uuhm, die zat niet eens in het fragment.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
white stripes !!! denk ik
Jammer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
welke cam? alle cams zijn weg (worden vervangen), alleen die op de gang doet het momenteel
Is in Utrecht ja, 1 sept, ik zit niet in de organisatie maar ga er wel als vrijwilliger werken wat ook gelijk het probleem is. Ze kunnen nog wel wat vrijwilligers gebruiken, dus daar is het oproepje voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
in utrecht toch? (komen wij ook vandaan). zit je in de organisatie? willen best wel kaartjes weggeven hoor...
Thx!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah ok. ik zal ze eens mailen voor kaartjes ed.
Gelukkig maar!quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...en dat terwijl rudy stukken goedkoper is(misschien voor op het 2e podium?)
1 september kan ik (vooralsnog) helaas niet. Maar de detaills daarover zijn ook mij nog onbekend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
Editors
Marc wil jij vrijwilligen op festival debeschaving op 1 sept?
Aah, okay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou ze worden niet echt vervangen maar video-editingset (die ze bij de freaknacht gebruiken) komen bij de eindregie te staan en dus moeten alle kabels omgelegd worden.
quote:00-01
Shocking Blue - Venus (Middernachtklassieker 1970)
The Killers - Read My Mind
Scissor Sisters - She's My Man
Interpol - The Heinrich Manoever
Whirlpool Productions - From Disco To Disco
The Pigeon Detectives - Take Her Back
Calvin Harris - Acceptable In The 80s (JAAAAAAAA!!)
Joss Stone - Tell Me What You've Gonna Do Now
Arcade Fire - Keep The Car Running
- request-
Moke - Here Comes The Summer
Sonic Youth - Superstar
Krijg jij soms betaald per vrijwilliger die zich via jou aanmeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef purplerose het volgende:
Hans, jij wil best wel vrijwilligen op het festival debeschaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |