Inderdaad, waar de neuk is Giel gebleven met z'n jaarlijkse traditie...?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt erop dat er geen campingradio komt...jammer !
Jaarlijks? Dan hebben we die van dit jaar al op Pinkpop gehad. Ik wil gewoon op elk festival campingradio komt! Op de Zwarte Cross was Giel ook, dus had ie toen ook kunnen doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, waar de neuk is Giel gebleven met z'n jaarlijkse traditie...?![]()
![]()
Vorig jaar was het zowel op Pinkpop als op Lowlands (volgens mij 2x op LL zelfs)...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jaarlijks? Dan hebben we die van dit jaar al op Pinkpop gehad. Ik wil gewoon op elk festival campingradio komt! Op de Zwarte Cross was Giel ook, dus had ie toen ook kunnen doen.
Al die mensen vullen het beeld. Domien wil gewoon alle aandacht opeisen. Annemieke is immers teveel in beeld. Dat kan hem straks nog de Marconi kostenquote:
Tsja, goede vraag! zou haast gaan roepen dat hij ook een jaartje ouder is geworden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, waar de neuk is Giel gebleven met z'n jaarlijkse traditie...?![]()
![]()
Dan had je dus eigenlijk gisternacht Freakn8 moeten hebben met Domien en Annemieke en de items van MetMichiel. Dan had je in totaal 5 Marconi-nominaties bij elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat dit programma voor 2 Marconis is genomineerd
Zolang de camera haar volgt zal ze denk ik door gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef -Hans- het volgende:
Kan die dame die zo suf loopt te bewegen voor de cam ergens anders gek gaan doen? Nog even en ze gaat jumpstylen op C-mon And Kypski - Beautiful day.![]()
Volgens mij is ze al behoorlijk ver heen en die vriendin trouwens ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef Marc63 het volgende:
Zolang de camera haar volgt zal ze denk ik door gaan.
Dat wilde ik ook net typen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Tobias is op weg naar Amsterdam... Zou dat Toad zijn?
Ik was al op zoek naar een oude opname met Toad. Maar hij is blijkbaar nog niet te horen geweest op 3FM.quote:
Zou dat mensen aansporen om hetzelfde te proberen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Roosmarijn doet net alsof ze een luisteraar is die de studio binnengedrongen is...![]()
Hopelijk laat hij zich hier nog even zien want dan weten we het snel genoeg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar een oude opname met Toad. Maar hij is blijkbaar nog niet te horen geweest op 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |