Rooney - When Did Your Heart Go Missingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Markeerstift het volgende:
welke wordt het ?! (megahit)
Lantinga!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
Tenminste, als we Sander de Heer mogen geloven.
De Spits was minder positief. Maar die waren nergens enthousiast over. Maar goed ook, want Domien is nu in de waan dat ie niets gemist heeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
EditorsJa, dan had ik het ook wel geweten.
![]()
Editors scoren trouwens goed op 3 voor 12, een 8 !
Je weet nooit of Lantinga de waarheid spreekt (ik ook niet....want weet niet wat de MH wordtquote:
Ik meende al eens gehoord te hebben dat de platenmaatschappijen op dinsdag langskomen met de nieuwe plaatjes. Dus tussen woensdag (als het MH-overleg is) en vrijdag komt dan niets nieuws meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom weten ze nu die megahit alals er nou een super te gek nummer uitkomt dan is die weer een week later en blabla
Mja, de vergadering waarin de Megahit wordt gekozen is altijd op woensdag. Echter, ze weten natuurlijk wel al van tevoren wat er uit gaat komen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom weten ze nu die megahit alals er nou een super te gek nummer uitkomt dan is die weer een week later en blabla
Is die alweer terug dan?quote:
LOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
De Spits was minder positief. Maar die waren nergens enthousiast over. Maar goed ook, want Domien is nu in de waan dat ie niets gemist heeft
Mocht het in scene zijn gezet dan heeft hij het wel erg goed gedaan, maar we horen het vrijdag wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
Je weet nooit of Lantinga de waarheid spreekt (ik ook niet....want weet niet wat de MH wordt)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL! moet hij maar ook niet teveel naar de radio luisteren, geheid dat er nog zo'n (goede) opname van de Editors voorbij komt.
![]()
Jup, hij is weer terug. Er staat ook een foto van hem op 3FM.nl (The Eagle has landed).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de vergadering waarin de Megahit wordt gekozen is altijd op woensdag. Echter, ze weten natuurlijk wel al van tevoren wat er uit gaat komen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
[..]
Is die alweer terug dan?![]()
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht het in scene zijn gezet dan heeft hij het wel erg goed gedaan, maar we horen het vrijdag wel.Overigens zou Michiel moeten weten of het Rooney verhaal klopt.
![]()
Klopt, maar dan loopt de zin niet helemaal lekker.quote:
Heb het wel eens geprobeerd, maar hij laat echt niets los...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.
Ja dus. Unfinished Sympathy.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Massive Attack?
quote:[Mike Shinoda]
Yeah, here we go for the hundredth time
Hand grenade pins in every line
Throw 'em up and let something shine
Goin' out of my fuckin' mind.
Filthy mouth, no excuse,
Find a new place to hang this noose.
String me up from atop these roofs,
Knot it tight so I won't get loose.
Truth is, you can stop and stare,
Bled myself out and no one cares.
Dug the trench out, laid down there,
With the shovel up out of reach somewhere.
Yeah, someone pour it in.
Make a dirt dance floor again.
Say your prayers and stomp it out,
When they bring that chorus in.
[Chester Bennington][Chorus]
I bleed it out
Digging deeper just to throw it away
I bleed it out
I bleed it out
Just to throw it away
Just to throw it away
[Chester and Mike]
I bleed it out
[Mike Shinoda]
Go, stop this show
Choppy words in that sloppy flow
Shotgun opera, Lock N' Load
Cock it back and then watch it go.
Mama, help me, I've been cursed.
Death is rollin' in every verse.
Candypaint on his brand new hearse.
Can't contain him, he knows he works
Fuck, this hurts. I won't lie.
Doesn't matter how hard I try.
Half the words don't mean a thing
And I know that I won't be satisfied
So why, try ignoring him?
Make your dirt dance floor again.
Say your prayers and stomp it out
When they bring that chorus in.
[Chester Bennington]
[Chorus]
I've opened up these scars
I'll make you face this
I've pulled myself so far
I'll make you face this, now.
[Chorus x2]
I bleed it out [x3]
Zo goed als! Nog wat laatste correcties en hij gaat richting de uitgever!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Is je eigen boek al af Michiel?
En wij gaan in de studio dan het eerste exemplaar uitgereikt krijgen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zo goed als! Nog wat laatste correcties en hij gaat richting de uitgever!
Klopt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.
Dankzij het FOK!-forum wist ie precies wanneer ie wat deed. Maar om de FOK!-ers dan ook de eer te geven om het eerste exemplaar te krijgen? Ik denk dat een zekere Marc die eer krijgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
En wij gaan in de studio dan het eerste exemplaar uitgereikt krijgen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dankzij het FOK!-forum wist ie precies wanneer ie wat deed. Maar om de FOK!-ers dan ook de eer te geven om het eerste exemplaar te krijgen? Ik denk dat een zekere Marc die eer krijgt.
Voetbahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
> voetbal, dus radio 1
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
Tsja... gevalletje muziekpolitie vrees ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg wel eens het idee dat Michiel niet zo gecharmeerd is van James Grunt. Maar ik hoor het wel vaak voorbij komen in zn programma...
Vind deze track iig. beter dan al die vorige tracks bij elkaar. Tenminste wat vrolijkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg wel eens het idee dat Michiel niet zo gecharmeerd is van James Grunt. Maar ik hoor het wel vaak voorbij komen in zn programma...
Maajquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
ojaHeej
Even kijken of ik de treinkaartjes voor Oud en Nieuw in Berlijn al kan bestellen![]()
HAHA!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:57 schreef Timo20 het volgende:Door mijn stem heeft My Chemical Romance gewonnen
![]()
![]()
quote:
Denk dat veel My Chemical Romance fans graag met je in contact willen komen om je te bedanken.quote:
Me to.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaj![]()
Het nummer wat Kevin gisteren doorgaf (M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language) is trouwens echt kicken! Nummer heb ik een paar keer gehoord en is wel erg![]()
lekker.
Cortonquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
Eric Corton komt binnenschooieren![]()
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar na morgen gaat alles veranderen
Ik heb volgende week ook vrijgenomen. En de week daarna. En de week dáárnaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmaken.
Toch niet daarvoor vrijgenomen of wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmaken.
De bedoeling is eigenlijk dat ik dan NIET 12 uur per dag achter mijn pc zit iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toch niet daarvoor vrijgenomen of wel?
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook vrijgenomen. En de week daarna. En de week dáárna. En de eerste twee weken lekker naar Noorwegen
.
Ik heb morgen vrijgenomen, maar verwacht niet veel achter de pc te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
De bedoeling is eigenlijk dat ik dan NIET 12 uur per dag achter mijn pc zit idd.
Maar zo ff een weekje tussendoor vrijgenomen. Zat overuren namelijk.. daarna verhuizen met de zaak, dus dan wordt het ff heftig.
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoor
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoor
Die zien er wel heel braaf uit. EO jongerendag?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..].
Waar ik helemaal van in de ban ben:
De nieuwe EISLEY!!!
[afbeelding]
Turn it up, play it louderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
HAHAHA! Double Trouble / Rebel MC dus zometeen![]()
.
Yes! yes!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hans, je request komt eraan![afbeelding]
Een vrouw naar mijn hartquote:
Neh, de liedjes lijken lief, maar gaan stieum over keiharde sex, voodoo en mensen onthoofden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die zien er wel heel braaf uit. EO jongerendag?
Ze heeft niet veel verstand van muziek blijkt welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Yellow
Die is eerder aangevraagd bij de Popkwis...
Vandaar dat ze blond is natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Shakira komt uit IJsland dames en heren!
Er kunnen dus heel wat bio's worden herschreven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Shakira komt uit IJsland dames en heren!
Mijn eerste cd-single die ik kocht na aanschaf van een cd-speler was Double Trouble - Street tuffquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. Vond de 12" gisteren weer terug en eigenlijk is het toch beste wel leuk.
Request is trouwens wel fijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Drie goed voorgezegd.Yellow
Toch nog iets goed
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn eerste cd-single die ik kocht na aanschaf van een cd-speler was Double Trouble - Street tuff
Had niet eens door dat ie van jou wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
Mijn request mensen, er mag gedanst worden.
* Danstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
Ben al druk aan het dansen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
Heb volgens mij gisteren op MTV dat nummer nog gehoord, maar dan wel in de live uitvoering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Toad het volgende:
Fix you is zo'n lekker janknummer van ze.
Ik hoor em helaas alleen maar in het request-uur. Maar gelukkig wordt Clocks tegenwoordig wat minder gedraaid dan een paar maand geleden. Toen was het bijna elk programma raak. Ene keer de originele versie en daarna de Buena Vista versie. Van Parachutes wordt helaas nog steeds het minst gedraaid.quote:
Eigenlijk had het "Just Keep Rocking" moeten zijn, maar goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had niet eens door dat ie van jou was
![]()
Ik kocht Snap - Megamix en uhm... Timmy T - One More Tryquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn eerste cd-single die ik kocht na aanschaf van een cd-speler was Double Trouble - Street tuff
Lekker nummertjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kocht Snap - Megamix en uhm... Timmy T - One More Try![]()
Je sluit maar gewoon achteraan in de telefoon-wachtrij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
MARICHA, laat je mij ook een keer mee doen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet je wat ook uit IJsland komt? Sigur Rós! Zoooo mooi.
En ja, je moet van die muziek houden
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kocht Snap - Megamix en uhm... Timmy T - One More Try![]()
Ik laat niemand mee doen.....mijn pen beslist! Die laat ik vallen boven het rijtje mensen dat zich opgegeven heeft.... Dus wie weet kom je ook een keer in de popkwisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Tip: zorg ervoor dat er niet naar de studio gebeld kan worden (maar wel naar buiten), roep op FOK! dat je mee wilt doen en dump je telefoonnummer op Michiel of Maricha's mail. Worked for mequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
uuhhm, Clocks kan ik niet vaak genoeg horen.. brilante plaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor em helaas alleen maar in het request-uur. Maar gelukkig wordt Clocks tegenwoordig wat minder gedraaid dan een paar maand geleden. Toen was het bijna elk programma raak. Ene keer de originele versie en daarna de Buena Vista versie. Van Parachutes wordt helaas nog steeds het minst gedraaid.
Ok, mn moeder geeft wéér toestemming, en ik mag dus nog eens een keer proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik laat niemand mee doen.....mijn pen beslist! Die laat ik vallen boven het rijtje mensen dat zich opgegeven heeft.... Dus wie weet kom je ook een keer in de popkwis
Nummer is al een paar jaar oud trouwens, maar toch super dat The Shins eindelijk die welverdiende aandacht krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Leuke request Hans.
Nummer moet bij mij nog een beetje groeien trouwens...
Ja, hee, ik was toen nog niet zo'n muziekkennerquote:
O ja, bij mij ook. Ik weet niet wat de meest vreselijke plaat/cd is die ik heb, maar Close II You's "Baby don't go" is redelijk bedenkelijk natuurlijk. Mijn eerst single was waarschijnlijk Adam Ant of Malcom McLaren (ca. 1981).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, hee, ik was toen nog niet zo'n muziekkenner. Da's alweer een jaar of 17 geleden
. Maar goed, bij ongeveer 2000 cd's zitten best een paar 'mindere' cd's
.
Nah, ik heb 3x meegedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik laat niemand mee doen.....mijn pen beslist! Die laat ik vallen boven het rijtje mensen dat zich opgegeven heeft.... Dus wie weet kom je ook een keer in de popkwis
Yeahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgende keer in 1 keer het goede requesten he
Al een paar jaar oud?! dan mogen ze hier inderdaad wel eens doorbreken, maar hopelijk lukt het met Phantom Limb.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef cosmick het volgende:
Nummer is al een paar jaar oud trouwens, maar toch super dat The Shins eindelijk die welverdiende aandacht krijgen.
Had 'm al lang niet meer gehoordquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. Ik had niet verwacht dat ik nog in de uitzending kwam trouwens. Om kwart over negen pas ff snel gemaild. Maar erg cool!
Ik heb ook nog wel een aantal 'top'singletjes in de kast staan, zoals uhm.... No Mercy - Missingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
O ja, bij mij ook. Ik weet niet wat de meest vreselijke plaat/cd is die ik heb, maar Close II You's "Baby don't go" is redelijk bedenkelijk natuurlijk. Mijn eerst single was waarschijnlijk Adam Ant of Malcom McLaren (ca. 1981).
Heb je 'm? Even sturen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had 'm al lang niet meer gehoord
Net als Just keep Rockin trouwens
Tot later, Mariesjquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Irritante reclame als je het geluid hard hebt staan. Geldt ook voor die ijsblokjes reclame.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef Toad het volgende:
Maar je ex niet!
Ik heb 'm alleen nog steeds niet gevonden...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Wooow lekkere uuropener, Moke - Here comes the summer (Lowlands uitvoering)
Momentjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel ergens ja
Volgens mij staat ie op Turn up the Bass deel 1 of 2 ofzo
Vol met Turn up the Bass-kneiters! Das wat voor Ekdom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel ergens ja
Volgens mij staat ie op Turn up the Bass deel 1 of 2 ofzo
Check jij die op Youtube? Bij mij gaat 'ie namelijk wel door tot het eind.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn... probeer die sessie van the Shins te beluisteren. Begin van Phantom Limb klinkt goed, maar hij stopt de hele tijd na een minuut
Absoluut!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Toad het volgende:
oehhhhhhh The Pretender, ook een fijne plaat!
Toch wel schattig hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah, daar is dan Kate Nash - Foundations..
PM is bij jou niet actief, toch? Heb misschien wel wat voor je..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn... probeer die sessie van the Shins te beluisteren. Begin van Phantom Limb klinkt goed, maar hij stopt de hele tijd na een minuut
Sry, was ff afwezig. PM heb ik niet geactiveerd nee, maar mn mailadres is als het goed is zichtbaar in mn profiel. En ik keek trouwens op de 3voor12 site.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PM is bij jou niet actief, toch? Heb misschien wel wat voor je..
Stuur je wel even een mailtje dat is wel zo handig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Sry, was ff afwezig. PM heb ik niet geactiveerd nee, maar mn mailadres is als het goed is zichtbaar in mn profiel. En ik keek trouwens op de 3voor12 site.
Hey Domienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hállo!
Ik vind hem baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf 'm best goed vinden, die nieuwe single van Rihanna.![]()
Umbrella was bagger inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind hem bagger
echt een rukke plaat
Ik kan dat nummer sowieso niet aan horen. Zo'n gemaakt vrolijk nummerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
I'm walking on sunshineWHOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Die hebben we ook in onze kaarten zitten, kan dat soort "kaartnummers" niet meer horen
Coolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker geen radio geluisterd in de auto bij gebrek aan radio in auto (chevrolet).
Yeah, kan niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uw discjockey is weer op dreef vandaag.![]()
Neuh, over een paar weken wel weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
Yeah, kan niet op.
Vanavond weer een requestje doen Hans?
Really? Er is toch veel betere muziek uitgekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
the fraynog steeds mijn grootste ontdekking van dit jaar!
Nou ja voor als je nog niet weet hoe het moet is "how to shave your wife" een goeie cursusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Really? Er is toch veel betere muziek uitgekomen.
O, hahaha wij ook. "Gatverdamme, Krezip!!"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik betrap me op dat ik altijd met die verschrikkelijke nummers mee zit te bleren terwjil ik er geen fuck aanvind
Help me daar nou niet aan herinnerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat dat Within Temptation dit nummer voor eeuwig verpest hebben..
Heb de cam net aangezet en er is zo te zien al een cam bij geplaatst. Vrijdagavond zal het spul toch echt moeten werken, maar ik heb trouwens niet echt veel vertrouwen dat het straks ook weer werkt via het internet.. Prio lijkt hem toch te zitten in de Freaknacht, helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Er hangt in de studio iemand uit het plafond om de webcams terug te hangen...
Heb m'n bericht ge-editquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Help me daar nou niet aan herinneren.
Och, we zullen zien. Niet zo negatief, joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de cam net aangezet en er is zo te zien al een cam bij geplaatst. Vrijdagavond zal het spul toch echt moeten werken, maar ik heb trouwens niet echt veel vertrouwen dat het straks ook weer werkt via het internet.. Prio lijkt hem toch te zitten in de Freaknacht, helaas.
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Och, we zullen zien. Niet zo negatief, joh.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
U2
En dan krijg je daarna nog Mika ook....Take it easy, my band is sooooooooo cheesy
Was weer gaafquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
THE SMITHS
Daarom is het ergens best wel grappig; al die kolere muziek. Kun je je heerljk op afreagerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Je blijft altijd met die kutmuziek meebleren
Heb je haar weer.quote:
Oeh! Don't Stop me Now ook nog eens, heerlijke plaat!quote:
O serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Aaah ook van de nieuwe single van Rihanna is dus een remix met Tessel erin.
The Killersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al erg genoeg.
Wie bedoel je eigenlijk?
Dat is Tessel niet, maar Lidewij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Aaah ook van de nieuwe single van Rihanna is dus een remix met Tessel erin.
Deze is ook wel aardig gedaan en volgens mij ook een stuk langer dan de paraplu uitvoering.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef Toad het volgende:
O serieus?Ik vind dat Tessel dat met paraplu wel leuk had gedaan. Dan moet ik deze ook nog 'ns checken....
![]()
Lidewijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Dat is Tessel niet, maar Lidewij.
Heb de variant op de nieuwe single nog niet gehoord, ben benieuwd.
*kijkt om zich heen*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaaai
Nestlé! Ben&Jerry's! Hertog!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Hoorde gisteren tijdens de show van Eric het nummer van de Pigeon detectives en die is trouwens ook wel erg fijn. Plaat is volgens mij al wel een tijdje uit, maar ik vind 'm wel OK!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is de uitgelekte megahit weer (tenminste, als we Sander kunnen geloven...). Nog steeds een leuk nummer! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Er zijn inderdaad een paar platen die toch wel heel erg hoog op het 'Vermoedelijke megahit'-lijstje staan, zoals Rooney, Pigeon Detectives en My Chemical Romance.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde gisteren tijdens de show van Eric het nummer van de Pigeon detectives en die is trouwens ook wel erg fijn. Plaat is volgens mij al wel een tijdje uit, maar ik vind 'm wel OK!![]()
Ben benieuwd of Rooney inderdaad de nieuwe Megahit is.
My Chemical Romance heb ik volgens mij nog niet gehoord of het zegt mij niet zoveel omdat ik het niet zo heel bijzonder vind.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn inderdaad een paar platen die toch wel heel erg hoog op het 'Vermoedelijke megahit'-lijstje staan, zoals Rooney, Pigeon Detectives en My Chemical Romance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |