Succes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelen in A'dam en dan ook ff huisjes kijken... En dat ga ik dus ook bij jou in de buurt doen
Haha nee, maar wie er aan Amsterdam komt, komt aan mij, weetje!quote:Toad = Amsterdamse politieagent?
Laat ik het niet zien!quote:Ik hoop het van niet, want dan moet ik morgen op het groene licht wachten ipv gewoon door rood te lopen...
Daarom negeer ik het altijd maar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rood licht zegt niet zoveel in Amsterdam.
Oh? Nooit geweten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
Jullie weten dat jullie ook mogen posten?
Je kan dat alleen beter niet te hard zeggen tegen een voetbalfan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rood licht zegt niet zoveel in Amsterdam.
Vanavond luisteren naar het laatste uur van MoveYourAss!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Valt me op dat ik Gossip al zo'n 3 weken niet meer gehoord heb
Dat gaat wel lukkenquote:
Amsterdam is gewoon kewlquote:Haha nee, maar wie er aan Amsterdam komt, komt aan mij, weetje!![]()
Dat is door groen loop? Nee, dat was ik idd niet van planquote:Laat ik het niet zien!
quote:
Was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
Jullie weten dat jullie ook mogen posten?
Het laatste? Dat klinkt heel laatquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond luisteren naar het laatste uur van MoveYourAss!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal jullie er af en toe aan herinneren
Mwa, gewoon blijven hangen na MetMichiel en voor je het weer is het 01:00quote:
Dank jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal jullie er af en toe aan herinneren
Ik wil er tegen elven wel in liggen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, gewoon blijven hangen na MetMichiel en voor je het weer is het 01:00en misschien dat je daarna nog blijft hangen want Annemieke heeft uitzending.
Ik ook..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil er tegen elven wel in liggen hoor
Oohh okayquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
Vanuit je bed kun je ook luisterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nog op Uilenstede geweest?quote:
Tja, genoeg mensen met een slechte smaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:Timbaland
(valt het meer mensen op dat ie heul vaak in het requestuur zit?)
jep woensdag was ik op de uilenstede, al was ik snel met de bus richting okenos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef Marc63 het volgende:Timbaland
(valt het meer mensen op dat ie heul vaak in het requestuur zit?)
Hmm... ik bedenk me net... als je bij elk rood licht in Amsterdam stopt, dan gaat je dat behoorlijk wat kosten...![]()
[..]
Nog op Uilenstede geweest?
Weet je ook waar ik regelmatig woonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
jep woensdag was ik op de uilenstede, al was ik snel met de bus richting okenos.
Uilenstede, daar hoor ik best slechte berichten over de laatste tijd... Vandaar dat ik in andere delen op zoek ben naar een kamerquote:
Wat voor berichten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uilenstede, daar hoor ik best slechte berichten over de laatste tijd... Vandaar dat ik in andere delen op zoek ben naar een kamer
Dat zijn behoorlijk lange dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, thuis van mijn werk, 08.00 - 21.00![]()
Nu even een pizza chicken oneerbiedig weg werken![]()
Er komt steeds meer overlast omdat er probleemjongeren vanuit Amstelveen in Uilenstede geplaatst worden...quote:
Ik dacht dat dat juist minder is geworden sinds mei 2004.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er komt steeds meer overlast omdat er probleemjongeren vanuit Amstelveen in Uilenstede geplaatst worden...
Ik hoorde een paar dagen terug er nog een docu over op radio 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist minder is geworden sinds mei 2004.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
Wil niemand van het FOK!Forum bellen voor de popquiz? Ik wil ook eens meedoen, dankje
Daar wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, thuis van mijn werk, 08.00 - 21.00![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |