quote:Vakjury
De vakjury bestaat uit: Arjan Snijders (AVRO, juryvoorzitter), Daniël Dekker (TROS), Jeroen Kijk in de Vegte (CAZ!), Astrid de Jong (VARA), Florent Luyckx (3FM), Uunco Cerfontaine (Sky Radio), Rob van Someren (Radio Veronica), Paul van Gessel (BNR Nieuwsradio), Roeland van Zeijst (Broadcast Magazine), Jasper de Vries (Q-Music). [Radio.NL]
Toen met de vergelijking met Ghosts??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:24 schreef cosmick het volgende:
The Shins natuurlijk ^^^. Dat heb ik je weken geleden ook al eens getipt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cardigans ook hè.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef -Hans- het volgende:Goodmorning, zowaar een mooi zonnetje buiten (wel veel wind).
[..]
Aanstormend Talent is trouwens ook moeilijk hoor! keuze tussen Domien en Annemieke, poeh zeg!
Geloof het welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen met de vergelijking met Ghosts??
Weet je dat héél zeker? Ik sta in het novembernummer van Playgirl. Naakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry, Domien, Annemieke is lekkerder.
Hej vakantieganger, congratz met de nominatie! Ik vind het echt een zwaar lastige keuze...quote:
De website... damn, die is best geinig! Maar heb je de clip al gezien? die is trouwens ook zeker de moeite waard om te checken: http://www.youtube.com/watch?v=OkITsv3Nk6Mquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Geloof het wel. The Shins zijn wel leuker. Moet je zeker 's gaan checken!
Ja, ken ik. Leuk hè!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef -Hans- het volgende:
De website... damn, die is best geinig! Maar heb je de clip al gezien? die is trouwens ook zeker de moeite waard om te checken: http://www.youtube.com/watch?v=OkITsv3Nk6M
Luister ook zeker oudere liedjes uit het repportoire. 'Caring is Creepy', 'New Slang' en 'Saint Simon' zijn wat mij betreft dikke aanraders.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej vakantieganger, congratz met de nominatie! Ik vind het echt een zwaar lastige keuze...
[..]
De website... damn, die is best geinig! Maar heb je de clip al gezien? die is trouwens ook zeker de moeite waard om te checken: http://www.youtube.com/watch?v=OkITsv3Nk6M
Killers![]()
Als je je nou weer eens verkleed als Bill... Misschien dat je dan wat extra stemmen van de vrouwelijke leden van de jury krijgt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Weet je dat héél zeker? Ik sta in het novembernummer van Playgirl. Naakt.![]()
"Saint Simon" is ook een van mijn favorieten. Dat koortje in die breakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Luister ook zeker oudere liedjes uit het repportoire. 'Caring is Creepy', 'New Slang' en 'Saint Simon' zijn wat mij betreft dikke aanraders.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
geen rihanna, maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Eén voordeel voor Rob Stenders: Hij hoeft vandaag niet de webcam naar de gang te zetten...
Ze gaan trouwens zo weer beginnen met de Megahit-vergadering. Iemand suggesties?
Ik zou 'My Chemical Romance - Teenagers' toch wel erg tof vinden.
Ga ik zeker even checken!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef TheRuud het volgende:
Luister ook zeker oudere liedjes uit het repportoire. 'Caring is Creepy', 'New Slang' en 'Saint Simon' zijn wat mij betreft dikke aanraders.![]()
Ik zie geen enkele dj?? Wel Roosmarijn Reijmer btwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef Sirolf het volgende:
Zijn de op de gang nou bezig met de kabeltrek- of de Megahit-vergadering?
Ik herken alleen MSBen namelijk.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/15/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]
Een goede kandidaat? zoek niet verder je hoort 'm nu op de radio !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Eén voordeel voor Rob Stenders: Hij hoeft vandaag niet de webcam naar de gang te zetten...
Ze gaan trouwens zo weer beginnen met de Megahit-vergadering. Iemand suggesties?
Ik zou 'My Chemical Romance - Teenagers' toch wel erg tof vinden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je net die sexy live versie gemist waarin ze 6 hoogtepunten beleefd.
Oh, die vakantie is portugal was dus een werkvakantie..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nog beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben al opzoek naar de filmopnames.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef cosmick het volgende:
OMG, dit dan.
Tijd voor een frisse neus [afbeelding].
Oe, die heb ik in me msn als smiliequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:19 schreef cosmick het volgende:
OMG, dit dan.
Tijd voor een frisse neus [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |