Speciaal voor jou heb ik nog wat chips in de trommel zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trek
Ik moet al 700 euro bijbetalen, laten we dat maar niet doen, kan ik volgend jaar weer bij betalenquote:
* Litton Doritos en cashewnoten uit deelt aan PRquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trek
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ermeequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik nog wat chips in de trommel zitten.![]()
ohhhhhhhhhh doritos! Lang niet gehad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton Doritos en cashewnoten uit deelt aan PR
cigarettenquote:
* bek volpropt*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vang!heb je 'm ?
Denk tot morgen Maricha![]()
Inderdaadquote:
Eet ze!quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=2022982294
Ik voel een hit aankomen![]()
Ik heb hem denk ik:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik heb die plaat nog niet op 3FM gehoord.
OeH! ik zie het inderdaad, die is dus alweer in de lucht. Wist je dat de huidige webcam view de favo is van een zekere Rob Stenders?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alle webcams zijn hier verdwenen. alleen die op de gang doet het nog (waar straks het bandje melomanics staat te spelen)
Helaas nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gaat er hier nog iemand naar lowlands komend weekend? ik ga bandjes interviewen, dus dat is leuk natuurlijk.
Toad gaat, maar had er wel bij willen zijn maar heb geen kaarten (eigen schuld enzo).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gaat er hier nog iemand naar lowlands komend weekend? ik ga bandjes interviewen, dus dat is leuk natuurlijk.
Ej Kevin weet je trouwens of het betje wat nu te horen is (pomp pomp, beetje danceachtig) bij een bepaalde groep/artiest hoort?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij hebben helaas geen kaarten om weg te geven, straks wel een leuk cd-pakketje weggeven met lowlands-bands. heb een kort quizje in elkaar gedraaid met geluidsfragmenten...
MoveYourAss en geef een schop tegen die cam aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
er hangt hier nog een andere (oude) cam in de studio, maar die krijg ik niet aan de praat
dan hoop ik voor jou dat het knappe gasten zijn bij de beveiliging van lowlands, als je dat van plan bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
Nee, ik ook nietkan ik me nog een weg naar binnen neuken?
Heb je mijn post gezien hierboven. Is het die, die je bedoeld.quote:
Ik ben maar half aanwezig. Check straks ff.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je mijn post gezien hierboven. Is het die, die je bedoeld.
Samir`s Theme...
Ik ga ook niet naar Lowlands, had graag gegaan. In de plaats ga ik naar Decibel Outdoor...[afbeelding]
Ik begin er niet eens aan, ze kunnen toch niet tippen aan Eddie Vedderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat het knappe gasten zijn bij de beveiliging van lowlands, als je dat van plan bent
Dat weet je uit ervaring?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, ze kunnen toch niet tippen aan Eddie Vedder
Laatste paar artiesten weet ik zo even niet bij naam, maar het juiste antwoord mag je sms'en naar 3333 ? (dat had ik even gemist)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't is wel een pittig quizje of niet?
Thanks, mail wel eventjes (beltegoed is op een euro na bijna op).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
yes... of mailen naar moveyourass @ 3fm.nl natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |