* Let op!!!! Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Behalve dat het iets met films te maken moet hebben, zijn er geen restricties aan de vragen die je kunt stellen. Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat.
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit tog gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal mamamiep aan het begin van elk topic bekend maken, mits zij het topic ook opent natuurlijk.
Nieuwe vraag
Komt eraan van GFP
quote:punten
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:57 schreef GFP het volgende:
Omdat BS vandaag jarig is en zij een GROOT fan is van Steven Seagal ( zie fan-topic hier ergens)kan ik er niet omheen...
Noem mij 10 van zijn kaskrakers en de punten zijn van jou!!!
Oh ja, geen vervolgen noemen,want die tel ik toch niet
ik pas
quote:Niet goed geschreven, wel goed
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:04 schreef dj-ango het volgende:
under siege
the glimmer man
exit wounds
the patriot
my giant
on deadly ground
out for justice
above the law
fire down below
executive desiccion (goed geschreven?)
Wilde de rest geen moeite doen voor 1 puntje of is het geen fan van deze fluisterende, filosofische vechtmachiene
quote:Jaja, daar kom je nu mee...
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:20 schreef mamamiep het volgende:
Ik had dus wel vanochtend de computer aan moeten doen, dan had ik nog een nieuw topic kunnen openen.
quote:Afgezien van het feit dat ik steven seagall WAARDELOOS vind en dus nooit 10 titels van hem zou weten, hou ik er niet van om BS in de zeik te nemen, ze ligt mij erg na bij mijn hart....
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:21 schreef GFP het volgende:
Wilde de rest geen moeite doen voor 1 puntje of is het geen fan van deze fluisterende, filosofische vechtmachiene
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:24 schreef MasterWouter het volgende:
Antonio Banderas?
De foto's hebben te maken met films waar hij/zij in heeft gespeeld.
quote:Wist niet dat een beetje plagen al gelijk in de zeik nemen is
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:24 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
Afgezien van het feit dat ik steven seagall WAARDELOOS vind en dus nooit 10 titels van hem zou weten, hou ik er niet van om BS in de zeik te nemen, ze ligt mij erg na bij mijn hart....
Spy Kids dacht ik
Teri Hatcher?
[Dit bericht is gewijzigd door MasterWouter op 05-08-2003 11:27]
quote:Ik had ook gezegd dat hij bij het volgende topic eruit mocht hoor
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:22 schreef GFP het volgende:[..]
Jaja, daar kom je nu mee...
ik heb de nieuwe regel maar eruit gelaten
En dat van Steven Seagal had ik wel geweten . Ik heb er best veel van hem gezien en nog op video ook
.
quote:ik reageer sterk, maar het is voor mij een bijzondere dag. 16 jaar geleden lag ik in bevalling...
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:26 schreef GFP het volgende:[..]
Wist niet dat een beetje plagen al gelijk in de zeik nemen is
, maar mijn excuses dan. Het is niet mijn bedoeling iemand in de zeik te nemen...
quote:Zo das snel!
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:26 schreef Oscar-Wilde het volgende:
jim carrey
Oscar Wilde +1
loep: Pet detective
Irene Moors: Me, myself ans Irene
Neil armstrong: Man on the moon
quote:WOW lekker
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:28 schreef dj-ango het volgende:[..]
Zo das snel!
Oscar Wilde +1
loep: Pet detective