Anders ik wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
webcam geeft een mooie kleur
Ik wil wel naar Annemieke kijken hoor vannacht![]()
Daar kan voor gezorgd worden! Ga maar naar http://images.google.nl/images?q=annemieke%20schollaardtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
webcam geeft een mooie kleur
Ik wil wel naar Annemieke kijken hoor vannacht![]()
Thanksssss!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
Zeg Feivel, hallo dan!
Enne dus nogmaal gefeliciteerd!
Ik zal kijken......;)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanksssss!
En nu die plaat de radio op
Dat was wel een hele duidelijke tvp.quote:
* Sirolf pakt er een Ekstra Weekend-jingle bij...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanksssss!
En nu die plaat de radio op
Ik kan niet meer normaal naar die opmerking luisterenquote:
Wat ik voor je kan doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef Maricha het volgende:
Ik zal kijken......;)
Dat dus eigenlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal naar die opmerking luisteren![]()
Credits voor Michiel en Gerard![]()
Het is dus jammer dat de 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' t-shirts er niet zullen komen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal naar die opmerking luisteren![]()
Credits voor Michiel en Gerard![]()
Das wel bout, das nou net een tshirt die ik wel zou willen hebben en dan met hun gezichten erop hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dus jammer dat de 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' t-shirts er niet zullen komen...![]()
Tijd voor de mijne!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Ah, mijn request komt er zo aan.
Yves LaRock[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Yves LaRock[afbeelding]
Goeie afsluiter van een zonnige dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Yves LaRock[afbeelding]
Kan je zelf klussen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dus jammer dat de 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' t-shirts er niet zullen komen...![]()
Ik heb hier vandaag alleen weinig zon gezien, alleen in de ochtend...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goeie afsluiter van een zonnige dag
Check dat laatste uur dan maar eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef IedeK. het volgende:
Eerste uur van MoveYourAss is zeer te pruimen!
Jaaa! zeer fijn en dan druk ik mij nog zacht uit.quote:
Voor mij persoonlijk gaat het denk ik tussen Yves LaRock, Timbaland, Fedde Le Grand en Ida Corr (Let me think about it) en een plaat waarvan ik de naam niet weet maar heel veel trompetten inzitten en veel op Kreta gedraaid werden. Maar zoals ik al zei, mijn persoonlijke keus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Yves LaRock, de zomerplaat (imo) van 2007.
Die clip is ook leuk, met de springtouwenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Yves LaRock, de "zomerplaat" (imo) van 2007.
Je bedoelt vast Mahala Rai Banda - Mahalageasca ? daar had ik persoonlijk wat meer van verwacht. Fedde trouwens ook niet verkeerd. Voor sommige mensen is de Ping Pong song DE zomerplaat.. nou niet voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk gaat het denk ik tussen Yves LaRock, Timbaland, Fedde Le Grand en Ida Corr (Let me think about it) en een plaat waarvan ik de naam niet weet maar heel veel trompetten inzitten en veel op Kreta gedraaid werden. Maar zoals ik al zei, mijn persoonlijke keus.
Zeker leuk! met de dame die in het begin niet durft, maar die op het einde helemaal los gaat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Die clip is ook leuk, met de springtouwen![]()
Over de Mahalageasca gesproken... Die clip laat wel heel erg lang op zich wachten. Straks kunnen we 'm gaan bekijken in gezelschap van een zak pepernoten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Mahala Rai Banda - Mahalageasca ? daar had ik persoonlijk wat meer van verwacht. Fedde trouwens ook niet verkeerd. Voor sommige mensen is de Ping Pong song DE zomerplaat.. nou niet voor mij.
Het zijn allemaal lichte buien (lichtblauwe kleur) dus dat valt heel erg mee. Het zal meer licht gespetter dan echt veel regen zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Als ik die buienradar zo eens bekijk, dan moet het flink aan het regenen zijn in Nederland....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn allemaal lichte buien (lichtblauwe kleur) dus dat valt heel erg mee. Het zal meer licht gespetter dan echt veel regen zijn.
De legenda staat eronder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ooh, Ik dacht dat wit hevige buien waren...
![]()
destination unknown....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Nee, geen Mahala dinges. Die ken ik wel.
Zit op mijn (mac) dashboard widget te kijken, dat is zonder legenda...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De legenda staat eronder.
Rood en paars zijn de hevige buien.
Oproken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef purplerose het volgende:
Hier regent het heftig hoor, heb me wietplanten al binnengehaald omdat ze steeds omwaaien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Over de Mahalageasca gesproken... Die clip laat wel heel erg lang op zich wachten. Straks kunnen we 'm gaan bekijken in gezelschap van een zak pepernoten!
Er moeten nog toppen vormen, al heb ik er een hard hoofd in, weinig zon en lekkere temperatuur. Ik weet niet of ze uberhaupt wel iets gaan gevenquote:
http://www.whitelinefirm.nl/node/133710quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik heb die plaat nog niet op 3FM gehoord.
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]! of Ek-stra weekend modus: Mahalageasca clip? nooit meer wat van gehoord.
* -Hans- haalt alvast het bier en cola uit de kast voor de komende 3 uur MoveYourAss.![]()
Alle lampen in huis erop!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er moeten nog toppen vormen, al heb ik er een hard hoofd in, weinig zon en lekkere temperatuur. Ik weet niet of ze uberhaupt wel iets gaan geven
Speciaal voor jou heb ik nog wat chips in de trommel zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trek
Ik moet al 700 euro bijbetalen, laten we dat maar niet doen, kan ik volgend jaar weer bij betalenquote:
* Litton Doritos en cashewnoten uit deelt aan PRquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trek
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ermeequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik nog wat chips in de trommel zitten.![]()
ohhhhhhhhhh doritos! Lang niet gehad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton Doritos en cashewnoten uit deelt aan PR
cigarettenquote:
* bek volpropt*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vang!heb je 'm ?
Denk tot morgen Maricha![]()
Inderdaadquote:
Eet ze!quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=2022982294
Ik voel een hit aankomen![]()
Ik heb hem denk ik:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik heb die plaat nog niet op 3FM gehoord.
OeH! ik zie het inderdaad, die is dus alweer in de lucht. Wist je dat de huidige webcam view de favo is van een zekere Rob Stenders?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alle webcams zijn hier verdwenen. alleen die op de gang doet het nog (waar straks het bandje melomanics staat te spelen)
Helaas nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gaat er hier nog iemand naar lowlands komend weekend? ik ga bandjes interviewen, dus dat is leuk natuurlijk.
Toad gaat, maar had er wel bij willen zijn maar heb geen kaarten (eigen schuld enzo).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gaat er hier nog iemand naar lowlands komend weekend? ik ga bandjes interviewen, dus dat is leuk natuurlijk.
Ej Kevin weet je trouwens of het betje wat nu te horen is (pomp pomp, beetje danceachtig) bij een bepaalde groep/artiest hoort?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij hebben helaas geen kaarten om weg te geven, straks wel een leuk cd-pakketje weggeven met lowlands-bands. heb een kort quizje in elkaar gedraaid met geluidsfragmenten...
MoveYourAss en geef een schop tegen die cam aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er hangt hier nog een andere (oude) cam in de studio, maar die krijg ik niet aan de praat
dan hoop ik voor jou dat het knappe gasten zijn bij de beveiliging van lowlands, als je dat van plan bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
Nee, ik ook nietkan ik me nog een weg naar binnen neuken?
Heb je mijn post gezien hierboven. Is het die, die je bedoeld.quote:
Ik ben maar half aanwezig. Check straks ff.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je mijn post gezien hierboven. Is het die, die je bedoeld.
Samir`s Theme...
Ik ga ook niet naar Lowlands, had graag gegaan. In de plaats ga ik naar Decibel Outdoor...[afbeelding]
Ik begin er niet eens aan, ze kunnen toch niet tippen aan Eddie Vedderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat het knappe gasten zijn bij de beveiliging van lowlands, als je dat van plan bent
Dat weet je uit ervaring?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, ze kunnen toch niet tippen aan Eddie Vedder
Laatste paar artiesten weet ik zo even niet bij naam, maar het juiste antwoord mag je sms'en naar 3333 ? (dat had ik even gemist)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't is wel een pittig quizje of niet?
Thanks, mail wel eventjes (beltegoed is op een euro na bijna op).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
yes... of mailen naar moveyourass @ 3fm.nl natuurlijk
uuhm, die zat niet eens in het fragment.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
white stripes !!! denk ik
Jammer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
welke cam? alle cams zijn weg (worden vervangen), alleen die op de gang doet het momenteel
Is in Utrecht ja, 1 sept, ik zit niet in de organisatie maar ga er wel als vrijwilliger werken wat ook gelijk het probleem is. Ze kunnen nog wel wat vrijwilligers gebruiken, dus daar is het oproepje voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
in utrecht toch? (komen wij ook vandaan). zit je in de organisatie? willen best wel kaartjes weggeven hoor...
Thx!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah ok. ik zal ze eens mailen voor kaartjes ed.
Gelukkig maar!quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...en dat terwijl rudy stukken goedkoper is(misschien voor op het 2e podium?)
1 september kan ik (vooralsnog) helaas niet. Maar de detaills daarover zijn ook mij nog onbekend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
Editors
Marc wil jij vrijwilligen op festival debeschaving op 1 sept?
Aah, okay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou ze worden niet echt vervangen maar video-editingset (die ze bij de freaknacht gebruiken) komen bij de eindregie te staan en dus moeten alle kabels omgelegd worden.
quote:00-01
Shocking Blue - Venus (Middernachtklassieker 1970)
The Killers - Read My Mind
Scissor Sisters - She's My Man
Interpol - The Heinrich Manoever
Whirlpool Productions - From Disco To Disco
The Pigeon Detectives - Take Her Back
Calvin Harris - Acceptable In The 80s (JAAAAAAAA!!)
Joss Stone - Tell Me What You've Gonna Do Now
Arcade Fire - Keep The Car Running
- request-
Moke - Here Comes The Summer
Sonic Youth - Superstar
Krijg jij soms betaald per vrijwilliger die zich via jou aanmeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef purplerose het volgende:
Hans, jij wil best wel vrijwilligen op het festival debeschaving
Nu maar hopen dat de technici het geen mooi speelgoed vinden, waardoor de webcam de hele tijd alle kanten op beweegt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou ze worden niet echt vervangen maar video-editingset (die ze bij de freaknacht gebruiken) komen bij de eindregie te staan en dus moeten alle kabels omgelegd worden.
Op RTL 4, 5, 7 of 8?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef borisz het volgende:
Jouw Vrouw Mijn Vrouw was weer lollig![]()
uuhhm, denk toch dat je dat beter aan iemand anders kunt overlaten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef purplerose het volgende:
Hans, jij wil best wel vrijwilligen op het festival debeschaving
Arme buren!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, denk toch dat je dat beter aan iemand anders kunt overlaten.Wel tof voor het vragen.
![]()
man! man! volume staat al hard maar gaat nu nog een tikkie harder op The Killers (geen PSB-remix)
Nee hoor, vrijstaand huis met een goede isolatie dus ik kan met een gerust hart meezingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arme buren!![]()
* Sirolf heeft maar een koptelefoon opgezet
euhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Krijg jij soms betaald per vrijwilliger die zich via jou aanmeld?
Hoog tijd om dan een NL-tintje aan StuBru te geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef Toad het volgende:
Otto Jan en Kevin geven een mooi belgisch tintje aan 3FM zo te horen!
En straks komt A-mic er ook nog aan ! Shame on you Borisz!quote:
om 1 uur ga ik overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
[..]
En straks komt A-mic er ook nog aan ! Shame on you Boriz!
Interpol! Wat een fijne plaat is dit!
hehe...misschien moeten we samen maar eens een programmavoorstel schrijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef Toad het volgende:
Otto Jan en Kevin geven een mooi belgisch tintje aan 3FM zo te horen!
Dat was emquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik:
http://jp.youtube.com/watch?v=pGBdkfrrUOo&mode=related&search=
Samir`s Theme
Lekker nummer....![]()
Maroenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
Tattoos, liever niet zeg...![]()
Eigenlijk zouden jullie voor de request het nummer van de band die een 3FM-logo hebben laten tatoeëren (opdracht Stenders Eetvermaak) draaien, zou wel toepasselijk zijn.
Ben alleen de naam van de band/single even kwijt...
Wat raarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ze hebben calvin in de x-ray weggestopt :S
* -Hans- zwaait even mee, tot volgende week.quote:
Denk nog een paar minuten.quote:Ik blijf denk ik nog wel even hangen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:07 schreef annemic het volgende:
ehm.. nee. Wachtwoord kwijt!
Lees net een heel topic over die banner.. erg irritant ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:05 schreef Toad het volgende:. Wat werkt m'n PC opeens snel na de blok op de peugeot banner.
Hey Annemicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:07 schreef annemic het volgende:
ehm.. nee. Wachtwoord kwijt!
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:05 schreef Toad het volgende:. Wat werkt m'n PC opeens snel na de blok op de peugeot banner.
Volgens mij gaat het héél erg rustig worden in Hilversum komend weekend...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef annemic het volgende:
natuurlijk is annemic op Lowlands!
Jup, deze is een stuk minder irritant dan dequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer van Rihanna is best goed![afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef annemic het volgende:
natuurlijk is annemic op Lowlands!
Hey, das mijn tekst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]als ik onder de 3FM studio met mn rubbereend kom zwaaien zwaai je dan terug?
of beter kom je mee bier drinken?
Deze?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
Ik ben er nog en heb een leuke plaat aangevraagd![]()
die moet ik nog ff zien te veroveren om Lowlands, maar heb natuurlijk mn eigen collectie rubbereendjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:29 schreef annemic het volgende:
hoop dat je daarmee een Met-michiel-in-bad-eend bedoelt??
Dan is dit je achtertuin zeker:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die moet ik nog ff zien te veroveren om Lowlands, maar heb natuurlijk mn eigen collectie rubbereendjes
tussen het V&D eten en de Indiaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey, das mijn tekst.
Op Pinkpop stond Annemiek hoog en droog in de 3FM studio. Ik stond wankelend tussen de fans van de Arctic Monkeys die wilde eten, en de Linkin Park fans die zo snel mogelijk vooraan het podium wilde staan.
Waar staat de 3FM studio eigenlijk?
Never mind.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat raar. Daar gaan denk ik veel Lillyfans naartoe. En wat draait er dan in de Grolsch en de tent waar Harris eerst stond
.
Dat wordt vrijdagavond rennen van de studio naar de Alpha.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tussen het V&D eten en de India
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat wordt vrijdagavond rennen van de studio naar de Alpha.
Das nog een eindje dan volgens mij!
Leuk bedacht inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:49 schreef Toad het volgende:
Stemmetjes, het blijft een geweldig onderdeel!![]()
Vergeet dan niet ook een FOK!-bordje te maken en in te pakken. Dat vergroot je kansen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
maarja ik ben er weer weg van, ik ga iig met mn rubbereendje inpakken ermee staan zwaaien bij de 3FM studio
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk bedacht inderdaad.
Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif!
Rubbereend kan ook het Fokbordje jatten van de meet op donderdagavond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet dan niet ook een FOK!-bordje te maken en in te pakken. Dat vergroot je kansen.
geniaal bord is er gemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Rubbereend kan ook het Fokbordje jatten van de meet op donderdagavond.![]()
Die hebben zelfs een lichtje.
Zie: Lowlands meet #2!
Ik heb in de zomer toch liever zomers weer hoor (zwoele nachten). In de winter/herfst regent het al genoeg...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:59 schreef Toad het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig: dit weer. En dan binnen, knus onder de dekens...
Nu de FOK!stok kwijt is kunnen ze altijd nog dat bord aan een ketting om een plaatsnaambord leggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geniaal bord is er gemaakt![]()
![]()
of Annemieke komt gewoon naar de FOK! meet op donderdagavond
Dat heb ik Sander Lantinga ook weleens horen zeggen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:19 schreef Toad het volgende:
Wat zei Annemiek nou? Ze moet wel even weer aankleden? Hahaha!
Hehehe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik Sander Lantinga ook weleens horen zeggen...![]()
![]()
Helaas wel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe.Maar toen stonden de camera's al aan volgens mij?!
Wel met het allerbeste nummer (ook in mijn top-10quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef cosmick het volgende:
Als we daar dat kloterige kut U2 weer 's niet hebben.![]()
![]()
Yeah! Dus hebt toch nog wel een beetje smaakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker plaatje van 'vroegah'!
Vertical Horizon.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah! Dus hebt toch nog wel een beetje smaak.
Getverderrie, dat vind ik wel zo'n kutband. Maar jij hebt een toch wat meer mainstream-smaak denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat vind ik wel lekkere muziek.Afgelopen week kwam ik twee cd'tjes van de Goo Goo Dolls in m'n cd-collectie tegen. Dat blijft ook erg lekkere muziek (en nee, niet alleen Iris
).
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Getverderrie, dat vind ik wel zo'n kutband.
Hmja. Al is zoiets als Sigur Rós weer niet mainstream te noemen, terwijl ik dat wel erg gaaf vindquote:Maar jij hebt een toch wat meer mainstream-smaak denk ik.
en Ferry Maat krijgt de oeuvre prijsquote:Aanstormend Talent:
Domien Verschuren (3 FM)
Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM)
Lex Gaarthuis (100%NL) Beste Presentator:
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Bart van Leeuwen (Veronica)
Bas van Werven (BNR Nieuwsradio)
Beste Programma:
Evers staat op (Radio 538)
Giel (VARA, 3FM)
Met Michiel (NPS, 3FM)
Beste Zender:
3FM
Q-music
Veronica
Innovatie Award:
V-Radio (Veronica Radioschool)
Freakn8 (3FM)
Radio Digitaal (Talpa Media)
Nee, dat vind ik ook niet zo geweldig. Huuba Stank enzo ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Matchbox20 is ook zoiets (hitje: Push).
Ken ik en heb ik 2 cd'tjes al een paar jaartjes van in m'n collectiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet zo geweldig. Huuba Stank enzo ook niet.
Ah, cd-singeltje van The Verve Pipe heb ik van het weekend net gedigitaliseerd. Leuk singeltje!!!
Onze taste-o-meter is very low, al luister je wel Fiona Apple en Carla Bruni.
Weet je wat ook wel leuk is (en een beetje bij Bruni) past?
Sophie Zelmani! Net een nieuw album uit; lekker zwoel en sexy.
[afbeelding]
Tnx! Heel sterke concurrentie, maar tevens dus ook een heel grote eer om met die twee grote jongens genomineerd te zijn. Spannend!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef borisz het volgende:
Michiel Veenstra en Maricha gefeliciteerd met de nominatie voor de marconi award![]()
complete lijst
[..]
en Ferry Maat krijgt de oeuvre prijs
Ze komt uit Zweden hè. Komt veel leuke muziek vandaan trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ken ik en heb ik 2 cd'tjes al een paar jaartjes van in m'n collectie. Niks mis mee idd. En niet alleen qua stem
.
3FM is flink genomineerd dat is mooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx! Heel sterke concurrentie, maar tevens dus ook een heel grote eer om met die twee grote jongens genomineerd te zijn. Spannend!
Gefeliciteerd met de nominatie Michiel en Marichaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef borisz het volgende:
Michiel Veenstra en Maricha gefeliciteerd met de nominatie voor de marconi award![]()
sowieso vernieuwenderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nominatie Michiel en Maricha
En eerlijk waar: ik vind dat je programma moet winnen, het is beter en vernieuwender dan de programma's van Evers en Giel
Ik was de passie waarmee het programma wordt gemaakt even vergeten iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:50 schreef borisz het volgende:
sowieso vernieuwender
Giel en Evers draaien op de automatische piloot.
Sluit ik mij graag bij aan! Giel en Evers (sowieso zwaar overrated, imo) zijn teveel op de automatische piloot bezig. Ik hoop dat de prijs naar MetMichiel gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef Glacier het volgende:
Gefeliciteerd met de nominatie Michiel en Maricha
En eerlijk waar: ik vind dat je programma moet winnen, het is beter en vernieuwender dan de programma's van Evers en Giel
The Shins natuurlijk ^^^. Dat heb ik je weken geleden ook al eens getipt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef -Hans- het volgende:Goodmorning, zowaar een mooi zonnetje buiten (wel veel wind).
[..]
Wat is dit voor een liedje?! deze hoorde ik laatst op Radio 1 en ik ben er serieus weg van !!!!
Cardigans ook hèquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze komt uit Zweden hè. Komt veel leuke muziek vandaan trouwens.
quote:Vakjury
De vakjury bestaat uit: Arjan Snijders (AVRO, juryvoorzitter), Daniël Dekker (TROS), Jeroen Kijk in de Vegte (CAZ!), Astrid de Jong (VARA), Florent Luyckx (3FM), Uunco Cerfontaine (Sky Radio), Rob van Someren (Radio Veronica), Paul van Gessel (BNR Nieuwsradio), Roeland van Zeijst (Broadcast Magazine), Jasper de Vries (Q-Music). [Radio.NL]
Toen met de vergelijking met Ghosts??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:24 schreef cosmick het volgende:
The Shins natuurlijk ^^^. Dat heb ik je weken geleden ook al eens getipt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cardigans ook hè.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef -Hans- het volgende:Goodmorning, zowaar een mooi zonnetje buiten (wel veel wind).
[..]
Aanstormend Talent is trouwens ook moeilijk hoor! keuze tussen Domien en Annemieke, poeh zeg!
Geloof het welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen met de vergelijking met Ghosts??
Weet je dat héél zeker? Ik sta in het novembernummer van Playgirl. Naakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry, Domien, Annemieke is lekkerder.
Hej vakantieganger, congratz met de nominatie! Ik vind het echt een zwaar lastige keuze...quote:
De website... damn, die is best geinig! Maar heb je de clip al gezien? die is trouwens ook zeker de moeite waard om te checken: http://www.youtube.com/watch?v=OkITsv3Nk6Mquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Geloof het wel. The Shins zijn wel leuker. Moet je zeker 's gaan checken!
Ja, ken ik. Leuk hè!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef -Hans- het volgende:
De website... damn, die is best geinig! Maar heb je de clip al gezien? die is trouwens ook zeker de moeite waard om te checken: http://www.youtube.com/watch?v=OkITsv3Nk6M
Luister ook zeker oudere liedjes uit het repportoire. 'Caring is Creepy', 'New Slang' en 'Saint Simon' zijn wat mij betreft dikke aanraders.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej vakantieganger, congratz met de nominatie! Ik vind het echt een zwaar lastige keuze...
[..]
De website... damn, die is best geinig! Maar heb je de clip al gezien? die is trouwens ook zeker de moeite waard om te checken: http://www.youtube.com/watch?v=OkITsv3Nk6M
Killers![]()
Als je je nou weer eens verkleed als Bill... Misschien dat je dan wat extra stemmen van de vrouwelijke leden van de jury krijgt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Weet je dat héél zeker? Ik sta in het novembernummer van Playgirl. Naakt.![]()
"Saint Simon" is ook een van mijn favorieten. Dat koortje in die breakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Luister ook zeker oudere liedjes uit het repportoire. 'Caring is Creepy', 'New Slang' en 'Saint Simon' zijn wat mij betreft dikke aanraders.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
geen rihanna, maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Eén voordeel voor Rob Stenders: Hij hoeft vandaag niet de webcam naar de gang te zetten...
Ze gaan trouwens zo weer beginnen met de Megahit-vergadering. Iemand suggesties?
Ik zou 'My Chemical Romance - Teenagers' toch wel erg tof vinden.
Ga ik zeker even checken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef TheRuud het volgende:
Luister ook zeker oudere liedjes uit het repportoire. 'Caring is Creepy', 'New Slang' en 'Saint Simon' zijn wat mij betreft dikke aanraders.![]()
Ik zie geen enkele dj?? Wel Roosmarijn Reijmer btwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef Sirolf het volgende:
Zijn de op de gang nou bezig met de kabeltrek- of de Megahit-vergadering?
Ik herken alleen MSBen namelijk.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/15/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]
Een goede kandidaat? zoek niet verder je hoort 'm nu op de radio !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Eén voordeel voor Rob Stenders: Hij hoeft vandaag niet de webcam naar de gang te zetten...
Ze gaan trouwens zo weer beginnen met de Megahit-vergadering. Iemand suggesties?
Ik zou 'My Chemical Romance - Teenagers' toch wel erg tof vinden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je net die sexy live versie gemist waarin ze 6 hoogtepunten beleefd.
Oh, die vakantie is portugal was dus een werkvakantie..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nog beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben al opzoek naar de filmopnames.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef cosmick het volgende:
OMG, dit dan.
Tijd voor een frisse neus [afbeelding].
Oe, die heb ik in me msn als smiliequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef cosmick het volgende:
OMG, dit dan.
Tijd voor een frisse neus [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |