Mr. Aquote:Identity Cusack uit City Hall en Liotta uit John Q?
@lamersquote:Heej ik ben hier een newbie en ff een vraagje is dit zo een spel voor een gesloten clubje of kan iedereen meedoen?
Ik denk dat ik hem maar goed rekenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame uit the hand that rocks the cradle.
Keejquote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
@lamers
Iedereen is welkom hoor!
Idd, was vergeten te zeggen noem minstens 6 van de twaalf films dus was hij iets te makkelijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:42 schreef BwennieBren het volgende:
Robert De Niro?
Was al bezig om te editten maar FOK! is weer traaaaaag........!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Idd, was vergeten te zeggen noem minstens 6 van de twaalf films dus was hij iets te makkelijk.
BwennieBren +1
Oops! Miste goede gozer gewoonquote:Op woensdag 15 december 2004 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben een man van eer men of honor, hoewel ik ooit schuldig werd verklaard door verdenkingGuilty by suspicion ben ik een goede gozerGoodfellas met een engelenhart Angel Heart. Ik ga nooit te keer als een dolle stier Raging Bull en zou graag je ouders ontmoeten Meet the parent al is het maar 15 minuten15 minutes. Ik rijd door de gemene straten Mean Streets van New York New York, New York als taxichauffeur Taxi driver en ben ook een goede hertenjager The Deerhunter en ga graag op vakantie in Brazilië. Brazil
HINT: de actrice die ik zoek is meer bekend van een zeer bekende TV serie en niet zozeer van films opzich, hoewel ze toch in een serie films elke keer is voorgekomenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef Dopekoe het volgende:
Geen idee, die foto's....
gesundheitquote:Op woensdag 15 december 2004 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Elizabeth Mastrantonio?
Courtney Cox (arquette)quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
HINT: de actrice die ik zoek is meer bekend van een zeer bekende TV serie en niet zozeer van films opzich, hoewel ze toch in een serie films elke keer is voorgekomen
quote:
ik ben ook even eten koken, wellicht tot laters!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
ik ga even off. Boodschappen doen en eten koken
Ken eigenlijk alleen Screamquote:Op woensdag 15 december 2004 17:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
zal nog ff de foto's uitleggen trouwens:
De films:
Scream (midden)
The Runner (onder)
Alien love triangle (rechtsboven)
Blue desert (linksboven)
[..]
ik ben ook even eten koken, wellicht tot laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |