Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
* NEW *
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
Vraag van mij: komt eraan
quote:ik zie nog alleen eigen berichten
Op woensdag 18 juni 2003 20:43 schreef mamamiep het volgende:
Ben ik trouwens de enige met problemen op irc, of heeft iedereen dat?
Welke film?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:52 schreef Calculus het volgende:
American Beauty.
Wilde alleen even melden dat het me spijt dat ik daarstraks geen nieuwe vraag stelde, maar m'n i-net verbinding hield er opeens mee op
Sorry dus
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:55 schreef SODA het volgende:
Geen idee eigenlijk..
quote:Je mag ook het antwoord zeggen en de vraag doorspelen naar iemand anders hoor. Ik ben namelijk druk bezig met mijn verslag voor school en dat moet ook deze week af. Maar af en toe kijk ik gewoon of er nog nieuwe antwoorden zijn. Daarbij ben ik al heel de dag bezig, dus even ontspanning mag ook wel
Op woensdag 18 juni 2003 20:55 schreef Joppe het volgende:
Ik weet het antwoord maar ik ga het niet zeggen omdat ik geen tijd heb voor een nieuwe vraag (morgen tentamen; leren)Wilde alleen even melden dat het me spijt dat ik daarstraks geen nieuwe vraag stelde, maar m'n i-net verbinding hield er opeens mee op
Sorry dus
Edward Scissorhands.
Maar ik heb dus geen tijd voor een vraag
Sorry, weet dat het niet helemaal volgens de regels is.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef Joppe het volgende:
Nou bij deze dan:Edward Scissorhands.
Maar ik heb dus geen tijd voor een vraag
Sorry, weet dat het niet helemaal volgens de regels is.
Maar dat volgens de regels: het komt wel vaker voor dat iemand het wel weet, maar geen tijd heeft voor een nieuwe vraag. Het is ook lullig als je niet antwoord alleen maar omdat je geen tijd hebt .
quote:Waarom antwoord je dat dan niet
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef SODA het volgende:[..]
Edward S. Wistikwel!
quote:Ik ben er al heel lang half
Op woensdag 18 juni 2003 21:42 schreef lily het volgende:
hoiIk ben er eventjes
Maar niemand komt met een vraag . Ik had er net al 1 gedaan, dus ga er niet nog 1 doen
.
quote:Gone in 60 seconds?
Op woensdag 18 juni 2003 21:51 schreef lily het volgende:
okwelke film heeft het record aantal gecrashte auto's (politieauto's)?
Leathel Weapon
quote:Zou inderdaad wel eens kunnen ja...
Op woensdag 18 juni 2003 22:07 schreef FullySedated het volgende:
blues brothers (2) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |