Uhuhquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
het is tenminste maar vier haltes met de tram richting VU, dat is wel prettig![]()
Hoi Glacierquote:
Nee joh, ik ben zo'n astronaut die achterop een bagagedrager zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
Spinvis, gezellg![]()
Glacier wil alleen maar Zwemmen. en Mutz heeft last van wespen op de appeltaart![]()
Hij was heerlijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar wordt je niet vrolijk van
Van die pizza dan weer wel![]()
![]()
Niet gehoord. Maar sinds mei 2004 sluit DUWO alleen nog maar campus contracten. Oftewel: je kunt er alleen een kamer krijgen als je in Amsterdam en omstreken studeert. En daarnaast waren ze in onderhandeling om het aantal probleemjongeren dat op Uilenstede gedumpt werd terug te dringen. Ik heb sinds het laatste probleemgeval van mn eenheid gekickt is (anderhalf jaar geleden) geen probleemburen meer gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar dagen terug er nog een docu over op radio 1
Idd... maar fietsen gaat wel sneller dan met de tram.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef borisz het volgende:
het is tenminste maar vier haltes met de tram richting VU, dat is wel prettig![]()
Ik merk het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry, sommige FOKkers verkiezen liever hun nachtrust boven 3FM
heb je met die flamingo smalfilm voordeel van de video ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zo'n astronaut die achterop een bagagedrager zit
Nachtrust?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, sommige FOKkers verkiezen liever hun nachtrust boven 3FM
quote:nacht·rust (de ~)
1 slaap, 's nachts
En we zijn zo'n leuk stelletje, aangezien ik een bagagedrager ben, die op de astronaut zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef MutZ het volgende:
Nee joh, ik ben zo'n astronaut die achterop een bagagedrager zit
Ja, en aan de oevers van de tijd kom ik in de cockpit en bijt mijn tong af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
heb je met die flamingo smalfilm voordeel van de video ?![]()
Hahaha, ja gek genoeg neemt Maricha de telefoon op met "Haii, Riccardo, Feivel!"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]Feivel1, Feivel1... Nu sms-en!
Bij een studiegenootje was recent wel weer wat geplaatst, maar ik hoor natuurlijk ook altijd de verhalen als het 'mis' gaat, en daardoor maar 1 kant van de zaak...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord. Maar sinds mei 2004 sluit DUWO alleen nog maar campus contracten. Oftewel: je kunt er alleen een kamer krijgen als je in Amsterdam en omstreken studeert. En daarnaast waren ze in onderhandeling om het aantal probleemjongeren dat op Uilenstede gedumpt werd terug te dringen. Ik heb sinds het laatste probleemgeval van mn eenheid gekickt is (anderhalf jaar geleden) geen probleemburen meer gehad.
[..]
Idd... maar fietsen gaat wel sneller dan met de tram.
Tijd voor een andere pen! maar dan wel één waar wij (Fokkers) invloed op kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Nou, uiteindelijk werd er niet teruggebeld
Precies..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijd voor een andere pen! maar dan wel één waar wij (Fokkers) invloed op kunnen uitoefenen.![]()
doe maar Spinvis....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zie ik Marike Jager daar al met haar gitaar!
Dat gaat niet......elke dag wel een andere pen....zo blijft het eerlijk!quote:
Misschien moet ik dan toch maar weg gaan uit Amsterdam. Dan komt er een kamer vrij op een probleemjongeren-vrije eenheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij een studiegenootje was recent wel weer wat geplaatst, maar ik hoor natuurlijk ook altijd de verhalen als het 'mis' gaat, en daardoor maar 1 kant van de zaak...
Ja, kun je vertellen welke fabrikant die maken? Eens kijken voor hoeveel geld ze overstag gaan en er zenders in monteren..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat gaat niet......elke dag wel een andere pen....zo blijft het eerlijk!
Leuke meid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zie ik Marike Jager daar al met haar gitaar!
LOLquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Maricha het volgende:
Dat gaat niet......elke dag wel een andere pen....zo blijft het eerlijk!
Ik stem voor meer platen van Parachutes. Imho het mooiste album. Niet zo gepolijst als de andere 2.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Heej deze van Coldplay hoor je niet vaak.![]()
Blijf toch gezellig, A'dam is een hele leuke stadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar weg gaan uit Amsterdam. Dan komt er een kamer vrij op een probleemjongeren-vrije eenheidAlleen jammer dat ik vandaag te horen kreeg dat de docent die mn scriptie moet beoordelen niet mee wil werken.
Shiver
![]()
Vooruit... ik blijf nog wel een maand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blijf toch gezellig, A'dam is een hele leuke stad
Deel je mening hoor, mooi album is dat met genoeg mooie platen die je niet vaak hoort.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik stem voor meer platen van Parachutes. Imho het mooiste album. Niet zo gepolijst als de andere 2.
Zo kort maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooruit... ik blijf nog wel een maand.
Als ik voor 1 oktober mn bachelorscriptie niet voldoende heb, moet ik stoppen met mn Master in Nijmegen. En als ik daarmee moet stoppen, duurt het een jaar voordat ik weer verder kan studeren.quote:
Is toch ook lekker? Een jaar lang vakantie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik voor 1 oktober mn bachelorscriptie niet voldoende heb, moet ik stoppen met mn Master in Nijmegen. En als ik daarmee moet stoppen, duurt het een jaar voordat ik weer verder kan studeren.
Dat is behoorlijk kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik voor 1 oktober mn bachelorscriptie niet voldoende heb, moet ik stoppen met mn Master in Nijmegen. En als ik daarmee moet stoppen, duurt het een jaar voordat ik weer verder kan studeren.
HAHAHAHA... lolbroekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Een jaar lang vakantie!![]()
Tis maar wat je lekker noemtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Een jaar lang vakantie!![]()
Ik zou natuurlijk een baantje in (de buurt van) Amsterdam kunnen vinden als ik een jaar niet kan verder studeren.quote:
Dat is minder...succes ermee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
zullen we de bekende vraag stellen ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik nu Annemieke ook al de regiekamer binnenwandelen? Die is vroeg! Of verwar ik nu mensen?
Doei Maricha! Succes met het opnieuw inspreken van de pepernoten countdownquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen! Veel plezier met Rudy en Kevin
Er zijn er vast wel genoeg te vinden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk een baantje in (de buurt van) Amsterdam kunnen vinden als ik een jaar niet kan verder studeren.
Nog een leuke vacature bij 3FM?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |