abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:18:25 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_73570299


Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXLIV | CXLIII | CXLII | CXLI
CXL | CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:25:37 #2
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73570526
1408
1408 was echt geen film voor mij, wat een load of bullcrap allemaal. Eerste uur was vrij goed maar daarna ging het echt snel bergafwaarts.

IMDb: 6,9/10
Mijn cijfer: 5,2/10

The Ugly Truth
The Ugly Truth was wel te doen, een redelijke romcom met Heigl en Butler. Wel ontzettend voorspelbaar zeg!! Dat krijg je natuurlijk met dit soort films maar deze spande hierin toch wel de kroon.

Maar wat komt Heigl toch altijd lekker spastisch over

IMDb: 6,6/10
Mijn cijfer: 6,8/10
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_73571265
Cold Mountain

Goede en meeslepende film.
Renée Zellweger vond ik erg goed in deze film.

IMDb: 7,3
Mijn cijfer: 7,8
pi_73571430
Oh, voor musicfreakyme:

Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

Gaat over een 14 jarig meisje in duitsland dat verslaafd raakt aan de heroïne samen met haar vriendje.



Moviemeter omschrijving:
quote:
Schokkend portret van de Berlijnse drugs-scene, eind jaren '70. De 14-jarige Christiane ontmoet in de hippe discotheek Sound de verslaafde Detlev, en raakt langzaam verslaafd aan heroine. Naar de dagboek-bekentenissen van de echte Christiane F. Met muziek (en optreden) van Bowie.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:05:03 #5
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_73571791
The Big Lebowski

Absurdistische komedie, maar in zijn genre wel erg goed. Vooral de nutteloze elementen in deze film zijn erg grappig: naakte schilderes die aan een soort kabelbaan door de kamer heen zeilt.

IMDb: 8.2/10
Ik: 8.0/10
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_73572804
vanavond naar UP OV 3D.. ben niet zo'n fan het 3d gedeelte, maar bij animatiefilms is het minder erg
pi_73574438
District 9

20 jaar geleden is een moederschip boven Johannesburg terecht gekomen met 1 miljoen aliens. Het schip kon niet meer weg, dus de aliens bleven op aarde in het gebied dat 'District 9' werd genoemd. Omdat het verandert in een getto en er spanningen onstaan tussen hen en de bevolking, wordt besloten om alle aliens te deporteren naar een nieuw kamp, 200 km verderop. Dat gaat niet zo soepel als gepland.

Krijjgt een 8.5 op de imdb. De eerste twee minuten dacht ik 'Nee, waardeloos, gaat over Aliens' , maar het is een super boeiende film di e heel mooi is geregiseerd. En het is in z'n totaal heel erg origineel. Zeker de moeite waard.









Ook als je niet van Science Fiction en Aliens houdt (zoals ik) , is de film geweldig. Alles is zo in beeld gebracht alsof het echt gebeurd is, afwisselend in de vorm van film en docu.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_73575552
district 9 is erg tof ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73578169
17 Again (2009)



Verhaal in het kort: man (Matthew Perry) ligt in scheiding en kijkt met heimwee terug naar zijn highschool jaren. Voor hij het weet is hij 17 again (Zac Efron), en komt hij continu in aanraking met zijn eigen gezin, maar in een andere gedaante. Dit levert de nodige vreemde situaties op en de grote vraag is: wat moet hij nu doen, om dingen weer recht te zetten?

Er zijn twee heel tegenovergestelde gevoelens die bij me naar boven kwamen bij deze film. Er zit zoveel zoetsappig gewauwel in dat ik er bijna misselijk van werd. Tegelijkertijd was Ned Gold (gespeeld door Thomas Lennon) echt hilarisch. De combinatie van volwassen (soms heus wel platte) humor, met disneykwalleballerigheid, was soms verwarrend. Maar toch heb ik me goed vermaakt, al was het einde natuurlijk al vanaf minuut 1 duidelijk.

Sommige dingen hadden wat beter uitgewerkt kunnen worden, maar over het algemeen werd alles waarvan je denkt "ha! hoe gaat dat dan, als je ineens weer 17 bent?" ook in beeld gebracht, dus ik had niet het gevoel dat ik met vragen bleef zitten.

Een 6,7 (IMDB: 6,6)
(dit is een minimaal verschil, maar ik had het cijfer al bedacht voor ik IMDB erbij pakte en dan vind ik het ook kinderachtig om het aan te passen )



The Boondock Saints (1999)



Whoohoo! Een heerlijke film met o.a. Willem Dafoe, Sean Patrick Flanery en Norman Reedus. Twee gelovige broers die in een slachterij werken, komen per ongeluk in een gevecht met de Russische mafia terecht. Dit eindigt in een moordpartij, waar de broers wonderwel levend uitkomen, maar de Russen niet. Ze worden door de media onthaald als helden, wat ze doet geloven dat het een opdracht is van god, om alle slechte mensen te vermoorden. Een FBI agent probeert er achter te komen wie deze moorden pleegt, maar als hij een vermoeden begint te krijgen, begint hij ook hoe langer hoe meer sympathie voor de broers te krijgen. Is het wel zo slecht als alle boze mannen de wereld uit zijn, ook al is het tegen de wet? Dit is de vraag die de film stelt.

Ik vond het een fantastische film in de lijn van Dogma. Een serieuze vraag, maar met zoveel humor en absurdisme verteld dat het een spektakel is om te zien. Ik zag heus wel wat zwakke punten, sommige problemen werden wel heel makkelijk opgelost, maar doordat de rest van de film ook absurd is zie ik dat grotendeels door de vingers. Het varieert van een wcpot als moordwapen tot een travestiet, puur vermaak!

Het einde was echt idioot, totaal onbevredigend, maar gelukkig heb ik de film nu pas voor het eerst gezien en deel 2 komt eraan!

Een 8,5 (IMDB: 7,9).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 oktober 2009 @ 16:56:55 #10
862 Arcee
Look closer
pi_73579869
De Storm
http://www.imdb.com/title/tt1230194/

Jonge vrouw raakt baby kwijt tijdens de watersnoodramp.
Vermakelijk drama met mooie en indrukwekkende beelden van de watersnoodramp.
Helaas erg voorspelbaar.
Mijn cijfer: 6
pi_73584683
G.I. Joe: The Rise of Cobra

Matige film met speciale effecten die om te janken zijn, de scene in Frankrijk was wel vermakelijk. Leuke film voor een Zondagavond.
pi_73596080
UP OV 3D

wel vermakelijke film! niet zo goed als ik dacht, alle leuke stukjes zaten al in de trailers...

dat 3d vind ik maar niks, het maakt het beeld te donker en voegt geen waarde toe.

mijn cijfer 7,5
pi_73600268
M
Nu officieel de oudste film die ik heb gezien! Vond em wel erg gedateerd, veel ellenlange stiltes bij lange scenes en de geluidskwaliteit was ook van likmevesje. Echter was het onderwerp wel weer erg actueel en dan voorname het einde. Uiteindelijk blijft er een mooie film over.
8/10
  maandag 12 oktober 2009 @ 03:00:06 #15
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_73600393
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef exile79 het volgende:
District 9

20 jaar geleden is een moederschip boven Johannesburg terecht gekomen met 1 miljoen aliens. Het schip kon niet meer weg, dus de aliens bleven op aarde in het gebied dat 'District 9' werd genoemd. Omdat het verandert in een getto en er spanningen onstaan tussen hen en de bevolking, wordt besloten om alle aliens te deporteren naar een nieuw kamp, 200 km verderop. Dat gaat niet zo soepel als gepland.

Krijjgt een 8.5 op de imdb. De eerste twee minuten dacht ik 'Nee, waardeloos, gaat over Aliens' , maar het is een super boeiende film di e heel mooi is geregiseerd. En het is in z'n totaal heel erg origineel. Zeker de moeite waard.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook als je niet van Science Fiction en Aliens houdt (zoals ik) , is de film geweldig. Alles is zo in beeld gebracht alsof het echt gebeurd is, afwisselend in de vorm van film en docu.
District 9

idee is leuk, en het begint ook wel degelijk, maar nadat de meneer dat zwarte spul in zijn gezicht krijgt gaat het snel bergafwaarts
Van een mockumentry verander het in een soort ''ontsnapte gevange/proefkonijn dat op de vlucht is'' naar uiteindelijk een vage alien-buddy film . zit vol met twijfelachtige acties, niet uitgewerkte stukken en een nogal gemakzuchtige manier van het vertellen van het verhaal. (
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft precies hetzelfde probleem als de film Doomsday (2008); er komt veel langs, wat opzich interessant kan zijn maar is zo debiel in elkaar gezet dat het het eind uiteindelijk toch een nasmaakbij mij achter laat.
al waren sommige special effects wel aardig, dat wel

Mijn cijfer: 4
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_73606576
Short Cuts (Robert Altman, 1993)
Leuke interessante personages en verhaallijnen, verder een goede combinatie van drama en humor. Zeer geslaagde film! 8.0

A Prairie Home Companion (Robert Altman, 2006)
Ook dit is een prima film van Altman en extra bijzonder aangezien het zijn laatste film was, gezien het thema van de film dan. Zeer vermakelijk in elk geval. 7.8
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:57:36 #17
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_73607280
Door tips van mensen hier de volgende twee films gekeken.

Away we Go
Siniti gaf me volgensmij de tip om deze FEELGOOD-film te bekijken (of was het Guppi?). Thanks alsnog in ieder geval! Away we Go heeft de volgende plot:
quote:
A couple who is expecting their first child travel around the U.S. in order to find a perfect place to start their family. Along the way, they have misadventures and find fresh connections with an assortment of relatives and old friends who just might help them discover "home" on their own terms for the first time.
Burt & Verona gaan dus Amerika door en komen daar in een aantal 'rare' situaties terecht. Het is echt een soort van feelgood slash roadmovie. Men gaat 'op reis' en verder gebeurt er niet heel erg veel, maar het verhaal kabbelt gewoon lekker voort. De rode draad is de reis en de ontmoetingen op die reis zijn de invulling die de film leuk maakt. Leuke karakters (oa Maggy Gyllenhaal) en leuke scenes. Ik heb een paar keer moeten schaterlachen, oa met de kinderwagen en het schelden op elkaar voor de hartslag van de baby. LOL LOL!



Eigenlijk helemaal mijn film dus. Leuk verhaal, leuke personages, wat humor, goede soundtrack ook erbij! Als je van feelgoodmovies houdt, moet je zeer zeker Away we Go kijken. John Krasinski speelt de hoofdrol van Burt Farlander ook heel goed. Goede film van Sam Mendes.

IMDB: 7.6
Zelf: 8.1

Eagly Eye
Ik zag iemand hier iets posten over "aardige actie", dus meteen maar even gedownload (had in Mexico goede verbinding, dus daar gedaan, gnagna). Film gaat over een supercomputer die heel veel info analyseert en twee mensen die ingezet worden door de computer 'om de nationale veiligheid te dienen'. Meer kan ik daar niet over zeggen anders verklap ik teveel.



Actie is aardig en snel, maar bij een aantal dingen in de film heb je toch van "Ga toch weg, dat kan ECHT niet"...wat later, gezien de plot van de film, toch wel begint weg te ebben gezien het wie/wat/hoe. Acteerwerk is mwoah... Verhaal is verder ook niet echt dik. Ik krijg wel racekak van Billy Bob Thornton die een FBI-chef speelt. Wat een KNUPPEL is dat. Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik van hem moest kotsen in de superKUTte film " A Simple Plan".Toch een van de mindere films van Carruso, maar omdat ik wel kon genieten van de actie toch dit cijfer.

IMDB: 6.7
Zelf: 7.2

Daarnaast nog Analyse That met de Niro. Een 6.6je.
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:35:10 #18
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_73608539
Gisteren naar Amsterdam voor het PAC fesitval waar we begonnen met Bright Star die best leuk was voor een kostuumdrama. Beetje lang, en een beetje veel poëzie, die ons zelfs de gehele aftiteling door de strot geramd werd. Aandoenlijk meisje speelt er in mee trouwens. Daarna Das Weisse band die ik stomvervelend vond. Alleen maar afgrijselijke figuren en vreselijke dingen, daarnaast ook nog eens lang en vooral oersaai. Toen de nieuwe Woody Allen Whatever Works met onze held Larry David, die was gelukkig wel erg leuk. David staat weer lekker te freaken, en om hem heen valt er ook genoeg te lachen. Tot slot Antichrist voor de 2e keer inmiddels (de 1e keer viel ik telkens in slaap), en die ging wel. Hij weet wel een bijzondere sfeer te creëren, maar ik vind het verder niet zo vreselijk interessant, het laat me eigenlijk nogal koud.

Qua films niet heel erg geslaagd dus, gelukkig wel een leuk weekend.
pi_73613290
No Country for old men

Na uitbundige ophef en goeie verhalen over deze film heb ik besloten hem toch eens te gaan kijken, met hoge verwachtingen weliswaar. En hij viel tegen, vies tegen. Ik vond de film traag en ik snapte de rol gespeeld door Tommy Lee Jones niet helemaal en de toegevoegde waarde van Woody Harrelson ontging mij ook volledig. Pluspunten waren de goed opgebouwde spanning en de acteerprestaties van Brolin en de moordenaar ( naam is bij mij onbekend)

Ik kom uit op een 6,4

Star Trek (2009)

Vooropgesteld, ik ben absoluut geen fan van de serie. Star Wars vind ik daarentegen wel zeer goed.
Maar wat was dit een slechte film, ik wil nog net niet dramatisch zeggen. IMDB rating 8.3 en een plaats in de top 250 zijn schandalig en hopelijk het werk van sneue fans.

Een 5.

Slumdog Millionaire

Geweldige film, er is al genoeg over gezegd. Vooral de jonge broertjes speelden erg leuk

Een terechte 8.5

12 Angry Men

Het is een oudje, zwart wit zelfs uit het jaar 1957. Normaal kijk ik niet van die oude films, maar dit verhaal leek me toch wel interessant. Het verhaal speelt zich gedurende de hele film af in een kamer waarin 12 opgeroepen mannen , die samen de jury vormen, een oordeel moeten vellen over een rechtzaak. Goede discussies met scherpe opmerkingen die je al snel in het verhaal meetrekken. Een echte aanrader!

Een 8 lijkt me op z'n plaats


Ik ga de komende tijd nog kijken:
- Fanboys
- The Graduate
- True Romance
- Over the Top ( omdat ie gewoon sjiek blijft)

[ Bericht 91% gewijzigd door Spraakwater op 12-10-2009 16:10:55 ]
"Van Sno heb ik het gevoel dat hij op een roltrap loopt, hij beweegt wel maar hij gaat niet vooruit."
'Ja maar Háááánsie''
pi_73615489
Land of the Lost


(vage plaat, maar vond ik toch representatiever dan alle andere plaatjes die ik zo snel zag).

Gisteren de alom uitgekotste Land of the Lost bekeken. Een film met o.a. Will Ferrell, Anna Friel en Danny McBride. De meningen die ik heb gelezen zijn enigszins terecht. Will Ferrell is strontirritant, dat begin ik steeds vaker te vinden (en soms is hij zo geniaal, ik snap het nog steeds niet!), Friel is natuurlijk superlief, en de hele film is extreem overgeacteerd. Dr, Rick Marshall heeft een machine uitgevonden waarin hij naar een andere tijdsdimensie kan reizen. Hij heeft het vertrouwen in de machine eigenlijk al opgegeven als Holly langskomt. Zij is fan van Dr. Marshall en haalt hem over het apparaat te testen. Hiervoor gaan ze naar een soort attractie-grot-vaartocht (belachelijk! maar wel leuk), en ze komen samen met hun gids terecht in een andere tijd waar hagedismensen, dinosaurussen en aapmensen de normaalste zaak van de wereld zijn. Het tijdreisapparaat zijn ze verloren.. dit levert wat avontuur op.

De film heeft een aantal opvallendheden. Zo zijn sommige decors en achtergronden echt prachtig, terwijl het pak van bijvoorbeeld de aap nog knulliger is dan in Jumanji (overigens niks tegen deze film ). Ik kwam eigenlijk halverwege al tot de conclusie dat de film me deed denken aan the Goonies vs Jumanji vs. Labyrinth. Een hartstikke leuke kinderfilm dus! Ware het niet dat er totaal onnodige vunzige grappen worden gemaakt zo nu en dan. Die hadden er wel uitgemogen.

Het is moeilijk deze film een cijfer te geven, maar ik kom toch uit op een voldoende.
6,2 (IMDB 5,4)
pi_73615763
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef SnuggLe het volgende:
Door tips van mensen hier de volgende twee films gekeken.

Away we Go
Siniti gaf me volgensmij de tip om deze FEELGOOD-film te bekijken (of was het Guppi?). Thanks alsnog in ieder geval! Away we Go heeft de volgende plot:
[..]

Burt & Verona gaan dus Amerika door en komen daar in een aantal 'rare' situaties terecht. Het is echt een soort van feelgood slash roadmovie. Men gaat 'op reis' en verder gebeurt er niet heel erg veel, maar het verhaal kabbelt gewoon lekker voort. De rode draad is de reis en de ontmoetingen op die reis zijn de invulling die de film leuk maakt. Leuke karakters (oa Maggy Gyllenhaal) en leuke scenes. Ik heb een paar keer moeten schaterlachen, oa met de kinderwagen en het schelden op elkaar voor de hartslag van de baby. LOL LOL!

[ afbeelding ]

Eigenlijk helemaal mijn film dus. Leuk verhaal, leuke personages, wat humor, goede soundtrack ook erbij! Als je van feelgoodmovies houdt, moet je zeer zeker Away we Go kijken. John Krasinski speelt de hoofdrol van Burt Farlander ook heel goed. Goede film van Sam Mendes.

IMDB: 7.6
Zelf: 8.1

Dat zal wel Guppi zijn geweest want ik ken hem niet De feelgood-film van mij was waarschijnlijk It's A Wonderful Life
pi_73616037
Jep, dat was ik, leuk is ie he!
(en eagle eye, dat was ik denk ik ook, ik dacht er ongeveer hetzelfde over)
pi_73621849
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Hulkio het volgende:

A Prairie Home Companion
(Robert Altman, 2006)
Ook dit is een prima film van Altman en extra bijzonder aangezien het zijn laatste film was, gezien het thema van de film dan. Zeer vermakelijk in elk geval. 7.8
Die ga ik binnenkort eens kijken, ik vind Altman een erg goede regisseur.
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:55:08 #24
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_73633939
Le Trou
Een ontzettend spannende, intense en, vreemd genoeg, waar gebeurde gevangenis film waarin het complete ontbreken van enige vorm van muziek direct opvalt. Samen met de door Becker soms extreem lang aangehouden shots zorgt dat voor een geweldig gevoel van realiteit. Een goed voorbeeld hier van is de scenen van bijna 5 minuten waarin één camera standpunt wordt aangehouden en we zien hoe ze proberen de vloer van hun cel te slopen. Een briljante scene die stijf staat van de spanning.
Ook het acteerwerk van de amateur acteurs is sterk. Het lijkt echt alsof je mee kijkt in het gevangenis leven van vier vrienden, die vaak aan één blik of woord genoeg hebben om te kunnen communiceren. Het is daarom dat je op een bepaalde manier ook mee voelt met de hoofdpersoon Claude Gaspard. Nergens lijkt hij écht onderdeel van de groep te zijn en wordt door de anderen meer als buitenstaander beschouwd. Cru, maar ergens wel begrijpelijk.
Escape from Alcatraz was altijd m`n favoriete ontsnap-uit-de-gevangenis-film, maar daar kan Le Trou wel eens verandering in gaan brengen.
Alleen jammer dat Jacques Becker zelf nooit van deze geweldige film heeft kunnen genieten: nog voor dat de geluidsmixage af was liet hij het leven na een hartaanval.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 13-10-2009 00:10:40 ]
pi_73635776
9, gewoon leuk filmpje.

http://www.moviemeter.nl/film/46740
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')