Waarschijnlijk nu een rustiger uurtje? denk je wel aan de buma??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
pfff...hectisch. heb nog geeneens tijd gehad om mn stuk appeltaart op te eten
Klinkt lekker inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmmm...dit is een lekker plaat: Josh Rouse - Hollywood Bass Player!
Overloper!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:31 schreef DaMook het volgende:
Whehe volgens de nieuwsbrief van 538 () kun je alleen bij hun kaarten krijgen (winnen) voor Dommelsch live38.
Klopt niet echt want bij ons op het werk kan ik er zo krijgen als ik even naar de juiste persoon mail dat ik er wil hebben.
Sorry 538 is het verkeerde kanaal, maar moest het toch even kwijt![]()
Alleen de nieuwsbrief hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Overloper!![]()
Standing In The Way Of Control
![]()
En de nieuwsbrieven van Giel en MetMichiel dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen de nieuwsbrief he. Die van 3fm krijg ik ook
. En van 8fm ook trouwens
.
3fm = MMquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de nieuwsbrieven van Giel en MetMichiel dan?
Zoalsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef DaMook het volgende:
Mijn bier is op. Ik heb alleen nog maar vage speciaal bieren liggen
.
Ik heb net een of ander vaag bier op wat gelukkig best goed smaaktequote:
Gewone kriek volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kriek primeur? verboden vrucht? mmmm...krijg er gelijk zin in!
Die Trippel smaakt idd vrij goedquote:
Ik drink toch het liefste bier van mijn eigenbedrijfquote:
Plezier met Annemiekequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij zijn er klaar mee voor vanavond...tot volgende week en veel plezier met annemieke!
OF ze verkering wil ??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:01 schreef borisz het volgende:
kevin
De eerste vraag aan annemieke is nu een beetje afgezaagd![]()
Owja of ze verkering wil is een van mijn vragenquote:
Jij hebt ervaring met LaTrappe hequote:
Ik hoop het, want als ik na de fles trippel nog zin heb in bier moet die er ook aan geloven en behalve HJ Grand Prestige houd ik niet echt van donkere bierenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef borisz het volgende:
die Quatrippel ken ik niet echt, ik denk blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |