quote:
Denk dat veel My Chemical Romance fans graag met je in contact willen komen om je te bedanken.quote:
Me to.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaj![]()
Het nummer wat Kevin gisteren doorgaf (M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language) is trouwens echt kicken! Nummer heb ik een paar keer gehoord en is wel erg![]()
lekker.
Cortonquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
Eric Corton komt binnenschooieren![]()
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar na morgen gaat alles veranderen
Ik heb volgende week ook vrijgenomen. En de week daarna. En de week dáárnaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmaken.
Toch niet daarvoor vrijgenomen of wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, okay dan. Ik moet al mijn vsti's nog installeren wegens een nieuwe hd.. Volgende week vrij genomen. Dan wil ik dat ff regelen plus mijn nieuwe site afmaken.
De bedoeling is eigenlijk dat ik dan NIET 12 uur per dag achter mijn pc zit iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toch niet daarvoor vrijgenomen of wel?
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook vrijgenomen. En de week daarna. En de week dáárna. En de eerste twee weken lekker naar Noorwegen
.
Ik heb morgen vrijgenomen, maar verwacht niet veel achter de pc te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
De bedoeling is eigenlijk dat ik dan NIET 12 uur per dag achter mijn pc zit idd.
Maar zo ff een weekje tussendoor vrijgenomen. Zat overuren namelijk.. daarna verhuizen met de zaak, dus dan wordt het ff heftig.
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey cool man. Moet ik het Joss-pics droppen dan voor mijn rekening nemen? Of mag ik er Kirsten Dunst van maken?.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoor
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff zonder pics en gewoon weer over muziek enzo praten mag ook wel hoor
Die zien er wel heel braaf uit. EO jongerendag?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..].
Waar ik helemaal van in de ban ben:
De nieuwe EISLEY!!!
[afbeelding]
Turn it up, play it louderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef cosmick het volgende:
HAHAHA! Double Trouble / Rebel MC dus zometeen![]()
.
Yes! yes!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Hans, je request komt eraan![afbeelding]
Een vrouw naar mijn hartquote:
Neh, de liedjes lijken lief, maar gaan stieum over keiharde sex, voodoo en mensen onthoofden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die zien er wel heel braaf uit. EO jongerendag?
Ze heeft niet veel verstand van muziek blijkt welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Yellow
Die is eerder aangevraagd bij de Popkwis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |