Laatste keer Veenstraquote:
Volgens mij heb jij een ernstige variant van Gieleritus...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Laatste keer Veenstra
[afbeelding]
De humor van Veenstra
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:29 schreef sjarreltje het volgende:
Mkay...wat heeft Veenstra geslikt vannacht?
Ronald/Broekie had vast wat in die taart gestopt die 'ie tijdens EW kwam brengen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:29 schreef sjarreltje het volgende:
Mkay...wat heeft Veenstra geslikt vannacht?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een ernstige variant van Gieleritus...
Maak een fototopic aan in B&H zou ik zeggen, maar val ons er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
HEUL WEL WANT DIT IS 3FMquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak een fototopic aan in B&H zou ik zeggen, maar val ons er niet mee lastig.
Ga es snel slapen jij...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens ff serieus tis nu een half uur bezig en er is nog niets gebeurds en nog niets grappigs geweest
DAT KAN TOCH NIET!
Kloptquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:39 schreef Toad het volgende:
Volgens mij kijk je niet Paul.
Ja de Gielhumorquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga es snel slapen jij...![]()
Blijkbaar heb je een ander soort humor...
1 typoquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:42 schreef DaMook het volgende:
Doe eens lief tegen paultjuhhh![]()
1 Hij luisterd 3fm
2 Nachtegiel is toch wel van giel
3 ik vind michiel het ook goed doen![]()
4 ik wil annemieke en barbara samen.
1 sorryquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef borisz het volgende:
[..]
1 typo![]()
2. Dit is ook geen nachtegiel maar nachtemichiel
3. klopt
4. Goed Idee![]()
Dan heb jij een toffe paquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Michiel is toch veel saaier joh
Giel weet overal stoere soundjes bij
En presenteert veel toffer en aparter
Michiel is zo gewoontjes, alsof mijn pa presenteert
misschien is mijn pa dan wel keitof ofzeau
Ik vond het toch een beetje erg lang duren...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:52 schreef Toad het volgende:
Ben ik de enige die dit heeeeeel erg grappg vindt?
Het is ook Literatuur, met de hoofdletter L.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het toch een beetje erg lang duren...![]()
Ik moet alleen nog een keer een betere kabelversterker ergens vandaan gaan halen, want de kwaliteit van mn screens is nog steeds niet echt goed...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:53 schreef Toad het volgende:
Goed bezig Sirolf!
Van haar nieuwe boek bedoel ik dan. Maar dat zou Michiel wel doorhebben. Benieuwd of Michiel ook nog een soort van presentatie gaat doen over zijn Noordpoolboek!quote:Veenstra's voorlopig laatste freaknacht: namens fok su6! Vraag aan Renske, alsjewil, of ze nog een boekpresentatie doet! Dat zou wel tof zijn.
Organisatie Film by the Sea:quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:02 schreef Toad het volgende:
Exclusieve voorpremiere van Blof.
Echt stom. Het leuke lieve kleine festivalletje Film by the Sea pakt hartstikke groot uit met de premiere van Blof. 'In ruil daarvoor' mogen ze zowat elke dag optreden. En wat doen ze, gaan ze de film eerder in Amsterdam vertonen.
Dan is de volgende moeilijkheid alleen om ook daadwerkelijk binnen te komen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef Toad het volgende:
Ik schrijf in mijn agenda:
Boekpresentatie RENSKE
Boekpresentatie MICHIEL
Thnx MichielV![]()
Nu nog ff de data afwachten!
Renske bevestigde min of meer net dat haar fans uitgenodigd zijn. Dus dat is 1.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan is de volgende moeilijkheid alleen om ook daadwerkelijk binnen te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |