komen
Gatver je lijkt me vader wel die vreet ook altijd een oliebol als die van het strand komt met 32 gradenquote:
Nou dit is vrij normaal hoor, als ik zo hoog moet praten/inspreken is het altijd wel een beetje schorquote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Oei, op die jingle klinkt Maricha nog hees!
Ik eet alleen maar oliebollen tussen kerst en oud&nieuw (en nog een paar dagen daarna), zelfs al staat de oliebollenkraam al een maand of 2 bij het station.quote:Op maandag 3 september 2007 20:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gatver je lijkt me vader wel die vreet ook altijd een oliebol als die van het strand komt met 32 graden
Ik eet me oliebollen trouwens graag niet helemaal gaar, dat er psies zo in het midden nog een beetje ongaar deeg zit
is juistquote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou dit is vrij normaal hoor, als ik zo hoog moet praten/inspreken is het altijd wel een beetje schor
Hahaquote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf houdt wijselijk z'n mond...![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Als je een molen bezoekt, moet je dus oppassen voor die wieken.
Die kun je ook gewoon op de kermis halen. Dus dat is niet vreemd.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je een molen bezoekt, moet je dus oppassen voor die wieken.
quote:Op maandag 3 september 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Yay!! Alles goed. Alleen 2e was een gokje
Heeft de smaak qua goede platen weer goed te pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |