/quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef Elixabete het volgende:
Dan luister je toch lekker niet naar de radio.
Opgelost
Slotje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:25 schreef Canisfire het volgende:
Gelukkig is er nog Comedy Central mits that 70's show !
Naar een radio-programma kijken.quote:
Mwah..Giel is een tijdje leuk maar na een tijdje word het gewoon saai omdat het zo voorspelbaar etc, isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Michiel doet het goed, De Coen en Sander Show is niet kut en GIEL! is de beste radioshow in de ochtend!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:45 schreef PainDivine het volgende:
al die lui hebben een giga grafkop, maar de WoW-game is best te doen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef Elixabete het volgende:
Dan luister je toch lekker niet naar de radio.
Opgelost
Slotje
Heb je al aangifte gedaan van diefstal van je goede smaak...?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:19 schreef Canisfire het volgende:
Wat een saaie nerd is dat ook.
Hij lacht ook de hele tijd om zijn eigen grapjes de slechtste dj bij 3fm.
Zet dan gewoon Sander Lantinga er neer als Giel niet kan.
Dan is het nog een beetje leuk of Stenders.
Elke vrijdag hoop ik op giel met een toffe freak nacht en bijna altijd is het weer die Michiel debiel bah![]()
Stenders heeft elke vrijdagavond al de Freakolympics op zijn eigen internet-radiostation KXradio.nl. Ik denk dat hij daar veel beter op z'n plek zit voor zo'n uitzending.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:55 schreef Dennisweb het volgende:
Stenders voor Freaknacht
Dat is zo!
Maar stenders die uberhaupt nu nog bij de radio werkt is nooit grappig
Giel staat al jaren op de automatische piloot. Echt vernieuwend kan je zijn shows niet echt meer noemen. Ook in de Freaknacht is het bij hem al tijden hetzelfde, met dezelfde vaste items op ongeveer hetzelfde tijdstip e.d.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:45 schreef Horloge het volgende:
Hij doet het best aardig, maar ik hoor véél liever gewoon Giel.
Kan heel goed kloppen, maar ik luister pas een maand of drie naar de Freaknacht. Het begint me wel ontzettend te irriteren bij zijn ochtendshow, dat 'begin de dag met een dansje' en de Gielmobiel kennen we nu wel, verzin eens wat nieuws...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel staat al jaren op de automatische piloot. Echt vernieuwend kan je zijn shows niet echt meer noemen. Ook in de Freaknacht is het bij hem al tijden hetzelfde, met dezelfde vaste items op ongeveer hetzelfde tijdstip e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |