ha, er is er weer één hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je vanaf nu alleen nog maar gezond eet, geen snacks of iets bakken (alleen koken) e.d. + minimaal 3 keer per week fanatiek gaat sporten in de sportschool (cardio) en zorgt dat je elke dag beweging hebt zul je ver komen vóór Juli.
'Zo één'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ha, er is er weer één hoor.
Dank je voor je verlichtende inzichten, zonder jou hadden we het niet gered.
Joh, echt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je vanaf nu alleen nog maar gezond eet, geen snacks of iets bakken (alleen koken) e.d. + minimaal 3 keer per week fanatiek gaat sporten in de sportschool (cardio) en zorgt dat je elke dag beweging hebt zul je ver komen vóór Juli.
en je gaat er maar even voetstoots vanuit dat wij hier ook zo zijn? anders lees je de 72,5 andere topics ook even door voor je je conclusies trektquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Zo één'.
Omdat ik mensen tegenkom die klagen dat ze te dik zijn en graag af willen vallen, waarna ze op werk de hele dag niks eten behalve zo'n dieetreep. Vervolgens hopen af te vallen.
Dát is zielig. Van 'zulke' heb je er te veel.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en je gaat er maar even voetstoots vanuit dat wij hier ook zo zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.want alle mensen die hier komen, zitten hier al 72,5 topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder ga ik niet op jou in. Ik weet wel beter en de rest ook, hoop ik
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.Ja want we gaan allemaal al 73 topics meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 'm anders best wel tofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef conleche het volgende:
bikini
Ik ga zelfs al 22 bijna 23 jaar meequote:
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!quote:
Gamma, dat van die 22 jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ga zelfs al 22 jaar mee![]()
Oja, maar ik ben pas een paar maanden aan het afvallen![]()
Als je echt beter wist zat je, de tijd dat je dit forum komt verlichten met jouw inbreng, in de sportschool. Ignorant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want alle mensen die hier komen, zitten hier al 72,5 topic. Verder ga ik niet op jou in. Ik weet wel beter en de rest ook, hoop ik
.
Waar ben je nou eigenlijk mee bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je echt beter wist zat je, de tijd dat je dit forum komt verlichten met jouw inbreng, in de sportschool. Ignorant.
als je op het strand loopt, ziet toch ook iedereen je in bikini? snap nooit zo wat mensen dan zo anders vinden door in bikini op internet te staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!Ter troost nog wel even het jurkje dat ik van Saskia heb gepikt:
[afbeelding]
Vin 'm iets te lang, of te kort, op de knie was ook leuk geweest. Ga hem denk ik een cm. of 3 inkorten. Hij rekt wel mega mee die stof, volgens mij is dit meer een one-size-fits all...
Mensen kunnen je foto's opslaan en voor allerlei gekke/vieze doeleinden gebruikenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je op het strand loopt, ziet toch ook iedereen je in bikini? snap nooit zo wat mensen dan zo anders vinden door in bikini op internet te staan
leuk jurkje en staat je goed
op die manierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Mensen kunnen je foto's opslaan en voor allerlei gekke/vieze doeleinden gebruikenMaar he, ben in dat geval ook wel nieuwschierig naar jouw figuur
Ik denk niet dat dat veel nut heeft op zo'n toon dus hopelijk stop je er nu mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aansporen tot handelen/motivatie. Zoals in 'The Nutty Professor'.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aansporen tot handelen/motivatie. Zoals in 'The Nutty Professor'.
staat jou wel mooierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!Ter troost nog wel even het jurkje dat ik van Saskia heb gepikt:
[afbeelding]
Vin 'm iets te lang, of te kort, op de knie was ook leuk geweest. Ga hem denk ik een cm. of 3 inkorten. Hij rekt wel mega mee die stof, volgens mij is dit meer een one-size-fits all...
Wat doe je aangebrand?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Sylvana het volgende:
ja, hallo, zullen we gewoon weer ff ontopic gaan en lief voor elkaar doen?
vorige topics was er al veel gezeik, nou ging het net weer goed en dat wil ik graag zo houdenquote:
Daar had ik anders niks mee van doen. En ik was me er niet van bewust dat ik nu aan het zeiken was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vorige topics was er al veel gezeik, nou ging het net weer goed en dat wil ik graag zo houden
Jij bent de slechte grap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat Lien zegt.(ondanks de slechte grap.
)
quote:
nou dan doe je het via de PMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker gevoel hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn badpak maar eens aangetrokken (thuis zie je alles beter, ofzo) en ik ben er eigenlijk wel blij mee. En ook met het lijf dat erin zit
![]()
En dikke mensen zijn zogenaamd altijd aardig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent de slechte grap.En nou genoeg.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn badpak maar eens aangetrokken (thuis zie je alles beter, ofzo) en ik ben er eigenlijk wel blij mee. En ook met het lijf dat erin zit
![]()
en gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En dikke mensen zijn zogenaamd altijd aardig.![]()
Juist níét!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Neehee...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
Alcarin's beschrijving matched met jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
OldJeller: optiefen. Zolang je open deuren intrapt, ben je hier niet thuis.
Goed ziekenhuiseten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En er lag weer een brief met een compliment van een patiënt die het eten heel goed vond. Laatst ook een patiënt die hier even binnen kwam om zijn complimenten aan de chef te geven. Altijd leuk om je chef te zien blozen...![]()
Niemand is dik hier. Probeer het eens in het zustertopicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alcarin's beschrijving matched met jou.
Alleen omdat ik niet dik ben of overdreven aardig doe ben ik niet welkom?
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wil je afvallen, ga je M&M's eten, waarom?
ja van die 5 M&M's kom je ook echt aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Wessiej het volgende:
Nouja het lijkt mij logisch als je wilt afvallen dat je niet gaat zitten snoepen, ik iig
ja en je mag heus wel afentoe iets pakken zeker als het afvallen al op gang is gekomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef Wessiej het volgende:
O 5 stuks maar.
zozo, 5 m&m's nog welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja van die 5 M&M's kom je ook echt aan
zal mijn broeken morgen wel niet meer passen.....
hoe ziet dat ondergoed eruit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb net bedacht dat ik wel ondergoed heb, waar ik in bikinivorm wel mee over het strand zou gaan. Nu nog zoiets vinden... Verder heb ik net een koekje afgeslagen bij de thee![]()
ja ik wil ook altijd bikini's met beugelsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bh met beugels, heb ik sowieso altijd eigenlijk. Nieuw heb ik donkerpaars met rood bandje en rood onderbroekje. Van de H&M een soort retro patroontje van gekleurde bolletjes.
En als broekje het liefst een hipster (hebben ze dat ook voor zwemkleding?) of een gewoon onderbroekje uit het formaat 3v1 van hunkemoller. De bikini's daar hadden echter bijna geen enkele beugels en vaak ook van die grote glimmende ringen.
Ondergoed vind k altijd wel leuk om te kopen, maar bikini's vind ik dan weer eng![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef conleche het volgende:
@Thrilled: No way dat ik een semi-naaktfoto ga pm-en: A. ben netjes getrouwd en B. wat als de Playboy me nog es vraagt, dan betalen ze natuurlijk nooit meer het volle pond, als het gratis over het internet slingert.![]()
Ja, want ik had hem net als Saskia online besteld en daar hadden ze alleen nog maar L.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik bedoelde idd het jurkje! Denk dat ik maatje M nodig heb. Ga morgen in de stad wel kijken, kan ik meteen passen als ze em hebben
Net kaarten geboekt voor De lama's voor 23 augustus!!
en dat is anders ten opzichte van een foto want...?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moeten we als iedereen op streefgewicht is onze eerste meet op het strand doen....![]()
Kweenie, is gewoon anders, bovendien laat je natuurlijk je fototoestel thuis en bovendien is nooit iedereen tegelijk op zijn of haar streefgewichtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en dat is anders ten opzichte van een foto want...?
ik weet bijna wel zeker dat er vast 1 iemand een foto toestel meeneemt naar een meetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie, is gewoon anders, bovendien laat je natuurlijk je fototoestel thuis en bovendien is nooit iedereen tegelijk op zijn of haar streefgewicht![]()
We behouden dat streefgewicht natuurlijk voor de rest van ons levenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie, is gewoon anders, bovendien laat je natuurlijk je fototoestel thuis en bovendien is nooit iedereen tegelijk op zijn of haar streefgewicht![]()
Dat spreekt vanzelf!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
We behouden dat streefgewicht natuurlijk voor de rest van ons leven![]()
Als je geen restricties in je dieet hebt, is het best te pruimen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goed ziekenhuiseten?![]()
Ik kreeg altijd een uitgedroogd stukje kipfilet met paprikapoeder erop en een soort vieze saus eromheen, een stuk of 10 kapotgekookte boontjes en een half gepureerde aardappel![]()
En dan ging ik met infuus en al een gevulde koek halen in het winkeltje beneden
Ik heb toevallig net nog een leuke van mijn kat gemaakt! Of is dat niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als je wil mag je ook foto's PMen hoor
inkopperquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net nog een leuke van mijn kat gemaakt! Of is dat niet de bedoeling?
Klinkt goed inderdaad!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als je geen restricties in je dieet hebt, is het best te pruimen.Anders wordt het inderdaad een beetje een drama. Het voordeel in ons ziekenhuis is dat we het zelf maken, dus het is bijna zo vers als uit je eigen keuken.
Vandaag hadden we A:pommes duchesse, met sugar snaps en een stukje zalm(met een partje citroen) en B: rode bietjes met gekookte aardappeltjes en een stukje 'iets'. Ik ben vergeten wat dat stukje 'iets' was, want ik schepte de groenten op vandaag en heb niet echt op het vlees gelet.
en vanmorgen woog ik toch nog steeds 75quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
stond net op de weegschaal en woog 76
en dat aan het eind van een dag en met een lange zware rok aan dus misschien gaat het nog niet zo slecht als dat ik denk
Het waren die 5 M&M's!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:21 schreef Miss_S het volgende:
en vanmorgen woog ik toch nog steeds 75
ga straks nog een keer wegen want meestal weeg ik na ff wakker te zijn geweest minder maar anders begrijp ik er niets van
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het waren die 5 M&M's!![]()
Nee, misschien neemt je lichaam even pauze. Komt wel weer goed![]()
ik merk dat ik nu toch wel wat vel over begin te houden bij mijn bovenbenen.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hm, das kut, Saskia. Maar troost je met de gedachte dat ik dat ook een paar keer had. Het gaat er wel weer af.
Ik woog daarnet ook weer 76, maar ik heb gisteren friet gehad, dus wat wil je. Ik moet toch echt even wat gezonder gaan eten, blah. Ga straks naar mijn broer, daar blijf ik eten (turkse pizza) en slapen, morgen ga ik naar de verjaardag van m'n zus in Amersfoort. Daar zullen we wel soep en broodjes gaan eten. Morgenavond weer terug. Verwacht niet dat ik heel veel schade zal oplopen in dat weekend. Heb al even bedacht wat ik maandag en dinsdag ga eten, dus als het goed is, zit ik over een paar dagen wel weer op 75,5.
Ik wil trouwens niet dat er nog wat van m'n benen af gaat, want ze zijn eng dun zie ik nu ineens (zit in ondergoed achter pc). Maar ja, dat heb je niet onder controle.
Je bent nog jong, dus er is hoop!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:54 schreef Miss_S het volgende:
ik merk dat ik nu toch wel wat vel over begin te houden bij mijn bovenbenen.....
ik hoop dat het met trainen wel weer beter word anders ziet het er nog niet uit
dus komt niet meer goed voor de zomerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je bent nog jong, dus er is hoop!![]()
Ik denk niet dat het door trainen beter wordt (ook niet erger trouwens), maar gewoon met tijd. Het moet even bijtrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |