abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:12:05 #1
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13048959
Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wi het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.

* Let op!!!! Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.

Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.

Vragen
Behalve dat het iets met films te maken moet hebben, zijn er geen restricties aan de vragen die je kunt stellen. Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic

Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat. De stats zijn hier te vinden: FMT Stats

Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.

Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk.

Dit was de vraag van BwennieBren:

Niet zo'n heel moeilijk plaatje dacht ik zo. Daarom wil ik daarbij alle films erbij van deze acteur/actrice die op het plaatje staan

[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 09-09-2003 16:15]

You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:13:16 #2
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13049000
gvd.

Michelle Pfeiffer

Wolf
What Lies Beneath
White Oleander
Batman Returns?
...

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13049045
mag ik de mooie pic van BwennieBren nogmaals zien?
I can resist everything except temptation.
pi_13049053
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:13 schreef victorinox het volgende:
gvd.

Michelle Pfeiffer

Wolf
What Lies Beneath
White Oleander
Batman Returns?
...

scarface
pi_13049065
Michelle Pfeiffer

Wolf - wolf
What lies Beneath - badkuip
Tequila Sunrise - cocktail
The Witches of Eastwick - heks achter cocktail
Ladyhawke - havik
White Oleander - bloemen

dan post ik hem hier toch nog een keer

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:16:50 #6
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13049088
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:15 schreef Oscar-Wilde het volgende:
mag ik de mooie pic van BwennieBren nogmaals zien?
I can read your mind
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2003 @ 16:17:53 #7
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13049111
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:15 schreef MasterWouter het volgende:
Michelle Pfeiffer

Wolf - wolf
What lies Beneath - badkuip
Tequila Sunrise - cocktail
The Witches of Eastwick - heks achter cocktail
Ladyhawke - havik
White Oleander - bloemen

dan post ik hem hier toch nog een keer

En deze is helemaal

MW + 1

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_13049115
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:16 schreef GFP het volgende:

[..]

I can read your mind

dit wordt een beetje eng
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:18:01 #9
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13049116
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:13 schreef victorinox het volgende:
gvd.

...

Sorry, maar ik zag zo lang niets dat ik dacht, ik doe het zelf
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:18:44 #10
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13049130
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:18 schreef GFP het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zag zo lang niets dat ik dacht, ik doe het zelf

Dat dacht ik dus ook.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:19:23 #11
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_13049148
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:18 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.

kan Gorro jullie iig niet van luiheid betichten
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:19:36 #12
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13049157
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:18 schreef Oscar-Wilde het volgende:

[..]

dit wordt een beetje eng

Dus als je verdwaald bent kan je mij de weg vragen
pi_13049165
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:17 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

En deze is helemaal

MW + 1

YESSS

kzat eerst nog aan Tom Cruise te denken

Cocktail - cocktail in hand
Magnolia - bloemen
Eyes wide shut - de uil?

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:21:11 #14
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_13049206
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:19 schreef GFP het volgende:

[..]

Dus als je verdwaald bent kan je mij de weg vragen

you're my lucky charme and you know it
pi_13049216
ik vond dat oranje ding wel wat op een breiwerkje lijken
pi_13049231
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 9 september 2003 15:57 schreef MasterWouter het volgende:
[..]

Dit is het stukie uit de film waarin je te weten komt waar ze vandaan komt

--------------------------------------------------------------------------------

Was niet als kritiek bedoeld, maar dacht dat je verkeerde stukje had gekopieerd...

'We have first raised a dust and then complain we cannot see' Bishop Berkeley (1685-1753)
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2003 @ 16:23:41 #17
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13049275
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:16 schreef GFP het volgende:

[..]

I can read your mind

mis ik iets?
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:24:28 #18
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13049300
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
Dan heb ik me toch van het weekend een grote trui gebreid
  dinsdag 9 september 2003 @ 16:25:12 #19
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13049315
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:23 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

mis ik iets?

Denk het niet, hoezo
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2003 @ 16:26:53 #20
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_13049364
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
Ik heb nog nooit iemand van beneden naar boven zien breien. Maar goed ze is een heks he?

BTW sorry dat ik nog steeds zo stom ben dat ik geen nieuw FMT-deel kan aanmaken hier...

pi_13049384
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:22 schreef ik_hier het volgende:
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 15:57 schreef MasterWouter het volgende:
[..]

Dit is het stukie uit de film waarin je te weten komt waar ze vandaan komt

Was niet als kritiek bedoeld, maar dacht dat je verkeerde stukje had gekopieerd...

Deze vraag kwam ik tegen toen ik op een site aan het zoeken was, en daar stond dit zinnetje ook bij, dus dacht ik dat dat wel goed zat, kweet zelf geen eens of het wel in dat stukie gezegt word
De films
pi_13049398
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:26 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand van beneden naar boven zien breien. Maar goed ze is een heks he?

BTW sorry dat ik nog steeds zo stom ben dat ik geen nieuw FMT-deel kan aanmaken hier...

als je maar kunt breien
pi_13049439
Film : What Lies Beneath

Wat verschijnt er op het beeld van Claire's computer?

simpeltje

De films
pi_13049498
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
badkuip
De films
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')