Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Je kunt bijvoorbeeld een screenshot geven en die moet men dan raden. Of een movie-quote met de vraag uit welke film die komt, of een algemene film vraag of... of...
* UPDATE *
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Filmliefhebber Top 10
Aan het begin van elke topic zal Gorro de Top 10 bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
De vraag:
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:42 schreef Bijna35 het volgende:
Okee, was even zoeken, maar hier is de nieuwe vraag: Wie kan er in het laatste vakje? Misschien zijn er meer antwoorden mogelijk!
Om de vraag nog een klein beetje moielijker te maken: Er MOET een foto aanwezig zijn op de IMDB van de persoon die je noemt!
(Een foto dus op zijn eigen 'naampagina'!)
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:56 schreef Bijna35 het volgende:
In plaats van de dame in vakje 2 hadden ook onderstaande acteurs kunnen staan:
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:59 schreef Bijna35 het volgende:
In plaats van de man op foto drie hadden ook de volgende acteurs kunnen staan:
![]()
quote:Ik heb Gorro al aangesproken, maar hij is bezig met een spelletje (dacht ik), dus hij heeft misschien geen highlights aanstaan op irc
Op dinsdag 20 mei 2003 18:08 schreef Bijna35 het volgende:
Is Gorro aanwezig? Ik wacht wel even 5 minuten en dan maak ik wel een nieuw topic aan
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 18:15 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat deze wel past...nog wel in elk geval
Ik wist wel iemand anders maar die heeft helaas geen plaatje op imdb
quote:Ik zal een klein beetje helpen, want misschien wordt het anders te moeilijk: Wat betreft de persoon die ik in gedachten heb zat je in het juiste filmgenre.
Op dinsdag 20 mei 2003 18:21 schreef ranja het volgende:
Hm even gecheckt en je hebt gelijk.Ik wist wel iemand anders maar die heeft helaas geen plaatje op imdb
quote:Ik zocht een plaatje van Pinhead
Op dinsdag 20 mei 2003 18:23 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Ik zal een klein beetje helpen, want misschien wordt het anders te moeilijk: Wat betreft de persoon die ik in gedachten heb zat je in het juiste filmgenre.
quote:Ook dan klopt het niet volgens mij
Op dinsdag 20 mei 2003 18:25 schreef ranja het volgende:[..]
Ik zocht een plaatje van Pinhead
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 20-05-2003 18:35]
quote:Nou, volgens imdb is deel 6 ten eerste in voorbereiding en ten tweede een 'direct to video'...
Op dinsdag 20 mei 2003 18:31 schreef Bijna35 het volgende:Ook dan klopt het niet volgens mij
Die films zijn allemaal al (lang) uit.
quote:Ik weet het niet precies... weet wel dat er een dvdbox bestaat met precies 5 films er in...
Op dinsdag 20 mei 2003 18:39 schreef Bijna35 het volgende:
Ik zie staan:
I
II
III
Bloodline
Inferno
HellseekerDie films zijn allemaal al (lang) uit.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 18:40 schreef ranja het volgende:
volgens mij past
[afbeelding]
wel vanwege z'n Rocky serie...
Die is goed! (had ik zelf niet eens aan gedacht Ik dacht zelf aan:
Heeft 5x in Halloween dezelfde rol gespeeld. De 6e was alleen 'archived footage' en daar heeft hij dus niet aan meegewerkt. Achteraf was de rvaag dus nog veel simpeler dan ik dacht
Maar het rijtje 1 (had natuurlijk iedereen kunnen zijn, 2 (oa. speed), 3 (oa. Back to the future en Die hard), 4 (oa. leathal weapon) zag ik vrij snel... maar dan een serie met precies 5 delen vinden, dat valt niet mee...
mocht nog iemand zich afvragen wie de 1e persoon is die ik postte maar dus niet klopte, dat is Freddy Krueger
*zich verstoppend onder zen bureau want zijn baas komt eraan*
quote:1 had niet iedereen kunnen zijn. Ik zocht tenminste naar een acteur die nooit aan een vervolg heeft meegewerkt om de vraag toch een klein beetje duidelijker te maken. Datzelfde gold voor 2 en 3.
Op dinsdag 20 mei 2003 18:47 schreef ranja het volgende:
Maar het rijtje 1 (had natuurlijk iedereen kunnen zijn, 2 (oa. speed), 3 (oa. Back to the future en Die hard), 4 (oa. leathal weapon) zag ik vrij snel... maar dan een serie met precies 5 delen vinden, dat valt niet mee...
In welke film speelt het liedje 'Endless sleep' een grote rol?
overigens ben ik nu trein halen
quote:Hoezo een bende? Was een hele duidelijke vraag.
Op dinsdag 20 mei 2003 18:51 schreef Bulls-Ass het volgende:
dit is een onduidelijke bende
laat ik maar ff wachten op de volgende vraag*zich verstoppend onder zen bureau want zijn baas komt eraan*
quote:dat helpt niet echt om het goed antwoord te kennen natuurlijk maar kom
Op dinsdag 20 mei 2003 18:53 schreef ranja het volgende:
Een open vraag:In welke film speelt het liedje 'Endless sleep' een grote rol?
quote:Da's van Billy Idol, weet alleen dat ie in The Wedding Singer zit, dus doe die dan maar
Op dinsdag 20 mei 2003 18:53 schreef ranja het volgende:
Een open vraag:In welke film speelt het liedje 'Endless sleep' een grote rol?
quote:om in die sfeer ook inderdaad te blijven: Chasing Sleep
Op dinsdag 20 mei 2003 19:04 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
dat helpt niet echt om het goed antwoord te kennen natuurlijk maar kom
gokje : insomnia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |