Bij de laatste foto had je ook een alternatieve ondertitel kunnen zetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
En de laatste pics voor dit moment...
ha ha....
[afbeelding]
hatsjoe!!!! (Roosmarijn Reijmer ligt dubbel van het lachen)
[afbeelding]
Zo, dat lucht op zeg!
[afbeelding]
Roosmarijn Reijmer laat Bart Arens, na zijn niesbui, direct het draaiboek zien..
[afbeelding]
Yves LaRock![]()
![]()
haha, dat zou ook een leuke ondertitel zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de laatste foto had je ook een alternatieve ondertitel kunnen zetten.
[afbeelding]
Roosmarijn: "Kijk, dit is het volgende tijdstip waarop je weer moet niesen!"
Urenlang productiewerk in door een klap niesbui in de war gegooid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Of ze liet de wijzigingen in het programma zijn, omdat Bart er te lang over deed om te niezen.
Ik vond het album na de eerste keer luisteren niet zo heel erg leuk. Maar na een paar keer geluisterd te hebben klinkt ie wel een stuk beter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef purplerose het volgende:
Dit vind ik wel lekker klinken net als dat harder to breath nr van ze
Geweldige gasten zijn het, ook dit klonk weer erg fijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
Moke klinkt ook lekker zo zonder alles![]()
Zijn ze lekker genoeg dat ik ze voor mijn lens zou willen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldige gasten zijn het, ook dit klonk weer erg fijn!
Haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |