quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef Glacier het volgende:
Doet me een beetje denken aan Kate Bush..
Is dat de zangeres van dit nummer? Weet je de titel ook? Heb em al een paar keer gehoord, maar mis steeds hoe het heet.quote:
with every heartbeat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat de zangeres van dit nummer? Weet je de titel ook? Heb em al een paar keer gehoord, maar mis steeds hoe het heet..
Ben nu op mn werk, maar ik ga thuis op zoek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als je hem ergens als mp3 hebt hou ik me aanbevolen, kan hem niet vinden
.
Dat is vrijdag pas weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Thanks, ik ga nu richting m'n werk, van 12 tot 22 Ikea-radio aanhoren..heel slecht is het niet, maar leuk is toch anders.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.
Volgens mij is het Robyn vs Kleerup, misschien vind je het daarmee. Hij staat op mijn computer in ieder geval onder die naamquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.
Echt wel nummer 2quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef borisz het volgende:
Stemmen voor de UJDT
Aswad - Shine
Inner Circle - Sweat (a la la la la long)
Salt 'n Peppa - Let's talk about sex
Allemaal kutnummersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef borisz het volgende:
Stemmen voor de UJDT
Aswad - Shine
Inner Circle - Sweat (a la la la la long)
Salt 'n Peppa - Let's talk about sex
Cutting Crew toevallig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Het begin van die Mika plaat is echt zó gejat van zoeen jaren-80 nummer! Zit ook in de soundtrack van GTA:Vice City. Ik kom er alleen niet op hoe het heet.
daar doet het intro mij namelijk ook aan denken!quote:
Hoera! Bevestiging!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef Againzender het volgende:
daar doet het intro mij namelijk ook aan denken!
Huh ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zit er reclame bij de webcams/stream? Hij buffert nu amper...
Gaat dus een groot feest wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Morgen wordt het sowieso een party animals plaat als UJDT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |