Sokolsky +1quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef Sokolsky het volgende:
Attack the Gas Station!
Vast wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef Sokolsky het volgende:
Doet denken aan 2001:ASO, maar is het vast niet
Die is gaaf! En heeft zeker wel een bepaalde diepgang.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef EricusMaximus het volgende:
C'est arrivé près de chez vous?
Gillingham +1quote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Gillingham het volgende:
Henry: portrait of a (serial) killer?
Zag dat toentertijd niet staan. Heb deze trouwens nog niet gezien.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die is gaaf! En heeft zeker wel een bepaalde diepgang.
Bovendien relatief nieuw.
Aanrader, hij is werkelijk hilarisch, maar bij vlagen ook erg bruut. Interessant contrast.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zag dat toentertijd niet staan. Heb deze trouwens nog niet gezien.
Neen. Not at all.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef cwk het volgende:
Ik gok U-turn.
Rita Hayworthquote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Doff het volgende:
Naar wie vernoemt het personage van Laura Harring zichzelf in Mulholland Dr.? En waar heeft ze deze naam vandaan (specifiek antwoorden).
Doff +1quote:Op maandag 22 januari 2007 13:44 schreef Doff het volgende:
Dat lijkt me The Killing.
Wilde eigenlijk nog vragen naar de titel van de film. Maar dat wordt misschien wel erg flauwquote:Op maandag 22 januari 2007 13:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Rita Hayworth
Ze ziet er een poster van in de badkamer hangen.
Ik heb werkelijk geen idee welke film dat zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk nog vragen naar de titel van de film. Maar dat wordt misschien wel erg flauw.
Gillingham +1
Nee, maar dat was 'm welquote:
En je bent niet zo vriendelijk om die te noemen en door een ander eventueel laten aan te vullen?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef Sokolsky het volgende:
Nu drie.
Je had 90% van het antwoord al ingevuld en je was in de buurt. Niks mis mee dan toch? Hoeft geen etiquette te zijn, kan me voorstellen dat vic het niet leuk vindt zo een punt te krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Sokolsky het volgende:
Als je een vraag weet moet je antwoorden. Al die etiquette hebben we niks aan, vertraagt het spel alleen maar.
Hier weet ik dan weer niks van.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef cwk het volgende:
En in Crash.
Welke titel?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:39 schreef Sokolsky het volgende:
Roep die naam nou eens cwk...
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef cwk het volgende:
Crash van Cronenberg Gilly.
Deborah Kara-Unger. Goed, vraag komt zo.
Voogd (Brooke Lalaine) van Evie Zamora. Evie was het vriendinnetje van....quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef Sokolsky het volgende:
Die DKU had ik dus net opgezocht, omdat ik 'm niet wist en schijnbaar wel had moeten weten. Tja, ik heb inderdaad wel eens van de naam gehoord, maar dat soort middelmatige actrices zijn voor mij totaal inwisselbaar. Kan me bij de meeste films niet eens haar rol voor de geest halen. Wat deed ze bijvoorbeeld in Thirteen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |