Heb je 'm ook gevraagd om hier eens langs te komen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:18 schreef DaMook het volgende:
Ah mijn sms naar henk heeft geholpen denk ikik heb iig weer beeld (ook al is het de gang
) .
Nee dat niet eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je 'm ook gevraagd om hier eens langs te komen?
Dat klinkt meteen wel erg dwingend zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat niet eigenlijk.
Wel of ie Avril wil draaien.
Ik sms dalijk nog wel even dat ie zich hier moet reggen net als de andere en mee moet posten.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen wel erg dwingend zeg.
Als je op zo'n manier Avril hebt aangevraagd weet ik zeker dat die niet gedraaid gaat worden...
Best netjes tochquote:Hoi Henk,
vele collega DJ's van jou zijn je al voorgegaan, en nu hopen we toch dat ook jij je aanmeld op het FOK!forum.
Het topic van dit moment is [3FM #251] Alles voor de kijk- en luistercijfers!
De topics gaan vrij snel en er is dus wel elke 1 a 2 dagen een nieuw topic.
De mensen in deze topics zijn echte 3fm fans en we zouden het allemaal leuk vinden al jij je ook aanmeld op FOK! en gezellig mee post daar.
De mensen die je voor zijn gegaan zijn :
Gerard Ekdom (Ekdom)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
Sander Guis (Guis)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
Roosmarijn Reijmer (antiroos, muziekredactie)
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Annemieke Schollaardt (annemic)
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Hopelijk sta jij binnenkort ook in dit lijstje.
Met vriendelijhke groet,
Mark
Ik kan er maar een ontdekken en dat is bij vriendelijke groetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:50 schreef Sirolf het volgende:
Paar tikfoutjes, maar dat is niet zo heel vreemd voor dit tijdstip.
Mjah ik vind Umbrella best een leuk nummerquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:57 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat Umbrella weer voorbij komt...
Dat vind ik nou het typische van 3FM. Zelfs als er allang een nieuwe single is (Shut Up And Drive) blijven ze de oude single draaien, soms zelfs meer dan de nieuwe (althans, daar lijkt het op). Zou het niet veel beter zijn om de oude single even in de ijskast te zetten en na een paar weken pas weer uit de kast te halen?
Luister dan ook http://www.zshare.net/audio/33132403ad0629/ eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan er maar een ontdekken en dat is bij vriendelijke groeten.
[..]
Mjah ik vind Umbrella best een leuk nummer.
Shut up and die is wel ietsjes beter trouwens ja. Eerst verstond ik altijd shut up and die
.
Da's ook een manier om airtime proberen te krijgen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:08 schreef Toad het volgende:
http://charlie-dee.hyves.nl/blog/3854384/3_FM/yrLD/.
Ik vind het niet verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's ook een manier om airtime proberen te krijgen...
Misschien vraag ik het van de week wel aan bij MetMichiel!quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:13 schreef Sirolf het volgende:
Toad, SMS jij Gerard en Michiel even? Ik heb hun nummers niet.
Killers in de PSB-remix!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dan ook http://www.zshare.net/audio/33132403ad0629/ eens.
Ik denk niet dat ze blij zijn om nu wakker gesmst te wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:13 schreef Sirolf het volgende:
Toad, SMS jij Gerard en Michiel even? Ik heb hun nummers niet.
Killers in de PSB-remix!
Tijd om dan met een megafoon en een vlaggetje voor hun huizen te gaan staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze blij zijn om nu wakker gesmst te worden.
Rooney - When Did Your Heart Go Missingquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goeiemorgennieuwe van maroon5 is heel tof
clip is ook vet!
wat is de megahit deze week eik?
Clip is vet inderdaad. Ik zag hem toevallig van het weekend voorbij komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goeiemorgennieuwe van maroon5 is heel tof
clip is ook vet!
wat is de megahit deze week eik?
blijft zooo mooiquote:
Hoi Glacierquote:
Middagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |