Dat zou dan in ieder geval unieke beelden opleveren!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou dat mensen aansporen om hetzelfde te proberen?
Daarom zit ik er al op te hopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou dan in ieder geval unieke beelden opleveren!![]()
En tóch had ik liever Campingradio gehad op dit tijdstip...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:56 schreef Marc63 het volgende:
*Snif* Dat was Annemieke alweer.
QFT!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch had ik liever Campingradio gehad op dit tijdstip...![]()
Mwa, weet niet.. de vorige op Pinkpop was het ook meer muziek en die uitzending viel toen ook aardig tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch had ik liever Campingradio gehad op dit tijdstip...![]()
* Sirolf gaat naar bed. Truste!
Ik heb echt geen flauw idee wat er nu komt.. volgens mij gaan ze verder met de reguliere uitzending (dus dancemuziek). Gezien de cam beelden zijn ze aan het afbouwen voor vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef Hilmeej het volgende:
Ik dacht dat giel om 2 uur zou komen?
Nu je 't zegt, die Campingradio was ook best slecht inderdaad. Ik had 't alweer verdrongen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, weet niet.. de vorige op Pinkpop was het ook meer muziek en die uitzending viel toen ook aardig tegen.
Trusten man! * -Hans- zet nog wat mp3'tjes op..
Dat doen ze dus bij 3FM zelf. Dat deuntje krijg je namelijk ook als er op je computer iets incompatible is. Bij 3FM zijn ze sowieso niet zuinig met het strooien van geluiden door platen. Giel laat vaak de Teletubbies opdraven en Michiel heeft zn vinger constant op het knopje met de meeuwgeluiden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:36 schreef Cee het volgende:
Leuke radio maakt ze inderdaad! Heb niet vaak naar haar programma's geluisterd maar vanochtend in de auto 3fm gehoord en ze doet 't goed.
Even een vraagje want ik denk dat ik gek word: 'Incompatible' van Natacha Bedingfield. Het is al een paar keer voorgekomen dat aan het begin van het liedje, nadat ze het woord 'incompatible' zingt, een geluidje te horen is dat je hoort als bij Windows een prompt verschijnt. Is dat expres, zit er een fout in het bestand daar bij 3fm of hoort dat bij het liedje?
I iz confused.
http://nl.youtube.com/watch?v=URA0cTcS_WEquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de Finding Nemo meeuwen. Die zijn het leukst
Lol! Het grappigste is nog dat ene MichielV hem geplaatst heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=URA0cTcS_WE
Veel plezierquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef borisz het volgende:
Introductieweek, ik zal hier wel eventjes niet komen
ajuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |