nope, die speelde rogue, en we hadden al besloten dat dit niet rogue is, die heeft ook zo'n blonde lok in haar haar hequote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Anna Paquin?
Uit welk deel is dat?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef cwk het volgende:
Tis volgens mij ook niet rogue. Dit is dat meiske dat door muren loopt. Maar geen idee wie dat is.
ze wordt in elke film door een andere actrice gespeeld dus 1 van de drie noemen is een punt scorenquote:
nee, er was al gezegd dat het die ene was die door muren kan lopen. Plus dat Mystique in eigen vorm natuurlijk blauw enzo is. En nooit lid is geweest van The X-Menquote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Mystique wellicht?
naheyquote:
InTrePidIvity + 1quote:Op maandag 10 juli 2006 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat toevallig Ellen Page? Ik zit net naar het topic/IMDb van Hard Candy te kijken, en daar komt die 1e tip wel mooi van pas.
Maar ik weet 'm.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh.
Eigenlijk wel vervelend, want ik wil slapen. Ik hoop dat iemand deze binnen 15 minuten weet, anders ga ik slapen...
De titel 'Hard Candy' refereert naar terminologie die gebruikt wordt op internet.
Wat verstaat men onder 'hard candy'?
-edit-
En dat is nu...
Excuses, maar de wekker gaat weer over 6 uur
Ga gerust verder
Uit welke film komen deze personages?quote:Sally Hardesty
Jerry
Franklin Hardesty
Kirk
Pam
The Hitchhiker
Old Man