Gordon? O, hij wisselt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dribbel....
Nee, dat lukt ook nooit vreemdgenoeg. Post 'm hier maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:59 schreef purplerose het volgende:
Ik krijg het plaatje niet in de OP gewijzigd
Wel vreemd dat ie het niet doet. Je hebt toch ook gewoon die code uit de wiki gekopieerd en geplakt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[afbeelding]
Nee, da's niks!quote:purplerose: Dan is lieviepievie heerlijk maar alleen lieviepievie, zachjes en heen weer, knuffel aai kus, lieve woordjes en dat totdat je klaar bent
Nee, OP's maken is sowieso niet aan te raden eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
Zie nou ook dat nog het woordje "als" in TT mist
Stoned OP's maken is niet aan te raden
Nou vooruit. Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
Stoned OP's maken is niet aan te raden
gelukkig maarquote:
dankequote:
Het is sowieso een k*t TTquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
quote:
Ik heb dat opgenomen op DVD, dus daar moet ik maar eens een fragmentje van gaan knippen en op YouTube zetten...quote:
Niettus!quote:
Oi!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mjah, maar dat krijg je als je purplerose haar inspiratie loslaat.
We zien het fragment natuurlijk in 't geheel niet graag terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat opgenomen op DVD, dus daar moet ik maar eens een fragmentje van gaan knippen en op YouTube zetten...![]()
Niet vergeten op YouTube te plaatsen. Heeft Michiel weer een leuk incident om iedereen constant over te vertellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat opgenomen op DVD, dus daar moet ik maar eens een fragmentje van gaan knippen en op YouTube zetten...![]()
Ik moet alleen nog even gaan kijken hoe ik in hemelsnaam een fragment van een DVD knip...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:08 schreef Marc63 het volgende:
Hoi allemaal
Ben weer klaar voor een avondje LL. Ik verheug me al op het Dixie-douwen.
[..]
Niet vergeten op YouTube te plaatsen. Heeft Michiel weer een leuk incident om iedereen constant over te vertellen.
Weet je wel hoe je avi knipt? Want volgens mij moet je dan gewoon de DVD ff rippen. Ik heb er ooit een programma voor gehad, maar ik weet niet meer hoe het heet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even gaan kijken hoe ik in hemelsnaam een fragment van een DVD knip...
Idd even jengelig als op de cd!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm Saybia live klinkt absoluut niet onaardig.
Cam doet het trouwens weer.
Bij de laatste foto had je ook een alternatieve ondertitel kunnen zetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
En de laatste pics voor dit moment...
ha ha....
[afbeelding]
hatsjoe!!!! (Roosmarijn Reijmer ligt dubbel van het lachen)
[afbeelding]
Zo, dat lucht op zeg!
[afbeelding]
Roosmarijn Reijmer laat Bart Arens, na zijn niesbui, direct het draaiboek zien..
[afbeelding]
Yves LaRock![]()
![]()
haha, dat zou ook een leuke ondertitel zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de laatste foto had je ook een alternatieve ondertitel kunnen zetten.
[afbeelding]
Roosmarijn: "Kijk, dit is het volgende tijdstip waarop je weer moet niesen!"
Urenlang productiewerk in door een klap niesbui in de war gegooid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Of ze liet de wijzigingen in het programma zijn, omdat Bart er te lang over deed om te niezen.
Ik vond het album na de eerste keer luisteren niet zo heel erg leuk. Maar na een paar keer geluisterd te hebben klinkt ie wel een stuk beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef purplerose het volgende:
Dit vind ik wel lekker klinken net als dat harder to breath nr van ze
Geweldige gasten zijn het, ook dit klonk weer erg fijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
Moke klinkt ook lekker zo zonder alles![]()
Zijn ze lekker genoeg dat ik ze voor mijn lens zou willen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldige gasten zijn het, ook dit klonk weer erg fijn!
Haha!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:26 schreef DaMook het volgende:
Zal ik dan maar tegen mezelf gaan buurten.
Kiekeboe!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef DaMook het volgende:
Ow en nu ik wil gaan komen er weer mensen hier.
Zie jequote:
ROFL ! Astrid de Jong laat zich van haar stoute kant zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Maricha vermaakt zich volgens mij ook wel.
http://www.3fm.nl/page/3fm_fotolog
Zometeen Annemieke dus !quote:ZA 00:00 | Requests vanaf het terein
Datum: 19 augustus 2007 - 19 augustus 2007
Het publiek op Lowlands vraagt en Annemieke draait. Verzoekjes vanaf het terrein dus. Geniet mee van alle hoogtepunten van Lowlands tot nu toe.
Woeh!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Zoooooooo wat een ranzigheid dat SAW 3... zat net aan de chips en drank toen de hersenpan werd open gemaakt.Denk je vervolgens in alle rust wat kaas met mosterd te kunnen opeten gaan ze net over op de martelscène.. Wazige film, maar het einde vond ik wel aardig.
Wat? Dan gaan de mp3-tjes uit en de radio weer aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL ! Astrid de Jong laat zich van haar stoute kant zien.![]()
[..]
Zometeen Annemieke dus !
Lijkt erop dat er geen campingradio komt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:59 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Dan gaan de mp3-tjes uit en de radio weer aan
Geen campingradio?
Eeej gefeliciteerd man ! van harte en proost !!quote:
Inderdaad, waar de neuk is Giel gebleven met z'n jaarlijkse traditie...?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt erop dat er geen campingradio komt...jammer !
Jaarlijks? Dan hebben we die van dit jaar al op Pinkpop gehad. Ik wil gewoon op elk festival campingradio komt! Op de Zwarte Cross was Giel ook, dus had ie toen ook kunnen doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, waar de neuk is Giel gebleven met z'n jaarlijkse traditie...?![]()
![]()
Vorig jaar was het zowel op Pinkpop als op Lowlands (volgens mij 2x op LL zelfs)...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jaarlijks? Dan hebben we die van dit jaar al op Pinkpop gehad. Ik wil gewoon op elk festival campingradio komt! Op de Zwarte Cross was Giel ook, dus had ie toen ook kunnen doen.
Al die mensen vullen het beeld. Domien wil gewoon alle aandacht opeisen. Annemieke is immers teveel in beeld. Dat kan hem straks nog de Marconi kostenquote:
Tsja, goede vraag! zou haast gaan roepen dat hij ook een jaartje ouder is geworden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, waar de neuk is Giel gebleven met z'n jaarlijkse traditie...?![]()
![]()
Dan had je dus eigenlijk gisternacht Freakn8 moeten hebben met Domien en Annemieke en de items van MetMichiel. Dan had je in totaal 5 Marconi-nominaties bij elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat dit programma voor 2 Marconis is genomineerd
Zolang de camera haar volgt zal ze denk ik door gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef -Hans- het volgende:
Kan die dame die zo suf loopt te bewegen voor de cam ergens anders gek gaan doen? Nog even en ze gaat jumpstylen op C-mon And Kypski - Beautiful day.![]()
Volgens mij is ze al behoorlijk ver heen en die vriendin trouwens ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef Marc63 het volgende:
Zolang de camera haar volgt zal ze denk ik door gaan.
Dat wilde ik ook net typen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Tobias is op weg naar Amsterdam... Zou dat Toad zijn?
Ik was al op zoek naar een oude opname met Toad. Maar hij is blijkbaar nog niet te horen geweest op 3FM.quote:
Zou dat mensen aansporen om hetzelfde te proberen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Roosmarijn doet net alsof ze een luisteraar is die de studio binnengedrongen is...![]()
Hopelijk laat hij zich hier nog even zien want dan weten we het snel genoeg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een oude opname met Toad. Maar hij is blijkbaar nog niet te horen geweest op 3FM.
Dat zou dan in ieder geval unieke beelden opleveren!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou dat mensen aansporen om hetzelfde te proberen?
Daarom zit ik er al op te hopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou dan in ieder geval unieke beelden opleveren!![]()
En tóch had ik liever Campingradio gehad op dit tijdstip...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:56 schreef Marc63 het volgende:
*Snif* Dat was Annemieke alweer.
QFT!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch had ik liever Campingradio gehad op dit tijdstip...![]()
Mwa, weet niet.. de vorige op Pinkpop was het ook meer muziek en die uitzending viel toen ook aardig tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch had ik liever Campingradio gehad op dit tijdstip...![]()
* Sirolf gaat naar bed. Truste!
Ik heb echt geen flauw idee wat er nu komt.. volgens mij gaan ze verder met de reguliere uitzending (dus dancemuziek). Gezien de cam beelden zijn ze aan het afbouwen voor vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef Hilmeej het volgende:
Ik dacht dat giel om 2 uur zou komen?
Nu je 't zegt, die Campingradio was ook best slecht inderdaad. Ik had 't alweer verdrongen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, weet niet.. de vorige op Pinkpop was het ook meer muziek en die uitzending viel toen ook aardig tegen.
Trusten man! * -Hans- zet nog wat mp3'tjes op..
Dat doen ze dus bij 3FM zelf. Dat deuntje krijg je namelijk ook als er op je computer iets incompatible is. Bij 3FM zijn ze sowieso niet zuinig met het strooien van geluiden door platen. Giel laat vaak de Teletubbies opdraven en Michiel heeft zn vinger constant op het knopje met de meeuwgeluiden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Cee het volgende:
Leuke radio maakt ze inderdaad! Heb niet vaak naar haar programma's geluisterd maar vanochtend in de auto 3fm gehoord en ze doet 't goed.
Even een vraagje want ik denk dat ik gek word: 'Incompatible' van Natacha Bedingfield. Het is al een paar keer voorgekomen dat aan het begin van het liedje, nadat ze het woord 'incompatible' zingt, een geluidje te horen is dat je hoort als bij Windows een prompt verschijnt. Is dat expres, zit er een fout in het bestand daar bij 3fm of hoort dat bij het liedje?
I iz confused.
http://nl.youtube.com/watch?v=URA0cTcS_WEquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de Finding Nemo meeuwen. Die zijn het leukst
Lol! Het grappigste is nog dat ene MichielV hem geplaatst heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=URA0cTcS_WE
Veel plezierquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef borisz het volgende:
Introductieweek, ik zal hier wel eventjes niet komen
ajuus
eeej tof manquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef Toad het volgende:
Hehe, ik was het idd. die drie kwartier terug Reverend and the Makers aanvroeg.![]()
Mocht je dit nog lezen, vergeet niet dat biertje voor me mee te nemen. VU heeft altijd een aantal aciviteiten op Uilenstede en laat ik daar nou net mn kamer hebbenquote:
Ik vind het maar slaapverwekkende pop. De clip van JCB does the trick wat mij betreft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Leuke Megahit deze week. Doet me een heel klein beetje denken aan JCB van Nizlopi. Kunt ze denk ik wel in dezelfde categorie plaatsen.
British mode heb ik al op 3FM gehoord en dat klonk goed!!! nu meer Goose op 3FM.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Op 3voor12 is nu de show van Goose. Tering![]()
![]()
Net zo vet als op Pinkpop. Maar het komt volgens mij wel beter tot z`n recht in een tent dan op het hoofdpodium zoals op Pinkpop.
quote:105 Teletekst ma 20 aug
Organisatie tevreden over Lowlands
` In Biddinghuizen is festival Lowlands
afgesloten.Het slotoptreden was van de
Amerikaanse band Tool.Er waren volgens
de organisatie geen incidenten.Ook bij
de medische hulpdienst was het rustig.
Het was de vijftiende keer dat Lowlands
werd gehouden.De 55.000 kaarten waren
al weken uitverkocht.Het publiek genoot
van bekende bands als Kaiser Chiefs,The
Killers en Interpol.Er was cabaret en
er waren lezingen.Gistermiddag sprak de
minister van milieu,Cramer,met publiek
over het klimaat.Vrijdag gaf Pieter van
Vollenhoven een lezing over veiligheid.
Ook het weer zat mee.Vooraf waren buien
voorspeld,maar meestal bleef het droog.
ja, eindelijk eens iets goeds op de vroege ochtend danquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd leuk
Kan niet wachten tot'ie de 29ste ff Sander vervangt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ff requestje gedaan namens FokAmy Winehouse - You know I'm no good
Als je niet tevreden bent heb je pech
O, da's wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ff requestje gedaan namens Fok
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Veenstra de weg naar FOK! nog niet teruggevonden?
Hehe... welkom terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komen![]()
Briljant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... welkom terug.
Ik neem aan dat ik niet hoef te vragen hoe het was?
Dramaandag hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komen![]()
Ik ben maar even naar buiten gevlucht voor een frisse neusquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de slaapmodus![]()
.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:44 schreef Marc63 het volgende:
Lol, ik wilde net het volgende posten:
Hey dit is toch dat ene bandje van de vader van Joe Summer, of niet?
De muis stond al op de invoeren-button, maar Michiel was met net voor door iets soortgelijks te zeggen.quote:
Omg, QFT!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fiction plane is trouwens een anagram van Infant Police ....
Dit nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dit is stukken beter!
Kaiser Chiefs zijn natuurlijk 1 van de bekendste en ze hebben net bekend gemaakt dat ze in november weer langs komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef cosmick het volgende:
Wat wordt er toch altijd veel aandacht gegeven aan de Kaiser Chiefs.
Er stonden veel leukere en betere bands op LL m.i..
Idd:quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, goede tradities moeten bewaard blijven.
Wehehehequote:
Hej Michiel hebben jullie ook opnames gemaakt van Calvin Harris? Ik ben wel benieuwd hoequote:
rrrrrrrrrquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe.
Gisteren Marie Antoinette gezien.
Toch wel heeeel sweet hoor, Kirsten.
[afbeelding]
Ik kan dat nummer niet meer horen man. Al 16 jaar bijna dagelijks op de radio.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
R.E.M.
Wat een nummerMooi met gevoel gezongen
Suc6 Marc !quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb mn arbeidsvitaminen weer gehad, voordat ik weer in slaap val bij de verveelde stem van Stenders ga ik weer hard aan het werk met mn scrptie. Ik heb vandaag nog een deadline te halen.
nnnnDoei!
Inderdaad, 'Try Before You Die' werd bijna 'Try and Die' voor 'm...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:47 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier is terug van het Flevo festival en is nog wat gaar
Wat een verhaal trouwens, dat van Sander Lantinga zegHeb net ff het gesprek met Coen op Coen's weblog geluisterd
Ja hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, 'Try Before You Die' werd bijna 'Try and Die' voor 'm...![]()
Gezellig geweest op Flevo?
Het is een purplerose-stoned titel. Daar valt weinig aan te snappen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja hoor
Wie kan de topic titel ff uitleggen? Wat is lieviepieviesex?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een purplerose-stoned titel. Daar valt weinig aan te snappen...
LOL !quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney![afbeelding]
Achja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:47 schreef Glacier het volgende:
Wat een verhaal trouwens, dat van Sander Lantinga zegHeb net ff het gesprek met Coen op Coen's weblog geluisterd
Ik vroeg vrijdagnacht aan PR of ze actief was in bed (..) en toen zei ze dat ze niet van lieviepieviesex hieldquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik schud je zo wel weer wakker. Als ik zelf ook niet in slaap val natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switches to sleepmode![]()
uhuh, die kennen wequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben maar even naar buiten gevlucht voor een frisse neus [afbeelding].
Aaaaaah hoi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
uhuh, die kennen weje hebt wel al het wit ff weggehaald voor je naar binnen kwam? ___________//
en hai lievjes
lieviepieviesex is dat je alleen maar aait en kust en zachjes en rustig batst ipv goeie ruige harde beuk sexquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja hoor
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney![afbeelding]
Ik slaap nog ff verder, als ik dit zo hoor. Ook al een weinig (lees: totaal niet) inspirerende plaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik schud je zo wel weer wakker. Als ik zelf ook niet in slaap val natuurlijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef purplerose het volgende:
lieviepieviesex is dat je alleen maar aait en kust en zachjes en rustig batst ipv goeie ruige harde beuk sex
Ja, klopt. En dan in dezelfde melodie verder gaan met "lalalala la laalalala" doet het ook altijd goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat in ofzo, zes keer dezelfde zin achterelkaar?
Ja, maar niet de hele tijd dat je aan het batsen bent, knuffelen en strelen is lekker als begin en beetje tussendoor en als je klaar bent, tussendoor wil ik gewoon hard gebatst wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Knuffelsex bedoel jeDaar is IMHO niets mis mee
Hoe was Flevo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Knuffelsex bedoel jeDaar is IMHO niets mis mee
Leukquote:
Niets mis met wat geschreeuw op zijn tijd, maar die nieuwe LP is idd wel heel erg zwak.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geschreeuw weer. Maak es muziek zeg. Ow, dat kunnen ze zeker niet. Ze komen niet verder dan als een ongeleid projectiel wat geluid door een microfoon te jagen
.
He, wat vervelend nouquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
Live komt ook wel bijzonder vaak voorbij trouwens.
Ik had op Janet Jackson gestemdquote:
Ja, ze blijven een beetje hangen in dezelfde plaatjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Wordt er nu een beetje ziek van, hoor elke dag dezelfde playlist hier op m'n werk op 3FM..
Precies! Ik heb 3fm altijd wel gezien als een beetje alternatievere zender die niet bang is om wat af te wijken van de hitjes, maar je kan de klok gelijk zetten op de Arctic Monkeys, Mika, Sabya (of hoe ze ook heten) en de rest van de meuk die ik de hele dag aanhoor. Af en toe een ander plaatje erdoorheen, tuurlijk, maar wat deed die Peter Gelderblom er in godsnaam met z'n RHCP-remixquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ze blijven een beetje hangen in dezelfde plaatjes.
Er komt zo ontzettend veel leuke muziek uit die ook zeker geschikt is voor 3FM, maar nee. Dat vreselijke geschreeuw van Beyoncé en die supersaaie megahit genieten kennelijk de voorkeur.
Ja, "hits" moeten ze natuurlijk wel draaien, maar de rest is nogal vrij mainstream en weinig boeiend. Veel groepen met een lange historie worden standaard door 3FM geboycot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies! Ik heb 3fm altijd wel gezien als een beetje alternatievere zender die niet bang is om wat af te wijken van de hitjes, maar je kan de klok gelijk zetten op de Arctic Monkeys, Mika, Sabya (of hoe ze ook heten) en de rest van de meuk die ik de hele dag aanhoor. Af en toe een ander plaatje erdoorheen, tuurlijk, maar wat deed die Peter Gelderblom er in godsnaam met z'n RHCP-remix![]()
Eddie z'n versie ken ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef purplerose het volgende:
Bob Dylan the man, the myth
Eddie die masters of war doet
Plain White T's - Hey There Delilah (staat al wel op 3fmfan.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Glacier het volgende:
Wat is de megahit? Op de site staat nog Saybia, maar dat was em vorige week
Ja, ook zo iets inderdaad. Van die groepen hebben ze alleen het eerste album lijkt het wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef purplerose het volgende:
Ik wil meer pearl jam, ze bestaan verdorie al 15 jaar zeg wtf
En The levellers wil ik horen!
En en en en Tonic!
Sander de Heer vond ik pas echt mooi in de nacht na Pinkpop. Echt alles was goed volgens hem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom moeten daags na een willekeurig festival eik allemaal nietszeggende reacties op dat festival op de radio worden uitgezonden? Ik zit daar niet op te wachten en zou graag muziek horen.
Precies, anders was ik er wel heengegaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom moeten daags na een willekeurig festival eik allemaal nietszeggende reacties op dat festival op de radio worden uitgezonden? Ik zit daar niet op te wachten en zou graag muziek horen.
Niet?quote:
Ja, en laten ze dan ook gelijk 's wat andere bands draaien die daar opgetreden hebben (Loney Dear, The Answer, Motorhead, Sonic Youth, Arcade Fire, Kings of Leon, The Rakes, The Rifles om maar eens wat te noemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ooh the 30th Anniversery Concert ken ik uiteraard wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
Heel erg aan te raden om te checken
Hij heeft het toen akoestisch gedaan met mike uit hun band pearl jam op het 30jarig jubileum tribute thing voor Bob en de laatste jaren heeft die ook een bluesversie die die speelt
En dan steeds dezelfde nrs ervan draaien, rete irritant, alsof radio luisterend nederland niet een ander nr van die bepaalde groep aankan. Lijkt dat je juist op die manier goeie muziek aan de man kan brengen, door ze meer te laten voor een cd dan alleen de singles die uitgebracht zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ook zo iets inderdaad. Van die groepen hebben ze alleen het eerste album lijkt het wel.
Ja, maar die willen vast niet dat opnames worden uitgezonden. Stel je voor dat er wat reclame voor je eigen muziek gemaakt wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en laten ze dan ook gelijk 's wat andere bands draaien die daar opgetreden hebben (Loney Dear, The Answer, Motorhead, Sonic Youth, Arcade Fire, Kings of Leon, The Rakes, The Rifles om maar eens wat te noemen).
Hijs niet te missen met zn felblauwe trui en lang krulhaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ooh the 30th Anniversery Concert ken ik uiteraard wel jaIk zal m nog es bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |