Pimpquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Sokolsky het volgende:
SoK +1
Kon je Letyat zhuravli weer niet spellen?
Klopt, voornamelijk italië. Dacht ik al. Maar in dat geval is Stalker wellicht ook Duits...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef Sokolsky het volgende:
Nostalghia is trouwens een twijfelgeval.
Ik ook:quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik had er ook 15, maar toen zat dat topic al vol![]()
Ik meld me weer afquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Sokolsky het volgende:
Zo'n vraag werkt altijd wel goed om te checken wie er zoal online is
Die Tarkovsky's moet jij ook nog eens bekijken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef cwk het volgende:
Balado o Soldate ook nog.
Die moet ik trouwens maar eens zien.
Hm..Had wat beter op moet letter in dat ene topic. Al die Tarkovsky's die Falco heeft gezien ben ik vergeten.
edit: oh sloom.
Wat is daar eigenlijk Duits aan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar in dat geval is Stalker wellicht ook Duits...
Geld, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk Duits aan?
Hij week uit naar ergens in Estland geloof ik...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geld, naar het schijnt.
Nee wacht, Tarkovsky kreeg geen toestemming om in Rusland te filmen of iets dergelijks.
Ik begon zelf ook te twijfelen en heb stiekem ge-editquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef cwk het volgende:
Die spelling van Ballada o soldate moet je trouwens nog maar eens nakijken wijsneus. (niet dat ik em goed had)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |