Had niet eens door dat ie van jou wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
Mijn request mensen, er mag gedanst worden.
* Danstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
Ben al druk aan het dansen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
Heb volgens mij gisteren op MTV dat nummer nog gehoord, maar dan wel in de live uitvoering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Toad het volgende:
Fix you is zo'n lekker janknummer van ze.
Ik hoor em helaas alleen maar in het request-uur. Maar gelukkig wordt Clocks tegenwoordig wat minder gedraaid dan een paar maand geleden. Toen was het bijna elk programma raak. Ene keer de originele versie en daarna de Buena Vista versie. Van Parachutes wordt helaas nog steeds het minst gedraaid.quote:
Eigenlijk had het "Just Keep Rocking" moeten zijn, maar goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had niet eens door dat ie van jou was
![]()
Ik kocht Snap - Megamix en uhm... Timmy T - One More Tryquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn eerste cd-single die ik kocht na aanschaf van een cd-speler was Double Trouble - Street tuff
Lekker nummertjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kocht Snap - Megamix en uhm... Timmy T - One More Try![]()
Je sluit maar gewoon achteraan in de telefoon-wachtrij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
MARICHA, laat je mij ook een keer mee doen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet je wat ook uit IJsland komt? Sigur Rós! Zoooo mooi.
En ja, je moet van die muziek houden
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kocht Snap - Megamix en uhm... Timmy T - One More Try![]()
Ik laat niemand mee doen.....mijn pen beslist! Die laat ik vallen boven het rijtje mensen dat zich opgegeven heeft.... Dus wie weet kom je ook een keer in de popkwisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Tip: zorg ervoor dat er niet naar de studio gebeld kan worden (maar wel naar buiten), roep op FOK! dat je mee wilt doen en dump je telefoonnummer op Michiel of Maricha's mail. Worked for mequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
uuhhm, Clocks kan ik niet vaak genoeg horen.. brilante plaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoor em helaas alleen maar in het request-uur. Maar gelukkig wordt Clocks tegenwoordig wat minder gedraaid dan een paar maand geleden. Toen was het bijna elk programma raak. Ene keer de originele versie en daarna de Buena Vista versie. Van Parachutes wordt helaas nog steeds het minst gedraaid.
Ok, mn moeder geeft wéér toestemming, en ik mag dus nog eens een keer proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik laat niemand mee doen.....mijn pen beslist! Die laat ik vallen boven het rijtje mensen dat zich opgegeven heeft.... Dus wie weet kom je ook een keer in de popkwis
Nummer is al een paar jaar oud trouwens, maar toch super dat The Shins eindelijk die welverdiende aandacht krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Leuke request Hans.
Nummer moet bij mij nog een beetje groeien trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |