Nu maar hopen dat de technici het geen mooi speelgoed vinden, waardoor de webcam de hele tijd alle kanten op beweegt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou ze worden niet echt vervangen maar video-editingset (die ze bij de freaknacht gebruiken) komen bij de eindregie te staan en dus moeten alle kabels omgelegd worden.
Op RTL 4, 5, 7 of 8?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef borisz het volgende:
Jouw Vrouw Mijn Vrouw was weer lollig![]()
uuhhm, denk toch dat je dat beter aan iemand anders kunt overlaten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef purplerose het volgende:
Hans, jij wil best wel vrijwilligen op het festival debeschaving
Arme buren!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, denk toch dat je dat beter aan iemand anders kunt overlaten.Wel tof voor het vragen.
![]()
man! man! volume staat al hard maar gaat nu nog een tikkie harder op The Killers (geen PSB-remix)
Nee hoor, vrijstaand huis met een goede isolatie dus ik kan met een gerust hart meezingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arme buren!![]()
* Sirolf heeft maar een koptelefoon opgezet
euhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Krijg jij soms betaald per vrijwilliger die zich via jou aanmeld?
Hoog tijd om dan een NL-tintje aan StuBru te geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef Toad het volgende:
Otto Jan en Kevin geven een mooi belgisch tintje aan 3FM zo te horen!
En straks komt A-mic er ook nog aan ! Shame on you Borisz!quote:
om 1 uur ga ik overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:16 schreef Toad het volgende:
[..]
En straks komt A-mic er ook nog aan ! Shame on you Boriz!
Interpol! Wat een fijne plaat is dit!
hehe...misschien moeten we samen maar eens een programmavoorstel schrijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef Toad het volgende:
Otto Jan en Kevin geven een mooi belgisch tintje aan 3FM zo te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |