het heeft wel wat weg van need to feel loved. Dit is ook een mooie plaatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Y2LXDQ3yFwU
de hele tijd, wat een nummer
heeft iemand hem als mp3?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
het heeft wel wat weg van need to feel loved. Dit is ook een mooie plaat
Heeft ie nu een beetje weg van "The Man: VanVelzen - Deep". In de break....quote:
Laat ik het zo stellen: mijn computer staat openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heeft iemand hem als mp3?![]()
Ik wilde het net typen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef Againzender het volgende:
Daar heb je Robyn weer!
Net als deze request, Stakka Boquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
River of dreamsNiet vreemd dat Gerard dit bij deze tijd van het jaar vindt horen, het nummer kwam op 28 augustus 1993 binnen in de Top40
Hij heeft de top 40, augustus allertijden voor zijn neus liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als deze request, Stakka BoKan geen toeval zijn Gerard
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Glacier...Je avatar gaat net iets te langzaam voor mee te doen op de maat
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja...dan maar Have you ever been mellow...was wel te verwachten natuurlijk
Glacier...Je avatar gaat net iets te langzaam voor mee te doen op de maat
doe eens met de PM!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
google heeft em heb ik gisteren ondervonden
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef Maricha het volgende:
haaaaaaaai
ja! Als het goed is welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog gelukt met de nieuwe pepernoten countdown?
vraag Domien maar eens naar water, als ie zich hier meldtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik dat glaasje water wat hier staat zelf opdrinken
Ik zal het onthouden. Eens kijken of ik om 1 uur nog wakker ben. Nog meer dat we erover moeten weten of is het leuker om daar zelf achter te komen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
vraag Domien maar eens naar water, als ie zich hier meldt
Helaas kunnen we het niet veranderen, een collega heeft het vanmiddag al geprobeerd... Het ziet er wel apart uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
wtf is er trouwens met cam 1 aan de hand (die achter Maricha staat). Alles wordt hier in slowmotion doorgegeven
Klopt! was mij ook al opgevallen, 't ziet er wel maf uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de framerate van de webcam nogal aan de lage kant? Michiel en Maricha schokken door het beeld heen namelijk.
Ik dacht vanmiddag dat het mn internetverbinding was..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas kunnen we het niet veranderen, een collega heeft het vanmiddag al geprobeerd... Het ziet er wel apart uit
eeeeejjjjjjjjquote:
Ziet er zeker apart uit, net of ik iets te veelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Helaas kunnen we het niet veranderen, een collega heeft het vanmiddag al geprobeerd... Het ziet er wel apart uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |