Gordon? O, hij wisselt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dribbel....
Nee, dat lukt ook nooit vreemdgenoeg. Post 'm hier maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:59 schreef purplerose het volgende:
Ik krijg het plaatje niet in de OP gewijzigd
Wel vreemd dat ie het niet doet. Je hebt toch ook gewoon die code uit de wiki gekopieerd en geplakt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:02 schreef purplerose het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[afbeelding]
Nee, da's niks!quote:purplerose: Dan is lieviepievie heerlijk maar alleen lieviepievie, zachjes en heen weer, knuffel aai kus, lieve woordjes en dat totdat je klaar bent
Nee, OP's maken is sowieso niet aan te raden eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
Zie nou ook dat nog het woordje "als" in TT mist
Stoned OP's maken is niet aan te raden
Nou vooruit. Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
Stoned OP's maken is niet aan te raden
gelukkig maarquote:
dankequote:
Het is sowieso een k*t TTquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef purplerose het volgende:
quote:
Ik heb dat opgenomen op DVD, dus daar moet ik maar eens een fragmentje van gaan knippen en op YouTube zetten...quote:
Niettus!quote:
Oi!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mjah, maar dat krijg je als je purplerose haar inspiratie loslaat.
We zien het fragment natuurlijk in 't geheel niet graag terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat opgenomen op DVD, dus daar moet ik maar eens een fragmentje van gaan knippen en op YouTube zetten...![]()
Niet vergeten op YouTube te plaatsen. Heeft Michiel weer een leuk incident om iedereen constant over te vertellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat opgenomen op DVD, dus daar moet ik maar eens een fragmentje van gaan knippen en op YouTube zetten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |