Vergeet dan niet ook een FOK!-bordje te maken en in te pakken. Dat vergroot je kansen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
maarja ik ben er weer weg van, ik ga iig met mn rubbereendje inpakken ermee staan zwaaien bij de 3FM studio
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk bedacht inderdaad.
Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif! Duif!
Rubbereend kan ook het Fokbordje jatten van de meet op donderdagavond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergeet dan niet ook een FOK!-bordje te maken en in te pakken. Dat vergroot je kansen.
geniaal bord is er gemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:52 schreef Toad het volgende:
[..]
Rubbereend kan ook het Fokbordje jatten van de meet op donderdagavond.![]()
Die hebben zelfs een lichtje.
Zie: Lowlands meet #2!
Ik heb in de zomer toch liever zomers weer hoor (zwoele nachten). In de winter/herfst regent het al genoeg...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:59 schreef Toad het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig: dit weer. En dan binnen, knus onder de dekens...
Nu de FOK!stok kwijt is kunnen ze altijd nog dat bord aan een ketting om een plaatsnaambord leggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geniaal bord is er gemaakt![]()
![]()
of Annemieke komt gewoon naar de FOK! meet op donderdagavond
Dat heb ik Sander Lantinga ook weleens horen zeggen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:19 schreef Toad het volgende:
Wat zei Annemiek nou? Ze moet wel even weer aankleden? Hahaha!
Hehehe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik Sander Lantinga ook weleens horen zeggen...![]()
![]()
Helaas wel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe.Maar toen stonden de camera's al aan volgens mij?!
Wel met het allerbeste nummer (ook in mijn top-10quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef cosmick het volgende:
Als we daar dat kloterige kut U2 weer 's niet hebben.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |