hééft zojuist haar uit hoofd getrokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:27 schreef purplerose het volgende:
Omg dat mens!
Ik zou godver me haar uit me kop trekken van der
Wat een sukkels daar zeg...quote:
Krijg je misschien wel een reactie van Michiel zoals in Wouter v d Goes naar q-music Erg droog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Als het topic maandag nog loopt is het misschien wel grappig om Michiel er even op te wijzen. Kijken of 'ie gezellig mee gaat posten...![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Veenstra vind ik net wat teveel over de top.
quote:
Zou het op de zondag nog erger zijn denk je? Ik vrees van wel!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef DaMook het volgende:
Het is weer zaterdag hoor. Nobody here
.
mwah, denk ietsjes minder erg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou het op de zondag nog erger zijn denk je? Ik vrees van wel!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 08:45 schreef borisz het volgende:
Oh er loopt een Muis in het huis van de Heer
Het ergste is dat er nog wel meer dan 1 fan is van die kutband...quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:43 schreef borisz het volgende:
De enige fan van tokio hotel aan de telefoon
Heb je 'm ook gevraagd om hier eens langs te komen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:18 schreef DaMook het volgende:
Ah mijn sms naar henk heeft geholpen denk ikik heb iig weer beeld (ook al is het de gang
) .
Nee dat niet eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 'm ook gevraagd om hier eens langs te komen?
Dat klinkt meteen wel erg dwingend zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat niet eigenlijk.
Wel of ie Avril wil draaien.
Ik sms dalijk nog wel even dat ie zich hier moet reggen net als de andere en mee moet posten.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen wel erg dwingend zeg.
Als je op zo'n manier Avril hebt aangevraagd weet ik zeker dat die niet gedraaid gaat worden...
Best netjes tochquote:Hoi Henk,
vele collega DJ's van jou zijn je al voorgegaan, en nu hopen we toch dat ook jij je aanmeld op het FOK!forum.
Het topic van dit moment is [3FM #251] Alles voor de kijk- en luistercijfers!
De topics gaan vrij snel en er is dus wel elke 1 a 2 dagen een nieuw topic.
De mensen in deze topics zijn echte 3fm fans en we zouden het allemaal leuk vinden al jij je ook aanmeld op FOK! en gezellig mee post daar.
De mensen die je voor zijn gegaan zijn :
Gerard Ekdom (Ekdom)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
Sander Guis (Guis)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
Roosmarijn Reijmer (antiroos, muziekredactie)
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Annemieke Schollaardt (annemic)
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Hopelijk sta jij binnenkort ook in dit lijstje.
Met vriendelijhke groet,
Mark
Ik kan er maar een ontdekken en dat is bij vriendelijke groetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:50 schreef Sirolf het volgende:
Paar tikfoutjes, maar dat is niet zo heel vreemd voor dit tijdstip.
Mjah ik vind Umbrella best een leuk nummerquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:57 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat Umbrella weer voorbij komt...
Dat vind ik nou het typische van 3FM. Zelfs als er allang een nieuwe single is (Shut Up And Drive) blijven ze de oude single draaien, soms zelfs meer dan de nieuwe (althans, daar lijkt het op). Zou het niet veel beter zijn om de oude single even in de ijskast te zetten en na een paar weken pas weer uit de kast te halen?
Luister dan ook http://www.zshare.net/audio/33132403ad0629/ eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan er maar een ontdekken en dat is bij vriendelijke groeten.
[..]
Mjah ik vind Umbrella best een leuk nummer.
Shut up and die is wel ietsjes beter trouwens ja. Eerst verstond ik altijd shut up and die
.
Da's ook een manier om airtime proberen te krijgen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:08 schreef Toad het volgende:
http://charlie-dee.hyves.nl/blog/3854384/3_FM/yrLD/.
Ik vind het niet verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's ook een manier om airtime proberen te krijgen...
Misschien vraag ik het van de week wel aan bij MetMichiel!quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:13 schreef Sirolf het volgende:
Toad, SMS jij Gerard en Michiel even? Ik heb hun nummers niet.
Killers in de PSB-remix!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dan ook http://www.zshare.net/audio/33132403ad0629/ eens.
Ik denk niet dat ze blij zijn om nu wakker gesmst te wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:13 schreef Sirolf het volgende:
Toad, SMS jij Gerard en Michiel even? Ik heb hun nummers niet.
Killers in de PSB-remix!
Tijd om dan met een megafoon en een vlaggetje voor hun huizen te gaan staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze blij zijn om nu wakker gesmst te worden.
Rooney - When Did Your Heart Go Missingquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goeiemorgennieuwe van maroon5 is heel tof
clip is ook vet!
wat is de megahit deze week eik?
Clip is vet inderdaad. Ik zag hem toevallig van het weekend voorbij komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goeiemorgennieuwe van maroon5 is heel tof
clip is ook vet!
wat is de megahit deze week eik?
blijft zooo mooiquote:
Hoi Glacierquote:
Middagquote:
Ik ken het gevoel.quote:
Ik heb vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Heftig op het werk...![]()
Hoij Iedereen, nog even en dan kan ik weer naar huis ....![]()
Leuk ! ben wel benieuwd naar het boek.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef Toad het volgende:
http://www.michielveenstr(...)boek%3F+Een+boek%21/
Michiel's boek ligt half oktober in de winkel.
En Michiel blijft ook nog minstens een jaar hangen (hij heeft vorig jaar augustus een contract voor 2 jaar getekent), dus dat zit wel goed met de badeenden en pallets cognac.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
Avond mensen!![]()
't is weer tijd voor MetMichiel![]()
[..]
Leuk ! ben wel benieuwd naar het boek.![]()
Ook al het goede nieuws over Gerard Ekdom gelezen? Vandaag is bekend geworden dat Gerard sowieso nog 2 jaar bij 3FM blijft!! Lijkt mij wel een- waard.
![]()
Beterschap MutZ![]()
Hoi Maricha !![]()
Beterschap!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb vakantieMaar daarbij tevens een oorontsteking
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel blijft ook nog minstens een jaar hangen (hij heeft vorig jaar augustus een contract voor 2 jaar getekent), dus dat zit wel goed met de badeenden en pallets cognac.![]()
Blijft hij nou nog wel het studio productiewerk doen?quote:'t Is trouwens ook bekend geworden wat die nieuwe baan van Domien is. Hij gaat nóg meer productiewerk voor de NPS doen, nu Bart helemaal is overgestapt naar de TROS. Zie http://www.domienverschuuren.nl/cms/entry.php?id=526&w=domienverschuurennl_1
Die zit nu sinds een tijdje bij Caz!, maar omdat dat volgens mij een aflopende zaak is zal die over een tijdje wel op zoek zijn naar nieuw werk. Wie weet...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Maaruh, hartstikke goed die continuïteit want dat is beter dan dat er telkens dj's vertrekken/komen en dat er veel geschuif is in de programmering, zoals het geval was toen Florent net kwam. Hoop dat ze Maurice Verschuuren nog eens weten terug te halen. Heb hem een paar keer op 3FM gehoord en hij heeft bij mij wel een goede indruk achtergelaten.
Ik heb nergens gelezen van niet, dus ik denk van wel.quote:Blijft hij nou nog wel het studio productiewerk doen?
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben deze Megahit echt nog lang niet zat, blijft een goed nummer![afbeelding][afbeelding]
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Die zit nu sinds een tijdje bij Caz!, maar omdat dat volgens mij een aflopende zaak is zal die over een tijdje wel op zoek zijn naar nieuw werk. Wie weet...
Vind het er niet super duidelijk staan, maar ik twijfel een beetje omdat het toch 2 verschillende(?) functies zijn. Bart zat nooit in de studio en Domien dus wel, maar misschien dat hij er dus een extra taak bij krijgt.quote:Ik heb nergens gelezen van niet, dus ik denk van wel.
Domien is vanaf nu de enige producer van Ekstra Weekend, dus zit ook nog steeds bij de uitzending (net zoals ik zeg maar)quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Vind het er niet super duidelijk staan, maar ik twijfel een beetje omdat het toch 2 verschillende(?) functies zijn. Bart zat nooit in de studio en Domien dus wel, maar misschien dat hij er dus een extra taak bij krijgt.
ik zette net de radio aan toen hij dat zei, dan weet je ook gelijk weer waar je naar luistertquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zette net de radio aan toen hij dat zei, dan weet je ook gelijk weer waar je naar luistert
Dat is dan wel een mooie stap vooruit zeg! Domien heeft het over 20 uur, maar daar kan dan waarschijnlijk gerust nog wat uren bij op worden geteld, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Domien is vanaf nu de enige producer van Ekstra Weekend, dus zit ook nog steeds bij de uitzending (net zoals ik zeg maar)
De baan is 20 uur hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is dan wel een mooie stap vooruit zeg! Domien heeft het over 20 uur, maar daar kan dan waarschijnlijk gerust nog wat uren bij op worden geteld, denk ik.
wel heftig als je ook nog een studie volgt, maar met een goede planning kom je een heel eind.![]()
Ik wil helemaal niet weten wat die kut kanslozen als muziek hebben, doe godver de bijgeleverde oordoppen in je oren!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die op hun mobieltje naar muziek luisteren in de trein. VRE-SE-LIJK IRRITANT...
Ik heb het meestal met van zulke opgeschoten jongeren die dan rap en andere crap gaan zitten luisteren, meestal loopt er echter al snel iemand naar ze toe (of er komt een conducteur langs) en ze houden op. Ik hoef er zelf nog niet eens naartoe te lopen/schreeuwen.
Snel op zoek naar die site.
Is hier een button van al? Hebben!quote:
fuckingirritant.nlquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is hier een button van al? Hebben!
Ik heb ook nog nooit iemand 3FM op een mobieltje horen afspelen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Glacier het volgende:
So true dat met die mobieltjes..
Alleen als ik in de trein zit en er speelt weer eens iemand rap/hardcore, dan gebeurt er meestal niets en ga ik na een tijdje maar weg
En valt het jullie ook op: het is altijd rap/r&b of hardcore..nooit de nieuwe van Travis ofzo
Binnenkort ook verkrijgbaar op t-shirtsquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is hier een button van al? Hebben!
jeetje wat scherp........bijna engquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Rara, wat doet Michiel tijdens een uitzending...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/27/thumb/img27.jpg]afbeelding][/url]
Dat komt omdat je voor radio vaak een koptelefoon moet hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand 3FM op een mobieltje horen afspelen...![]()
Ooooohh, dan houdt Domien nog voldoende tijd over om lekker te studeren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef Maricha het volgende:
De baan is 20 uur hoorincl uitzending
Big Brother is watching youquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
jeetje wat scherp........bijna eng
Zie je die tabs? lijkt wel IE 7.0quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Rara, wat doet Michiel tijdens een uitzending...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/27/thumb/img27.jpg]afbeelding][/url]
't Is Firefox hoor, duidelijk te zien!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie je die tabs? lijkt wel IE 7.0
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maak daar maar Mozilla Firefox van..
U hebt gelijk!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
't Is Firefox hoor, duidelijk te zien!
quote:Eddy Zoëy gaat in zijn radioprogramma ZoëyZo een fotoshoot in het blad Playboy weggeven. De luisteraars van het programma mogen beslissen welke dame de shoot wint.
Via de site van het programma kunnen kandidates zich opgeven. Op zestien september volgt de uitslag. Het zal dan niet lang meer duren of de winnares ligt in de schappen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoi purplerose, breezah die telkens mn naam verkeerd typt.![]()
Jaja, zo kan die wel weer he..quote:
Ik heb al een paar weken geen Sander de Heer of Giel gehoord (nouja, Giel voor het laatst tijdens de Freaknacht op Lowlands dan)...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja, zo kan die wel weer he..
Feivel1!
Woensdag neemt Veenstra Veenstra! toch de ochtendshow voor een keer over? Ben benieuwd want ik ben vandaag wakker geworden met Sander. Het wekkeralarm wat hij regelmatig laat horen is echt zwaar irritant.![]()
Ik vind dit echt helemaal ruk.. Heb niet zoveel met dit soort muziek. Leuk om een keer te horen maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf] stuitert weer door de kamer![afbeelding][afbeelding][afbeelding
Idem hier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb al een paar weken geen Sander de Heer of Giel gehoord (nouja, Giel voor het laatst tijdens de Freaknacht op Lowlands dan)...
Deze heb ik toevallig nog zien staan in de buurt van de wasmachine... bedoel je dat soms?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Robyn al voorbij gekomen....![]()
![]()
Dat zou wel een leuke request zijn. Alleen gezien de mail die probeer te sturen zou "Killing in the name off" een betere request zijn![]()
![]()
Ik heb thuismerk... Nee die bedoelde ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze heb ik toevallig nog zien staan in de buurt van de wasmachine... bedoel je dat soms?
[afbeelding]
Leuk om de nieuwe van Robyn te requesten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Robyn al voorbij gekomen....![]()
![]()
Dat zou wel een leuke request zijn. Alleen gezien de mail die probeer te sturen zou "Killing in the name off" een betere request zijn![]()
![]()
Heb je toevallig tijdens Rabradio al op de cams gekeken? Huppelt (stagiaire) Loes daar nog rond?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Wow... er is gewoon beeld op de webcams!
Oohh okay, kon zijn dat je het al had gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Nee, ik zie de cams nu pas. En tijdens RabRadio ben ik meestal aan het werk.
Je zit toch niet in de trein of bus nu hè?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Aaah kijk, deze rockt wel lekker. *Zet (mobiele telefoon) harder....![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de trein of bus nu hè?
The Ghosts - The World is Outside is in iedergeval goed bij mij aangekomen, hij staat bij mij regelmatig op repeat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Super begin van het request uur! Maar met Ghosts is de toon wel echt gezet hoor, wat is 'ie toch goed! Echt jammer dat de plaat niet bij meer mensen is aangeslagen..Deze van Timbaland is ook zwaar OK !
![]()
* -Hans- gaat even dansen in de kamer.![]()
Dat willen we zien, natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Super begin van het request uur! Maar met Ghosts is de toon wel echt gezet hoor, wat is 'ie toch goed! Echt jammer dat de plaat niet bij meer mensen is aangeslagen..Deze van Timbaland is ook zwaar OK !
![]()
* -Hans- gaat even dansen in de kamer.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Heb een leuk item voor Michiel voor woensdagochtend ! Maricha even bellen voor een geile goedemorgen.![]()
Okay dan! dan kunnen we elkaar virtueel de hand schudden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
The Ghosts - The World is Outside is in iedergeval goed bij mij aangekomen, hij staat bij mij regelmatig op repeat.
Hmm, je bent hierzo geliefd.quote:
Welk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Hm... tegenvaller...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! dan kunnen we elkaar virtueel de hand schudden.![]()
Litton-Lane je request komt zo! en ja, de nieuwe van Robyn is erg fijn. Credits 2 Eddy Zoey want die heeft de plaat echt snel opgepikt.![]()
Laatst het fragment van een tijdje terug weer even gehoord en het was toch wel echt lachen hoor! Tijd voor een nieuw fragment alleen dan even wat vroeger bellen want je klonk veel te wakker!quote:
maar werd toch echt wakker gebeld! Ben gewoon heel alert, ook al bel je me wakkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst het fragment van een tijdje terug weer even gehoord en het was toch wel echt lachen hoor! Tijd voor een nieuw fragment alleen dan even wat vroeger bellen want je klonk veel te wakker!![]()
Niet te vroeg, want dan ben ik ook niet wakker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst het fragment van een tijdje terug weer even gehoord en het was toch wel echt lachen hoor! Tijd voor een nieuw fragment alleen dan even wat vroeger bellen want je klonk veel te wakker!![]()
Slaap jij op de werkvloer?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar werd toch echt wakker gebeld! Ben gewoon heel alert, ook al bel je me wakker![]()
Tja, als je de megafoon van Michiel gewend bent, dan klinkt een rinkelende telefoon 's ochtends vroeg niet zo heel erg vervelend... dunkt mij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar werd toch echt wakker gebeld! Ben gewoon heel alert, ook al bel je me wakker![]()
Maricha haar pen valt nooit op mijn naam.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] De Popkwis! Nul Negen Nul Negen Een Drie Drie Zes...
Als je net wakker bent gebeld en je kan die Roy volgen dan ben je inderdaad erg alert.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
Ik ook niet hoor, maar gelukkig zijn er nog podcasts.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Niet te vroeg, want dan ben ik ook niet wakker.
nou, die trilt alleen hoor...maar die ochtend lag ie ergens op waarop hij heel veel lawaai maakte....sindsdien let ik er vaak wel op waar ik hem 's avond neer leg!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, als je de megafoon van Michiel gewend bent, dan klinkt een rinkelende telefoon 's ochtends vroeg niet zo heel erg vervelend... dunkt mij.
Op het aanknoopje van de megafoon?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, die trilt alleen hoor...maar die ochtend lag ie ergens op waarop hij heel veel lawaai maakte....sindsdien let ik er vaak wel op waar ik hem 's avond neer leg!
Thnx!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Mike Jager fans moeten morgen zeker even naar MoveYourAss luisteren want ze is aanwezig in de studio en ze gaat live - Run - zingen.
Wat een plaat trouwens om de show mee te beginnen. Muse - Bliss.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Thnx!
Misschien moet Michiel nu even -stiekem- de mic van Maricha openzetten...![]()
Sjahquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! de Favo plaat van Roel_Jewel, de nieuwe Linkin Park.
Heej ik zie mijn naamquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:26 schreef D.Rose het volgende:
F1 puntjes
D.Rose 2644
rubbereend 1938
ChatGirl 1753
DaMook 1142
Lijjkt mij ook, sterktequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Toad het volgende:
Wel wennen, morgen weer naar school...
Wij en Toad dusquote:
Hoelaat moet je er zijn ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:32 schreef Toad het volgende:
Wel wennen, morgen weer naar school...
Ik moet eigenlijk om 15:00 beginnen , maar morgen al om 14:00quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:44 schreef Toad het volgende:
10.25 uur, dat valt dus wel mee.
En jullie? Morgen hard aan het werk of vrij?
School of werk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk om 15:00 beginnen , maar morgen al om 14:00.
Paar dagen vrij, waarschijnlijk vrijdag nog ff naar de zaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:44 schreef Toad het volgende:
10.25 uur, dat valt dus wel mee.
En jullie? Morgen hard aan het werk of vrij?
Werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:50 schreef Toad het volgende:
[..]
School of werk?
Hebben jullie trouwens de clip gezien van Foo Fighters? http://www.youtube.com/watch?v=othLAFvzzj0
Wel tof einde!
Ik aan de Dommelschquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Paar dagen vrij, waarschijnlijk vrijdag nog ff naar de zaak.
Dus ik zit nog ff lekker aan de vino rosso.
Ojee... enig idee waar het vandaan komt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog met de auto naar de garage , die maakt een of ander raar geluid wat ik niet vertrouw.
Goodnight en veel plezier straksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:59 schreef Toad het volgende:prettige voortzetting nog van deze nacht
ik ga een poging doen om te slapen
Ik denk iets met mijn stuurinrichting ofzo, maar dat kunnen die garagemensen beter beoordelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ojee... enig idee waar het vandaan komt?
Mijn airbag-lampje brandt al weken. Misschien ook maar eens achteraan.
Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:59 schreef Toad het volgende:prettige voortzetting nog van deze nacht
ik ga een poging doen om te slapen
Klinkt duur....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk iets met mijn stuurinrichting ofzo, maar dat kunnen die garagemensen beter beoordelen.
[..]
Ik hoop op de stabilisator stangetjesquote:
Ja, ik vind haar ook wel tofquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar laten we het over Barb hebben.
Ze ziet er goed uit zo na d'r vakantie, eigenlijk net zo goed als ervoor
.
En ze ziet er nog steedsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook wel tof. Ze is misschien wat meer uitgerust
.
Hoiquote:
Gelukkig weet jij niet alles, maar in dit geval heb je gelijk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:11 schreef purplerose het volgende:
Voor zover ik weet niet van jou nee
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef Glacier het volgende:
Doet me een beetje denken aan Kate Bush..
Is dat de zangeres van dit nummer? Weet je de titel ook? Heb em al een paar keer gehoord, maar mis steeds hoe het heet.quote:
with every heartbeat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat de zangeres van dit nummer? Weet je de titel ook? Heb em al een paar keer gehoord, maar mis steeds hoe het heet..
Ben nu op mn werk, maar ik ga thuis op zoek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als je hem ergens als mp3 hebt hou ik me aanbevolen, kan hem niet vinden
.
Dat is vrijdag pas weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Thanks, ik ga nu richting m'n werk, van 12 tot 22 Ikea-radio aanhoren..heel slecht is het niet, maar leuk is toch anders.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.
Volgens mij is het Robyn vs Kleerup, misschien vind je het daarmee. Hij staat op mijn computer in ieder geval onder die naamquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
.
Echt wel nummer 2quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef borisz het volgende:
Stemmen voor de UJDT
Aswad - Shine
Inner Circle - Sweat (a la la la la long)
Salt 'n Peppa - Let's talk about sex
Allemaal kutnummersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef borisz het volgende:
Stemmen voor de UJDT
Aswad - Shine
Inner Circle - Sweat (a la la la la long)
Salt 'n Peppa - Let's talk about sex
Cutting Crew toevallig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Het begin van die Mika plaat is echt zó gejat van zoeen jaren-80 nummer! Zit ook in de soundtrack van GTA:Vice City. Ik kom er alleen niet op hoe het heet.
Juist!quote:
daar doet het intro mij namelijk ook aan denken!quote:
Hoera! Bevestiging!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:08 schreef Againzender het volgende:
daar doet het intro mij namelijk ook aan denken!
Huh ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zit er reclame bij de webcams/stream? Hij buffert nu amper...
Gaat dus een groot feest wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Morgen wordt het sowieso een party animals plaat als UJDT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |