wat een lelijk gebitquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:34 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/01/thumb/img13.jpg]afbeelding][/url]
Michiel met z'n "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"-smile.
Mijn excusesquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef MichielV het volgende:
He wat een negativitieit zo tussen alle blije mensen door....
Jahaaaa, ook dat is FOK!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef MichielV het volgende:
He wat een negativitieit zo tussen alle blije mensen door....
Als dat over Katelijn gaat dan wordt het vechten hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:02 schreef Sirolf het volgende:
Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!
Bronnen rond Siegfried hebben mij dat vertelt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:06 schreef Siegfried het volgende:
Ik coordineer een stand die er morgen staat ja
Zou dus eigenlijk eens moeten gaan tukken, want 10u moet ik op het terrein staan
Maarre.. Hoe weet jij dat?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:14 schreef Siegfried het volgende:
Ah ok, goed geheugen dan
Jij ook nog @ de Beschaving?
Jammer alleen dat het daar zo donker is. Er is niks van te zien!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:24 schreef Toad het volgende:
Er wordt gedanst!
Ik weet van niets, de vlaai kwam rechtstreeks bij de Plus vandaanquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ronald/Broekie had vast wat in die taart gestopt die 'ie tijdens EW kwam brengen...![]()
Was een grapje, aangezien Veenstra zich nogal ADHD-erig gedroeg tijdens de laatste Freaknacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet van niets, de vlaai kwam rechtstreeks bij de Plus vandaan
Maar, wat heb ik gemist dan?
En dat is goed gelukt!.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
van rudy en mij mag dat best een megahit worden, maar dan moeten we haar eerst nog op de playlist krijgen...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:40 schreef -Hans- het volgende:
Tessel is afgelopen maandag weer gezakt voor haar autorijexamen. Ze nam de bochten naar links te krap en de bochten naar rechts te ruim. En ze heeft vandaag ook een boete gekregen van 37 euro omdat ze geen treinkaartje had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |