Rooney - When Did Your Heart Go Missingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Markeerstift het volgende:
welke wordt het ?! (megahit)
Lantinga!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
Tenminste, als we Sander de Heer mogen geloven.
De Spits was minder positief. Maar die waren nergens enthousiast over. Maar goed ook, want Domien is nu in de waan dat ie niets gemist heeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
EditorsJa, dan had ik het ook wel geweten.
![]()
Editors scoren trouwens goed op 3 voor 12, een 8 !
Je weet nooit of Lantinga de waarheid spreekt (ik ook niet....want weet niet wat de MH wordtquote:
Ik meende al eens gehoord te hebben dat de platenmaatschappijen op dinsdag langskomen met de nieuwe plaatjes. Dus tussen woensdag (als het MH-overleg is) en vrijdag komt dan niets nieuws meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom weten ze nu die megahit alals er nou een super te gek nummer uitkomt dan is die weer een week later en blabla
Mja, de vergadering waarin de Megahit wordt gekozen is altijd op woensdag. Echter, ze weten natuurlijk wel al van tevoren wat er uit gaat komen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom weten ze nu die megahit alals er nou een super te gek nummer uitkomt dan is die weer een week later en blabla
Is die alweer terug dan?quote:
LOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
De Spits was minder positief. Maar die waren nergens enthousiast over. Maar goed ook, want Domien is nu in de waan dat ie niets gemist heeft
Mocht het in scene zijn gezet dan heeft hij het wel erg goed gedaan, maar we horen het vrijdag wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
Je weet nooit of Lantinga de waarheid spreekt (ik ook niet....want weet niet wat de MH wordt)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL! moet hij maar ook niet teveel naar de radio luisteren, geheid dat er nog zo'n (goede) opname van de Editors voorbij komt.
![]()
Jup, hij is weer terug. Er staat ook een foto van hem op 3FM.nl (The Eagle has landed).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de vergadering waarin de Megahit wordt gekozen is altijd op woensdag. Echter, ze weten natuurlijk wel al van tevoren wat er uit gaat komen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
[..]
Is die alweer terug dan?![]()
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht het in scene zijn gezet dan heeft hij het wel erg goed gedaan, maar we horen het vrijdag wel.Overigens zou Michiel moeten weten of het Rooney verhaal klopt.
![]()
Klopt, maar dan loopt de zin niet helemaal lekker.quote:
Heb het wel eens geprobeerd, maar hij laat echt niets los...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.
Ja dus. Unfinished Sympathy.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Massive Attack?
quote:[Mike Shinoda]
Yeah, here we go for the hundredth time
Hand grenade pins in every line
Throw 'em up and let something shine
Goin' out of my fuckin' mind.
Filthy mouth, no excuse,
Find a new place to hang this noose.
String me up from atop these roofs,
Knot it tight so I won't get loose.
Truth is, you can stop and stare,
Bled myself out and no one cares.
Dug the trench out, laid down there,
With the shovel up out of reach somewhere.
Yeah, someone pour it in.
Make a dirt dance floor again.
Say your prayers and stomp it out,
When they bring that chorus in.
[Chester Bennington][Chorus]
I bleed it out
Digging deeper just to throw it away
I bleed it out
I bleed it out
Just to throw it away
Just to throw it away
[Chester and Mike]
I bleed it out
[Mike Shinoda]
Go, stop this show
Choppy words in that sloppy flow
Shotgun opera, Lock N' Load
Cock it back and then watch it go.
Mama, help me, I've been cursed.
Death is rollin' in every verse.
Candypaint on his brand new hearse.
Can't contain him, he knows he works
Fuck, this hurts. I won't lie.
Doesn't matter how hard I try.
Half the words don't mean a thing
And I know that I won't be satisfied
So why, try ignoring him?
Make your dirt dance floor again.
Say your prayers and stomp it out
When they bring that chorus in.
[Chester Bennington]
[Chorus]
I've opened up these scars
I'll make you face this
I've pulled myself so far
I'll make you face this, now.
[Chorus x2]
I bleed it out [x3]
Zo goed als! Nog wat laatste correcties en hij gaat richting de uitgever!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Is je eigen boek al af Michiel?
En wij gaan in de studio dan het eerste exemplaar uitgereikt krijgen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zo goed als! Nog wat laatste correcties en hij gaat richting de uitgever!
Klopt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.
Dankzij het FOK!-forum wist ie precies wanneer ie wat deed. Maar om de FOK!-ers dan ook de eer te geven om het eerste exemplaar te krijgen? Ik denk dat een zekere Marc die eer krijgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
En wij gaan in de studio dan het eerste exemplaar uitgereikt krijgen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dankzij het FOK!-forum wist ie precies wanneer ie wat deed. Maar om de FOK!-ers dan ook de eer te geven om het eerste exemplaar te krijgen? Ik denk dat een zekere Marc die eer krijgt.
Voetbahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
> voetbal, dus radio 1
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
Tsja... gevalletje muziekpolitie vrees ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg wel eens het idee dat Michiel niet zo gecharmeerd is van James Grunt. Maar ik hoor het wel vaak voorbij komen in zn programma...
Vind deze track iig. beter dan al die vorige tracks bij elkaar. Tenminste wat vrolijkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg wel eens het idee dat Michiel niet zo gecharmeerd is van James Grunt. Maar ik hoor het wel vaak voorbij komen in zn programma...
Maajquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
ojaHeej
Even kijken of ik de treinkaartjes voor Oud en Nieuw in Berlijn al kan bestellen![]()
HAHA!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:57 schreef Timo20 het volgende:Door mijn stem heeft My Chemical Romance gewonnen
![]()
![]()
quote:
Denk dat veel My Chemical Romance fans graag met je in contact willen komen om je te bedanken.quote:
Me to.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaj![]()
Het nummer wat Kevin gisteren doorgaf (M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language) is trouwens echt kicken! Nummer heb ik een paar keer gehoord en is wel erg![]()
lekker.
Cortonquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
Eric Corton komt binnenschooieren![]()
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar na morgen gaat alles veranderen
Ik heb volgende week ook vrijgenomen. En de week daarna. En de week dáárnaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmaken.
Toch niet daarvoor vrijgenomen of wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmaken.
De bedoeling is eigenlijk dat ik dan NIET 12 uur per dag achter mijn pc zit iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toch niet daarvoor vrijgenomen of wel?
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook vrijgenomen. En de week daarna. En de week dáárna. En de eerste twee weken lekker naar Noorwegen
.
Ik heb morgen vrijgenomen, maar verwacht niet veel achter de pc te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
De bedoeling is eigenlijk dat ik dan NIET 12 uur per dag achter mijn pc zit idd.
Maar zo ff een weekje tussendoor vrijgenomen. Zat overuren namelijk.. daarna verhuizen met de zaak, dus dan wordt het ff heftig.
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoor
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoor
Die zien er wel heel braaf uit. EO jongerendag?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..].
Waar ik helemaal van in de ban ben:
De nieuwe EISLEY!!!
[afbeelding]
Turn it up, play it louderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
HAHAHA! Double Trouble / Rebel MC dus zometeen![]()
.
Yes! yes!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hans, je request komt eraan![afbeelding]
Een vrouw naar mijn hartquote:
Neh, de liedjes lijken lief, maar gaan stieum over keiharde sex, voodoo en mensen onthoofden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die zien er wel heel braaf uit. EO jongerendag?
Ze heeft niet veel verstand van muziek blijkt welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Yellow
Die is eerder aangevraagd bij de Popkwis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |