Speciaal voor jou heb ik nog wat chips in de trommel zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trek

Ik moet al 700 euro bijbetalen, laten we dat maar niet doen, kan ik volgend jaar weer bij betalenquote:

* Litton Doritos en cashewnoten uit deelt aan PRquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je dr ook wat te snacken bij, kheb trek

Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ermeequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik nog wat chips in de trommel zitten.![]()

ohhhhhhhhhh doritos! Lang niet gehad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Litton Doritos en cashewnoten uit deelt aan PR

cigarettenquote:

* bek volpropt*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vang!heb je 'm ?
Denk tot morgen Maricha![]()

Inderdaadquote:

Eet ze!quote:

quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=2022982294
Ik voel een hit aankomen![]()

Ik heb hem denk ik:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik heb die plaat nog niet op 3FM gehoord.

OeH! ik zie het inderdaad, die is dus alweer in de lucht. Wist je dat de huidige webcam view de favo is van een zekere Rob Stenders?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alle webcams zijn hier verdwenen. alleen die op de gang doet het nog (waar straks het bandje melomanics staat te spelen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |