Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:05 schreef Toad het volgende:. Wat werkt m'n PC opeens snel na de blok op de peugeot banner.
Volgens mij gaat het héél erg rustig worden in Hilversum komend weekend...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef annemic het volgende:
natuurlijk is annemic op Lowlands!
Jup, deze is een stuk minder irritant dan dequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
Dit nummer van Rihanna is best goed![afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef annemic het volgende:
natuurlijk is annemic op Lowlands!
Hey, das mijn tekst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]als ik onder de 3FM studio met mn rubbereend kom zwaaien zwaai je dan terug?
of beter kom je mee bier drinken?
Deze?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:29 schreef borisz het volgende:
Ik ben er nog en heb een leuke plaat aangevraagd![]()
die moet ik nog ff zien te veroveren om Lowlands, maar heb natuurlijk mn eigen collectie rubbereendjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:29 schreef annemic het volgende:
hoop dat je daarmee een Met-michiel-in-bad-eend bedoelt??
Dan is dit je achtertuin zeker:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die moet ik nog ff zien te veroveren om Lowlands, maar heb natuurlijk mn eigen collectie rubbereendjes
tussen het V&D eten en de Indiaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey, das mijn tekst.
Op Pinkpop stond Annemiek hoog en droog in de 3FM studio. Ik stond wankelend tussen de fans van de Arctic Monkeys die wilde eten, en de Linkin Park fans die zo snel mogelijk vooraan het podium wilde staan.
Waar staat de 3FM studio eigenlijk?
Never mind.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat raar. Daar gaan denk ik veel Lillyfans naartoe. En wat draait er dan in de Grolsch en de tent waar Harris eerst stond
.
Dat wordt vrijdagavond rennen van de studio naar de Alpha.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tussen het V&D eten en de India
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat wordt vrijdagavond rennen van de studio naar de Alpha.
Das nog een eindje dan volgens mij!
Leuk bedacht inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:49 schreef Toad het volgende:
Stemmetjes, het blijft een geweldig onderdeel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |