Oohh okay, kon zijn dat je het al had gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Nee, ik zie de cams nu pas. En tijdens RabRadio ben ik meestal aan het werk.
Je zit toch niet in de trein of bus nu hè?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Aaah kijk, deze rockt wel lekker. *Zet (mobiele telefoon) harder....![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de trein of bus nu hè?
The Ghosts - The World is Outside is in iedergeval goed bij mij aangekomen, hij staat bij mij regelmatig op repeat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Super begin van het request uur! Maar met Ghosts is de toon wel echt gezet hoor, wat is 'ie toch goed! Echt jammer dat de plaat niet bij meer mensen is aangeslagen..Deze van Timbaland is ook zwaar OK !
![]()
* -Hans- gaat even dansen in de kamer.![]()
Dat willen we zien, natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Super begin van het request uur! Maar met Ghosts is de toon wel echt gezet hoor, wat is 'ie toch goed! Echt jammer dat de plaat niet bij meer mensen is aangeslagen..Deze van Timbaland is ook zwaar OK !
![]()
* -Hans- gaat even dansen in de kamer.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Heb een leuk item voor Michiel voor woensdagochtend ! Maricha even bellen voor een geile goedemorgen.![]()
Okay dan! dan kunnen we elkaar virtueel de hand schudden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
The Ghosts - The World is Outside is in iedergeval goed bij mij aangekomen, hij staat bij mij regelmatig op repeat.
Hmm, je bent hierzo geliefd.quote:
Welk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Hm... tegenvaller...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! dan kunnen we elkaar virtueel de hand schudden.![]()
Litton-Lane je request komt zo! en ja, de nieuwe van Robyn is erg fijn. Credits 2 Eddy Zoey want die heeft de plaat echt snel opgepikt.![]()
Laatst het fragment van een tijdje terug weer even gehoord en het was toch wel echt lachen hoor! Tijd voor een nieuw fragment alleen dan even wat vroeger bellen want je klonk veel te wakker!quote:
maar werd toch echt wakker gebeld! Ben gewoon heel alert, ook al bel je me wakkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst het fragment van een tijdje terug weer even gehoord en het was toch wel echt lachen hoor! Tijd voor een nieuw fragment alleen dan even wat vroeger bellen want je klonk veel te wakker!![]()
Niet te vroeg, want dan ben ik ook niet wakker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst het fragment van een tijdje terug weer even gehoord en het was toch wel echt lachen hoor! Tijd voor een nieuw fragment alleen dan even wat vroeger bellen want je klonk veel te wakker!![]()
Slaap jij op de werkvloer?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar werd toch echt wakker gebeld! Ben gewoon heel alert, ook al bel je me wakker![]()
Tja, als je de megafoon van Michiel gewend bent, dan klinkt een rinkelende telefoon 's ochtends vroeg niet zo heel erg vervelend... dunkt mij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar werd toch echt wakker gebeld! Ben gewoon heel alert, ook al bel je me wakker![]()
Maricha haar pen valt nooit op mijn naam.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] De Popkwis! Nul Negen Nul Negen Een Drie Drie Zes...
Als je net wakker bent gebeld en je kan die Roy volgen dan ben je inderdaad erg alert.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
Ik ook niet hoor, maar gelukkig zijn er nog podcasts.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Niet te vroeg, want dan ben ik ook niet wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |