Sokolsky +1quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef Sokolsky het volgende:
Attack the Gas Station!
Vast wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef Sokolsky het volgende:
Doet denken aan 2001:ASO, maar is het vast niet
Die is gaaf! En heeft zeker wel een bepaalde diepgang.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef EricusMaximus het volgende:
C'est arrivé près de chez vous?
Gillingham +1quote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Gillingham het volgende:
Henry: portrait of a (serial) killer?
Zag dat toentertijd niet staan. Heb deze trouwens nog niet gezien.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die is gaaf! En heeft zeker wel een bepaalde diepgang.
Bovendien relatief nieuw.
Aanrader, hij is werkelijk hilarisch, maar bij vlagen ook erg bruut. Interessant contrast.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zag dat toentertijd niet staan. Heb deze trouwens nog niet gezien.
Neen. Not at all.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef cwk het volgende:
Ik gok U-turn.
Rita Hayworthquote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Doff het volgende:
Naar wie vernoemt het personage van Laura Harring zichzelf in Mulholland Dr.? En waar heeft ze deze naam vandaan (specifiek antwoorden).
Doff +1quote:Op maandag 22 januari 2007 13:44 schreef Doff het volgende:
Dat lijkt me The Killing.
Wilde eigenlijk nog vragen naar de titel van de film. Maar dat wordt misschien wel erg flauwquote:Op maandag 22 januari 2007 13:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Rita Hayworth
Ze ziet er een poster van in de badkamer hangen.
Ik heb werkelijk geen idee welke film dat zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk nog vragen naar de titel van de film. Maar dat wordt misschien wel erg flauw.
Gillingham +1
Nee, maar dat was 'm welquote:
En je bent niet zo vriendelijk om die te noemen en door een ander eventueel laten aan te vullen?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef Sokolsky het volgende:
Nu drie.
Je had 90% van het antwoord al ingevuld en je was in de buurt. Niks mis mee dan toch? Hoeft geen etiquette te zijn, kan me voorstellen dat vic het niet leuk vindt zo een punt te krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Sokolsky het volgende:
Als je een vraag weet moet je antwoorden. Al die etiquette hebben we niks aan, vertraagt het spel alleen maar.
Hier weet ik dan weer niks van.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef cwk het volgende:
En in Crash.
Welke titel?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:39 schreef Sokolsky het volgende:
Roep die naam nou eens cwk...
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef cwk het volgende:
Crash van Cronenberg Gilly.
Deborah Kara-Unger. Goed, vraag komt zo.
Voogd (Brooke Lalaine) van Evie Zamora. Evie was het vriendinnetje van....quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef Sokolsky het volgende:
Die DKU had ik dus net opgezocht, omdat ik 'm niet wist en schijnbaar wel had moeten weten. Tja, ik heb inderdaad wel eens van de naam gehoord, maar dat soort middelmatige actrices zijn voor mij totaal inwisselbaar. Kan me bij de meeste films niet eens haar rol voor de geest halen. Wat deed ze bijvoorbeeld in Thirteen?
Ik zou op zich wel een Hitchcock tournament willen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
cwk, wanneer begin je dat mockumentarytoernooi eigenlijk? En kunnen daarin meer mensen stemmen dan alleen jij?
Ik heb nu echt geen tijd meer voor een nieuwe vraag... Sorryquote:Op maandag 22 januari 2007 15:07 schreef Sokolsky het volgende:
Da's al twee. Laurens weet er vast nog wel een.
Oh, da's jammer. Wel mooie winnaar natuurlijk. Alhoewel ik Vertigo zelf leuker vondquote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef Sokolsky het volgende:
Tja, dat wilde ik ook ooit. Dus toen heb ik dat maar georganiseerd. Rebecca won.
Ik pas rond de 8, maar heb volgende week flink wat tijd. Dus ik zal eens kijken of er tegen die tijd een nieuw tournament in kanquote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
Bergmantournament is leuk. Extra tournament is ook leuk. Ik heb nu 18 films van 'm gezien trouwens.
Damn, Sok, waarom geef je daar nou een puntje voor. Het is Le Proces, weet ik veelquote:Op maandag 22 januari 2007 15:45 schreef Sokolsky het volgende:
vooruit, Doff +1
Verder: L'Argent, Mouchette, Journal d'un curé de campagne, Dames du Bois de Bologne, en nog wat titels.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
Sinds haar geboorte?
Ja.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik neem aan dat je het over Vogler hebt; in dat geval weet ik het gewoon niet meer.
Toevallig, was er net mee bezig. Zit een beetje in dubio hoe ik dat moet aanpakken. Er zijn in feite zeker 16 (zeer) bekende mockumentary's waar gewoon een tournament mee gestart kan worden. Aan de andere kant vind ik dat er een aantal onbekendere zijn die ook verdienen om mee te doen, en heb ook nog een paar op de agenda staan die dat predikaat verdienen, vermoed ik. Maar of we er 32 halen is dan weer zwaar de vraag.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef Sokolsky het volgende:
cwk, wanneer begin je dat mockumentarytoernooi eigenlijk? En kunnen daarin meer mensen stemmen dan alleen jij?
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef JelleS het volgende:
Ze wil zeker niet toevallig bij de luchtmacht?
Daar doet hij niet eens in meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef cwk het volgende:
Bogart in..doe één gok, The Asphalt Jungle?
Bogart had je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
Vandaar de gok. Probeer het spelletje gaande te houden weetje.
Ga door .......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ava Gardner?
The Barefoot Contessa. Maar ik reken het goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
Bare feet Contessa?
Het zal niet de winnaar van een tournament over 1954 worden, maar de eerste ronde moet te overleven zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ooit eens van gehoord. Is dat wat?
Twee goed, maar geen Maltese Falcon. Een onbekendere film, maar wel een sterke rol. Een stuk sterker dan African Queen, overigens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef Asap het volgende:
Maltese Falcon: Nominatie
Casablanca: Nominatie
African Queen: Winst
Beetje weinig idd, toch wel één van de grootste acteurs uit die jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is het met z'n prijzenkast wel triest gesteld; naast deze drie Oscardingetjes alleen een BAFTA-nominatie voor African Queen. Ja, en een Sour Apple voor Least Cooperative Actor, da's ook lekker.
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef California het volgende:
SoK, die opmerking is van dezelfde orde als een positieve uitlating over Martin Lawrence.
Hij blokte Rik van Steenbergen goed af in de Ronde van Vlaanderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.
Zonder hem zouden ze geen klassiekers zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrijwel alle klassiekers waarin hij meedoet,vielen me tegen en dat was vooral zijn schuld.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:49 schreef JelleS het volgende:
Dat krijg je als je met vlaamse nasynchronisatie kijkt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hij blokte Rik van Steenbergen goed af in de Ronde van Vlaanderen.
quote:: We're not gonna make out or anything, okay?
: What?
: Oh, I'm sorry. I just totally ruined that moment, didn't I?
Mijn volgende hint zou jij zijn geweestquote:
Komt er nog eens een mooie dvd uit, daar zit ik nu al jaren op te wachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm al een paar maanden niet meer gezien, hm.
Niet Nederlands, wel Europees.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kon daar (ook?) heel weinig mee, dus hij zou er best wel eens uit kunnen vliegen.
Plaatje: eh, komt me niet bekend voor. Nederlands?
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Open Hearts?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:50 schreef JelleS het volgende:
Lijkt op Claudette Colbert.
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef Sokolsky het volgende:
Lifeboat
Heb je stiekem ook wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef Sokolsky het volgende:
Daarin ga ik niet met je mee.
Sorry, zat in een vergadering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ben je er nog PDOA? Van gisteren hebben we ook nog een vraag van je tegoed.
Professional +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:33 schreef Professional het volgende:
Glory?
En de film van het plaatje?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:53 schreef EricusMaximus het volgende:
Grave of the fireflies denk ik?
Als je goed kijkt zijn beide antwoorden al gegeven. Kwestie van opsommen nu he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:59 schreef Professional het volgende:
Enigste wat ik ken is Spirited Away en Howl`s Moving Castle, rest niet veel.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef cwk het volgende:
Gettysburg?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ravenous?
Dat zou kunnen, ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Mike het volgende:
Het zou wel The 300 Spartans kunnen zijn.
PDOA +1quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:18 schreef PDOA het volgende:
My Fair Lady + Mary Poppins
Julie Andrews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |