Jij hebt er dus geen last van, Hans?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zit er reclame bij de webcams/stream? Hij buffert nu amper...
Uuhhm, nee eigenlijk gaat het wel heel goed met de stream (geen ge-buffer, oid).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij hebt er dus geen last van, Hans?
Maar hoe kom je aan die info? Ik hoor net van Michiel dat hij morgen niet de ochtendshow doet.....(er was sprake van stand-by staan maar dat is allang van de baan.....)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond de 100e uitzending van MoveYourAss, dus tijd voor een feestje! Maar morgen weer vroeg op want Veenstra Veenstra! presenteert (eenmalig) de ochtendshow op 3FM.
Vast van radio.nl ofzo. Klopt meestal de helft nog niet eens van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan die info? Ik hoor net van Michiel dat hij morgen niet de ochtendshow doet.....(er was sprake van stand-by staan maar dat is allang van de baan.....)
RadioFreak heeft dat in een artikel geschreven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef Maricha het volgende:
Maar hoe kom je aan die info? Ik hoor net van Michiel dat hij morgen niet de ochtendshow doet.....(er was sprake van stand-by staan maar dat is allang van de baan.....)
quote:"GIEL zal gedurende de twee weken meer op 'Het Huis van de Heer' gaan lijken maar uiteraard bevat het programma ook typische GIEL-onderdelen", zo laat een woordvoerster van de VARA aan RadioFreak weten.
Naast Sander de Heer zal ook Michiel Veenstra eenmalig Giel vervangen. Op woensdag 29 augustus presenteer de dj het ochtendprogramma.
Zal de woordvoerster wel haar werk goed doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RadioFreak heeft dat in een artikel geschreven.
[..]
Ah ok....is een bericht van 10 augustua. Inmiddels dus al niet meer de waarheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RadioFreak heeft dat in een artikel geschreven.
[..]
*Checkt datum vandaag*quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah ok....is een bericht van 10 augustua. Inmiddels dus al niet meer de waarheid
Sschijnbaar heeft Michiel toch een paar dagen in de veronderstelling geleefd dat hij heel vroeg op moest. Leek mij wel leuk om Veenstra Veenstra! zo vroeg op de radio te horen, maar voor hem natuurlijk wel prettig dat hij wat langer in bed kan blijven liggen. Om rond 05:00 op te moeten staan lijkt mij geen pretje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:28 schreef Maricha het volgende:
Ah ok....is een bericht van 10 augustua. Inmiddels dus al niet meer de waarheid
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef MichielV het volgende:
Woensdag de 29 kan Sander ook niet en dan ben ik de Sjaak.
28 Augustus, Lowlands heeft wel een erg groot effect gehad..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
Op tv hadden ze het over kans op vorst aan de grond
In januari heeft ie ook een tijdje vroeg op moeten staan. Toen kregen de sterren 's ochtends om half 9 al een Reality-Check voor de kiezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Leek mij wel leuk om Veenstra Veenstra! zo vroeg op de radio te horen, maar voor hem natuurlijk wel prettig dat hij wat langer in bed kan blijven liggen. Om rond 05:00 op te moeten staan lijkt mij geen pretje.![]()
Enig idee of je de komende maanden nog eens de ochtendshow moet doen? Het ziet er naar uit dat ik de komende maanden 3x in de week om half 7 met de trein moet. Met dat gelul van Giel ben ik bang dat ik in slaap val en mn aansluiting ga missen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Nee inderdaad, morgen gewoon lekker uitslapen :-) Niet dat een ochtendshow doen niet leuk is, maar het is voor de continuiteit nu wel beter dat Sander het gewoon de volle twee weken doet.
Ik heb je quote verbeterd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:44 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Nee inderdaad, morgen gewoon lekker uitslapen :-) Niet dat een ochtendshow doen niet leuk is, maar het is voor mij wel beter dat Sander het gewoon de volle twee weken doet, kan ik lekker uitslapen!.
Jammer dat ik dat heb gemist want ik had net die week/weken vrij. Leek mij wel lachen om te horen, zeker als ze nog niet helemaal wakker zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
In januari heeft ie ook een tijdje vroeg op moeten staan. Toen kregen de sterren 's ochtends om half 9 al een Reality-Check voor de kiezen.
Uiteraard 14.gifquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Opruimse, toch wel met 3 op de achtergrond?
Heb hier geen webcam aan staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zit Michiel steeds dezelfde pagina met dezelfde T Shirt te bekijken?
Vooral 'begin de dag met een Duitser' was erg grappig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat heb gemist want ik had net die week/weken vrij. Leek mij wel lachen om te horen, zeker als ze nog niet helemaal wakker zijn.
Ik niet, ik ga ff de buurt van Toad onveilig makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
Geen Veenstra dus morgenochtend? Dan blijf ik gewoon pitten
De stoomboot komt pas in de winterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Hoe gaat het met de stem Maricha?
Ik krijg weer helemaal zo'n warm herfstgevoel als ik aan de stoomboot denk
Opassen he! Want ik surveiller ook gewoon in Amsterdam morgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga ff de buurt van Toad onveilig maken
ja goed, is weer normaal. Alleen nog geen tijd gehad om de pepernotencountdown opnieuw in te spreken....ga ik morgen meteen doen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Hoe gaat het met de stem Maricha?
Ik krijg weer helemaal zo'n warm herfstgevoel als ik aan de stoomboot denk
ik was er niet vlakbij, maar erinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Opassen he! Want ik surveiller ook gewoon in Amsterdam morgen.
Trouwens, we zoeken nog mensen die vlakbij de bieb en Artis waren in de nacht van zondag op maandag.
Toad = Amsterdamse politieagent?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Opassen he! Want ik surveiller ook gewoon in Amsterdam morgen.
Trouwens, we zoeken nog mensen die vlakbij de bieb en Artis waren in de nacht van zondag op maandag.
Ik hoop het van niet, want dan moet ik morgen op het groene licht wachten ipv gewoon door rood te lopen...quote:
Roosjequote:
Rood licht zegt niet zoveel in Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet, want dan moet ik morgen op het groene licht wachten ipv gewoon door rood te lopen...
Succes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelen in A'dam en dan ook ff huisjes kijken... En dat ga ik dus ook bij jou in de buurt doen
Haha nee, maar wie er aan Amsterdam komt, komt aan mij, weetje!quote:Toad = Amsterdamse politieagent?
Laat ik het niet zien!quote:Ik hoop het van niet, want dan moet ik morgen op het groene licht wachten ipv gewoon door rood te lopen...
Daarom negeer ik het altijd maar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rood licht zegt niet zoveel in Amsterdam.
Oh? Nooit geweten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
Jullie weten dat jullie ook mogen posten?
Je kan dat alleen beter niet te hard zeggen tegen een voetbalfan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rood licht zegt niet zoveel in Amsterdam.
Vanavond luisteren naar het laatste uur van MoveYourAss!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Valt me op dat ik Gossip al zo'n 3 weken niet meer gehoord heb
Dat gaat wel lukkenquote:
Amsterdam is gewoon kewlquote:Haha nee, maar wie er aan Amsterdam komt, komt aan mij, weetje!![]()
Dat is door groen loop? Nee, dat was ik idd niet van planquote:Laat ik het niet zien!
quote:
Was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
Jullie weten dat jullie ook mogen posten?
Het laatste? Dat klinkt heel laatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond luisteren naar het laatste uur van MoveYourAss!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal jullie er af en toe aan herinneren
Mwa, gewoon blijven hangen na MetMichiel en voor je het weer is het 01:00quote:
Dank jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal jullie er af en toe aan herinneren
Ik wil er tegen elven wel in liggen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, gewoon blijven hangen na MetMichiel en voor je het weer is het 01:00en misschien dat je daarna nog blijft hangen want Annemieke heeft uitzending.
Ik ook..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil er tegen elven wel in liggen hoor
Oohh okayquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
Vanuit je bed kun je ook luisterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nog op Uilenstede geweest?quote:
Tja, genoeg mensen met een slechte smaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:Timbaland
(valt het meer mensen op dat ie heul vaak in het requestuur zit?)
jep woensdag was ik op de uilenstede, al was ik snel met de bus richting okenos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:Timbaland
(valt het meer mensen op dat ie heul vaak in het requestuur zit?)
Hmm... ik bedenk me net... als je bij elk rood licht in Amsterdam stopt, dan gaat je dat behoorlijk wat kosten...![]()
[..]
Nog op Uilenstede geweest?
Weet je ook waar ik regelmatig woonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
jep woensdag was ik op de uilenstede, al was ik snel met de bus richting okenos.
Uilenstede, daar hoor ik best slechte berichten over de laatste tijd... Vandaar dat ik in andere delen op zoek ben naar een kamerquote:
Wat voor berichten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uilenstede, daar hoor ik best slechte berichten over de laatste tijd... Vandaar dat ik in andere delen op zoek ben naar een kamer
Dat zijn behoorlijk lange dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, thuis van mijn werk, 08.00 - 21.00![]()
Nu even een pizza chicken oneerbiedig weg werken![]()
Er komt steeds meer overlast omdat er probleemjongeren vanuit Amstelveen in Uilenstede geplaatst worden...quote:
Ik dacht dat dat juist minder is geworden sinds mei 2004.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er komt steeds meer overlast omdat er probleemjongeren vanuit Amstelveen in Uilenstede geplaatst worden...
Ik hoorde een paar dagen terug er nog een docu over op radio 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist minder is geworden sinds mei 2004.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
Wil niemand van het FOK!Forum bellen voor de popquiz? Ik wil ook eens meedoen, dankje
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, thuis van mijn werk, 08.00 - 21.00![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
het is tenminste maar vier haltes met de tram richting VU, dat is wel prettig![]()
Hoi Glacierquote:
Nee joh, ik ben zo'n astronaut die achterop een bagagedrager zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
Spinvis, gezellg![]()
Glacier wil alleen maar Zwemmen. en Mutz heeft last van wespen op de appeltaart![]()
Hij was heerlijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar wordt je niet vrolijk van
Van die pizza dan weer wel![]()
![]()
Niet gehoord. Maar sinds mei 2004 sluit DUWO alleen nog maar campus contracten. Oftewel: je kunt er alleen een kamer krijgen als je in Amsterdam en omstreken studeert. En daarnaast waren ze in onderhandeling om het aantal probleemjongeren dat op Uilenstede gedumpt werd terug te dringen. Ik heb sinds het laatste probleemgeval van mn eenheid gekickt is (anderhalf jaar geleden) geen probleemburen meer gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar dagen terug er nog een docu over op radio 1
Idd... maar fietsen gaat wel sneller dan met de tram.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
het is tenminste maar vier haltes met de tram richting VU, dat is wel prettig![]()
Ik merk het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry, sommige FOKkers verkiezen liever hun nachtrust boven 3FM
heb je met die flamingo smalfilm voordeel van de video ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zo'n astronaut die achterop een bagagedrager zit
Nachtrust?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, sommige FOKkers verkiezen liever hun nachtrust boven 3FM
quote:nacht·rust (de ~)
1 slaap, 's nachts
En we zijn zo'n leuk stelletje, aangezien ik een bagagedrager ben, die op de astronaut zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef MutZ het volgende:
Nee joh, ik ben zo'n astronaut die achterop een bagagedrager zit
Ja, en aan de oevers van de tijd kom ik in de cockpit en bijt mijn tong af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
heb je met die flamingo smalfilm voordeel van de video ?![]()
Hahaha, ja gek genoeg neemt Maricha de telefoon op met "Haii, Riccardo, Feivel!"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]Feivel1, Feivel1... Nu sms-en!
Bij een studiegenootje was recent wel weer wat geplaatst, maar ik hoor natuurlijk ook altijd de verhalen als het 'mis' gaat, en daardoor maar 1 kant van de zaak...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord. Maar sinds mei 2004 sluit DUWO alleen nog maar campus contracten. Oftewel: je kunt er alleen een kamer krijgen als je in Amsterdam en omstreken studeert. En daarnaast waren ze in onderhandeling om het aantal probleemjongeren dat op Uilenstede gedumpt werd terug te dringen. Ik heb sinds het laatste probleemgeval van mn eenheid gekickt is (anderhalf jaar geleden) geen probleemburen meer gehad.
[..]
Idd... maar fietsen gaat wel sneller dan met de tram.
Tijd voor een andere pen! maar dan wel één waar wij (Fokkers) invloed op kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Nou, uiteindelijk werd er niet teruggebeld
Precies..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijd voor een andere pen! maar dan wel één waar wij (Fokkers) invloed op kunnen uitoefenen.![]()
doe maar Spinvis....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zie ik Marike Jager daar al met haar gitaar!
Dat gaat niet......elke dag wel een andere pen....zo blijft het eerlijk!quote:
Misschien moet ik dan toch maar weg gaan uit Amsterdam. Dan komt er een kamer vrij op een probleemjongeren-vrije eenheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij een studiegenootje was recent wel weer wat geplaatst, maar ik hoor natuurlijk ook altijd de verhalen als het 'mis' gaat, en daardoor maar 1 kant van de zaak...
Ja, kun je vertellen welke fabrikant die maken? Eens kijken voor hoeveel geld ze overstag gaan en er zenders in monteren..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat gaat niet......elke dag wel een andere pen....zo blijft het eerlijk!
Leuke meid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zie ik Marike Jager daar al met haar gitaar!
LOLquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
Dat gaat niet......elke dag wel een andere pen....zo blijft het eerlijk!
Ik stem voor meer platen van Parachutes. Imho het mooiste album. Niet zo gepolijst als de andere 2.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Heej deze van Coldplay hoor je niet vaak.![]()
Blijf toch gezellig, A'dam is een hele leuke stadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar weg gaan uit Amsterdam. Dan komt er een kamer vrij op een probleemjongeren-vrije eenheidAlleen jammer dat ik vandaag te horen kreeg dat de docent die mn scriptie moet beoordelen niet mee wil werken.
Shiver
![]()
Vooruit... ik blijf nog wel een maand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blijf toch gezellig, A'dam is een hele leuke stad
Deel je mening hoor, mooi album is dat met genoeg mooie platen die je niet vaak hoort.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik stem voor meer platen van Parachutes. Imho het mooiste album. Niet zo gepolijst als de andere 2.
Zo kort maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooruit... ik blijf nog wel een maand.
Als ik voor 1 oktober mn bachelorscriptie niet voldoende heb, moet ik stoppen met mn Master in Nijmegen. En als ik daarmee moet stoppen, duurt het een jaar voordat ik weer verder kan studeren.quote:
Is toch ook lekker? Een jaar lang vakantie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik voor 1 oktober mn bachelorscriptie niet voldoende heb, moet ik stoppen met mn Master in Nijmegen. En als ik daarmee moet stoppen, duurt het een jaar voordat ik weer verder kan studeren.
Dat is behoorlijk kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik voor 1 oktober mn bachelorscriptie niet voldoende heb, moet ik stoppen met mn Master in Nijmegen. En als ik daarmee moet stoppen, duurt het een jaar voordat ik weer verder kan studeren.
HAHAHAHA... lolbroekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Een jaar lang vakantie!![]()
Tis maar wat je lekker noemtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Een jaar lang vakantie!![]()
Ik zou natuurlijk een baantje in (de buurt van) Amsterdam kunnen vinden als ik een jaar niet kan verder studeren.quote:
Dat is minder...succes ermee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
zullen we de bekende vraag stellen ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik nu Annemieke ook al de regiekamer binnenwandelen? Die is vroeg! Of verwar ik nu mensen?
Doei Maricha! Succes met het opnieuw inspreken van de pepernoten countdownquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen! Veel plezier met Rudy en Kevin
Er zijn er vast wel genoeg te vinden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk een baantje in (de buurt van) Amsterdam kunnen vinden als ik een jaar niet kan verder studeren.
Nog een leuke vacature bij 3FM?![]()
Tot morgen!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Als ik Michiel mag geloven gaat het een bijzondere afl wordenquote:Veel plezier met Rudy en Kevin
Tot morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen! Veel plezier met Rudy en Kevin
Orgies enzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Als ik Michiel mag geloven gaat het een bijzondere afl worden
In de buurt van Amsterdam of bij 3FM?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er zijn er vast wel genoeg te vinden...
Naakte vrouwen die uit taarten springen, haha!quote:
Beide, als je maar hard genoeg zoektquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam of bij 3FM?
Ff mn FOK!-account misbruiken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beide, als je maar hard genoeg zoekt
Hoop ik ook altijd op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naakte vrouwen die uit taarten springen, haha!![]()
Muse - Bliss, wat een plaat !!(en niet door het einde praten, please..)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
quote:
Sluit ik mij graag bij aan, van harte en op naar de 200 !quote:Rudy - Move your Ass. Gefeliciteerd met de 100ste![afbeelding]
Allemaal onder de indruk van Marike Jagerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't is nog nooit zo druk geweest in de studio, maar ook nog nooit zo stil. iedereen zit braaf te kijken
Hijs zich wel erg bewust van de cams... hoe zou dat komen??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Robyn gaat echt een knaller worden! Misschien ook wel een leuke 3FM Megahit kandidaat?
Wat denk jij Rudy..?
[afbeelding]
Oohh, dat is duidelijk.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Robyn gaat echt een knaller worden! Misschien ook wel een leuke 3FM Megahit kandidaat?
Wat denk jij Rudy..?
[afbeelding]
Oohh, dat is duidelijk.![]()
Gewoon stiekem er op zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
van rudy en mij mag dat best een megahit worden, maar dan moeten we haar eerst nog op de playlist krijgen...
Hij is al Freakandel Speciaal. Playlist lijkt mij een kleine stap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
van rudy en mij mag dat best een megahit worden, maar dan moeten we haar eerst nog op de playlist krijgen...
Plaat komt vast wel op de playlist. Nummer is/was de nummer 1 in Engeland en gezien de reacties op de plaat gaat het hier ook wel een hit worden. Zou mij verbazen als Robyn niet op de playlist zou komen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hehe, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het hier mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef Marc63 het volgende:
Hijs zich wel erg bewust van de cams... hoe zou dat komen??
Had ik niet aangedacht, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:40 schreef Marc63 het volgende:
Hij is al Freakandel Speciaal. Playlist lijkt mij een kleine stap.
Kan Peter van de NOB de cam zometeen even op haar richten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en dan zo meteen: marike jager! (we love marike)
Wrijf het er nog maar eens in...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef Toad het volgende:
Voor de niet LL-gangers:
Dit was al best te doen hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja sorry ik kreeg marike niet beter in beeld, niet alle webcams doen het alweer
Vage vj van TMF, maar Annemieke is welquote:
Waarschijnlijk nu een rustiger uurtje? denk je wel aan de buma??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
pfff...hectisch. heb nog geeneens tijd gehad om mn stuk appeltaart op te eten
Klinkt lekker inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmmm...dit is een lekker plaat: Josh Rouse - Hollywood Bass Player!
Overloper!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef DaMook het volgende:
Whehe volgens de nieuwsbrief van 538 () kun je alleen bij hun kaarten krijgen (winnen) voor Dommelsch live38.
Klopt niet echt want bij ons op het werk kan ik er zo krijgen als ik even naar de juiste persoon mail dat ik er wil hebben.
Sorry 538 is het verkeerde kanaal, maar moest het toch even kwijt![]()
Alleen de nieuwsbrief hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Overloper!![]()
Standing In The Way Of Control
![]()
En de nieuwsbrieven van Giel en MetMichiel dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen de nieuwsbrief he. Die van 3fm krijg ik ook
. En van 8fm ook trouwens
.
3fm = MMquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de nieuwsbrieven van Giel en MetMichiel dan?
Zoalsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef DaMook het volgende:
Mijn bier is op. Ik heb alleen nog maar vage speciaal bieren liggen
.
Ik heb net een of ander vaag bier op wat gelukkig best goed smaaktequote:
Gewone kriek volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kriek primeur? verboden vrucht? mmmm...krijg er gelijk zin in!
Die Trippel smaakt idd vrij goedquote:
Ik drink toch het liefste bier van mijn eigenbedrijfquote:
Plezier met Annemiekequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er klaar mee voor vanavond...tot volgende week en veel plezier met annemieke!
OF ze verkering wil ??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:01 schreef borisz het volgende:
kevin
De eerste vraag aan annemieke is nu een beetje afgezaagd![]()
Owja of ze verkering wil is een van mijn vragenquote:
Jij hebt ervaring met LaTrappe hequote:
Ik hoop het, want als ik na de fles trippel nog zin heb in bier moet die er ook aan geloven en behalve HJ Grand Prestige houd ik niet echt van donkere bierenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef borisz het volgende:
die Quatrippel ken ik niet echt, ik denk blond
het heeft wel wat weg van need to feel loved. Dit is ook een mooie plaatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Y2LXDQ3yFwU
de hele tijd, wat een nummer
heeft iemand hem als mp3?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
het heeft wel wat weg van need to feel loved. Dit is ook een mooie plaat
Heeft ie nu een beetje weg van "The Man: VanVelzen - Deep". In de break....quote:
Laat ik het zo stellen: mijn computer staat openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heeft iemand hem als mp3?![]()
Ik wilde het net typen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef Againzender het volgende:
Daar heb je Robyn weer!
Net als deze request, Stakka Boquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
River of dreamsNiet vreemd dat Gerard dit bij deze tijd van het jaar vindt horen, het nummer kwam op 28 augustus 1993 binnen in de Top40
Hij heeft de top 40, augustus allertijden voor zijn neus liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als deze request, Stakka BoKan geen toeval zijn Gerard
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Glacier...Je avatar gaat net iets te langzaam voor mee te doen op de maat
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja...dan maar Have you ever been mellow...was wel te verwachten natuurlijk
Glacier...Je avatar gaat net iets te langzaam voor mee te doen op de maat
doe eens met de PM!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
google heeft em heb ik gisteren ondervonden
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef Maricha het volgende:
haaaaaaaai
ja! Als het goed is welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog gelukt met de nieuwe pepernoten countdown?
vraag Domien maar eens naar water, als ie zich hier meldtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik dat glaasje water wat hier staat zelf opdrinken
Ik zal het onthouden. Eens kijken of ik om 1 uur nog wakker ben. Nog meer dat we erover moeten weten of is het leuker om daar zelf achter te komen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
vraag Domien maar eens naar water, als ie zich hier meldt
Helaas kunnen we het niet veranderen, een collega heeft het vanmiddag al geprobeerd... Het ziet er wel apart uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
wtf is er trouwens met cam 1 aan de hand (die achter Maricha staat). Alles wordt hier in slowmotion doorgegeven
Klopt! was mij ook al opgevallen, 't ziet er wel maf uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de framerate van de webcam nogal aan de lage kant? Michiel en Maricha schokken door het beeld heen namelijk.
Ik dacht vanmiddag dat het mn internetverbinding was..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas kunnen we het niet veranderen, een collega heeft het vanmiddag al geprobeerd... Het ziet er wel apart uit
eeeeejjjjjjjjquote:
Ziet er zeker apart uit, net of ik iets te veelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Helaas kunnen we het niet veranderen, een collega heeft het vanmiddag al geprobeerd... Het ziet er wel apart uit
Ik ben benieuwd hoe Purplerose het beeld van de webcam nu zietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er zeker apart uit, net of ik iets te veel [afbeelding] en [afbeelding] heb gehad.(Thanks voor de uitleg )
Maar dan ziet het er waarschijnlijk meer zo uit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |