Ik heb 'm alleen nog steeds niet gevonden...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Wooow lekkere uuropener, Moke - Here comes the summer (Lowlands uitvoering)
Momentjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel ergens ja
Volgens mij staat ie op Turn up the Bass deel 1 of 2 ofzo
Vol met Turn up the Bass-kneiters! Das wat voor Ekdom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel ergens ja
Volgens mij staat ie op Turn up the Bass deel 1 of 2 ofzo
Check jij die op Youtube? Bij mij gaat 'ie namelijk wel door tot het eind.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn... probeer die sessie van the Shins te beluisteren. Begin van Phantom Limb klinkt goed, maar hij stopt de hele tijd na een minuut
Absoluut!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Toad het volgende:
oehhhhhhh The Pretender, ook een fijne plaat!
Toch wel schattig hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah, daar is dan Kate Nash - Foundations..
PM is bij jou niet actief, toch? Heb misschien wel wat voor je..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn... probeer die sessie van the Shins te beluisteren. Begin van Phantom Limb klinkt goed, maar hij stopt de hele tijd na een minuut
Sry, was ff afwezig. PM heb ik niet geactiveerd nee, maar mn mailadres is als het goed is zichtbaar in mn profiel. En ik keek trouwens op de 3voor12 site.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PM is bij jou niet actief, toch? Heb misschien wel wat voor je..
Stuur je wel even een mailtje dat is wel zo handig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Sry, was ff afwezig. PM heb ik niet geactiveerd nee, maar mn mailadres is als het goed is zichtbaar in mn profiel. En ik keek trouwens op de 3voor12 site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |