Hey Domienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hállo!
Ik vind hem baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf 'm best goed vinden, die nieuwe single van Rihanna.![]()
Umbrella was bagger inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind hem bagger
echt een rukke plaat
Ik kan dat nummer sowieso niet aan horen. Zo'n gemaakt vrolijk nummerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
I'm walking on sunshineWHOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Die hebben we ook in onze kaarten zitten, kan dat soort "kaartnummers" niet meer horen
Coolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker geen radio geluisterd in de auto bij gebrek aan radio in auto (chevrolet).
Yeah, kan niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uw discjockey is weer op dreef vandaag.![]()
Neuh, over een paar weken wel weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
Yeah, kan niet op.
Vanavond weer een requestje doen Hans?
Really? Er is toch veel betere muziek uitgekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
the fraynog steeds mijn grootste ontdekking van dit jaar!
Nou ja voor als je nog niet weet hoe het moet is "how to shave your wife" een goeie cursusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Really? Er is toch veel betere muziek uitgekomen.
O, hahaha wij ook. "Gatverdamme, Krezip!!"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik betrap me op dat ik altijd met die verschrikkelijke nummers mee zit te bleren terwjil ik er geen fuck aanvind
Help me daar nou niet aan herinnerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat dat Within Temptation dit nummer voor eeuwig verpest hebben..
Heb de cam net aangezet en er is zo te zien al een cam bij geplaatst. Vrijdagavond zal het spul toch echt moeten werken, maar ik heb trouwens niet echt veel vertrouwen dat het straks ook weer werkt via het internet.. Prio lijkt hem toch te zitten in de Freaknacht, helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Er hangt in de studio iemand uit het plafond om de webcams terug te hangen...
Heb m'n bericht ge-editquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Help me daar nou niet aan herinneren.
Och, we zullen zien. Niet zo negatief, joh.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de cam net aangezet en er is zo te zien al een cam bij geplaatst. Vrijdagavond zal het spul toch echt moeten werken, maar ik heb trouwens niet echt veel vertrouwen dat het straks ook weer werkt via het internet.. Prio lijkt hem toch te zitten in de Freaknacht, helaas.
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Och, we zullen zien. Niet zo negatief, joh.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
U2
En dan krijg je daarna nog Mika ook....Take it easy, my band is sooooooooo cheesy
Was weer gaafquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
THE SMITHS
Daarom is het ergens best wel grappig; al die kolere muziek. Kun je je heerljk op afreagerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Je blijft altijd met die kutmuziek meebleren
Heb je haar weer.quote:
Oeh! Don't Stop me Now ook nog eens, heerlijke plaat!quote:
O serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Aaah ook van de nieuwe single van Rihanna is dus een remix met Tessel erin.
The Killersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al erg genoeg.
Wie bedoel je eigenlijk?
Dat is Tessel niet, maar Lidewij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Aaah ook van de nieuwe single van Rihanna is dus een remix met Tessel erin.
Deze is ook wel aardig gedaan en volgens mij ook een stuk langer dan de paraplu uitvoering.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef Toad het volgende:
O serieus?Ik vind dat Tessel dat met paraplu wel leuk had gedaan. Dan moet ik deze ook nog 'ns checken....
![]()
Lidewijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Dat is Tessel niet, maar Lidewij.
Heb de variant op de nieuwe single nog niet gehoord, ben benieuwd.
*kijkt om zich heen*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaaai
Nestlé! Ben&Jerry's! Hertog!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Hoorde gisteren tijdens de show van Eric het nummer van de Pigeon detectives en die is trouwens ook wel erg fijn. Plaat is volgens mij al wel een tijdje uit, maar ik vind 'm wel OK!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is de uitgelekte megahit weer (tenminste, als we Sander kunnen geloven...). Nog steeds een leuk nummer! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Er zijn inderdaad een paar platen die toch wel heel erg hoog op het 'Vermoedelijke megahit'-lijstje staan, zoals Rooney, Pigeon Detectives en My Chemical Romance.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde gisteren tijdens de show van Eric het nummer van de Pigeon detectives en die is trouwens ook wel erg fijn. Plaat is volgens mij al wel een tijdje uit, maar ik vind 'm wel OK!![]()
Ben benieuwd of Rooney inderdaad de nieuwe Megahit is.
My Chemical Romance heb ik volgens mij nog niet gehoord of het zegt mij niet zoveel omdat ik het niet zo heel bijzonder vind.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn inderdaad een paar platen die toch wel heel erg hoog op het 'Vermoedelijke megahit'-lijstje staan, zoals Rooney, Pigeon Detectives en My Chemical Romance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |