Pimpquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef Sokolsky het volgende:
SoK +1
Kon je Letyat zhuravli weer niet spellen?
Klopt, voornamelijk italië. Dacht ik al. Maar in dat geval is Stalker wellicht ook Duits...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef Sokolsky het volgende:
Nostalghia is trouwens een twijfelgeval.
Ik ook:quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik had er ook 15, maar toen zat dat topic al vol![]()
Ik meld me weer afquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Sokolsky het volgende:
Zo'n vraag werkt altijd wel goed om te checken wie er zoal online is
Die Tarkovsky's moet jij ook nog eens bekijken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef cwk het volgende:
Balado o Soldate ook nog.
Die moet ik trouwens maar eens zien.
Hm..Had wat beter op moet letter in dat ene topic. Al die Tarkovsky's die Falco heeft gezien ben ik vergeten.
edit: oh sloom.
Wat is daar eigenlijk Duits aan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar in dat geval is Stalker wellicht ook Duits...
Geld, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk Duits aan?
Hij week uit naar ergens in Estland geloof ik...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geld, naar het schijnt.
Nee wacht, Tarkovsky kreeg geen toestemming om in Rusland te filmen of iets dergelijks.
Ik begon zelf ook te twijfelen en heb stiekem ge-editquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef cwk het volgende:
Die spelling van Ballada o soldate moet je trouwens nog maar eens nakijken wijsneus. (niet dat ik em goed had)![]()
Nu wil ik het weten ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:45 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Hij week uit naar ergens in Estland geloof ik...
Kijk, dat zijn de echten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:45 schreef California het volgende:
Somersault?
Production Companiesquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:46 schreef Sokolsky het volgende:
Filming Locations for
Stalker (1979)
Dolgopa, Russia
Tallinn, Estonia
near, Isfara, Tajikistan
Oogt toch wel tamelijk Sovjetterig. Ik kon ook alleen maar het geld bedenken
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, dat zijn de echten.
laurenzo85 + 1quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:29 schreef laurenzo85 het volgende:
The Goonies..?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
De man die het leven van Joaquin Phoenix redde?
Dank uquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Woyzeck, Stroszek en Cobra Verde.
Dat is op dit moment de enige die ik kan plaatsen...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:43 schreef laurenzo85 het volgende:
WHM erbij..
hehequote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat dacht ik al![]()
Film is uit jaren '90.
Tja, Dr. Strangelove: or how I learned to stop worrying and love the bomb.. Neem ik aan dat je bedoeld..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:22 schreef Gillingham het volgende:
De volledige én correcte naam van een satire waarin een acteur drie verschillende rollen op zich neemt.
Kijk, dat is dus al niet helemaal 100% juist. Maar ik doelde meer op de veelvoorkomende fout 'or: how I stopped worrying and love the bomb'. De dubbele punt hoort namelijk ná or, maar dat is slechts een kwestie van interpunctie.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Tja, Dr. Strangelove: or how I learned to stop worrying and love the bomb.. Neem ik aan dat je bedoeld..
Ja, vertel ons over je zonden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef laurenzo85 het volgende:
I confess..
SoK +1quote:Op woensdag 27 december 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Seabiscuit en dat is geen drol.
quote:What is a movie star? A movie star is many things. They can be tall, short, thin, or skinny. They can be democrats... or skinny.
quote:When I heard that Richard Gere was not nominated for his great performance in "Chicago," I said to myself, "Welcome to my world, Richard Gere!"
quote:It's so sweet backstage. The Teamsters are helping Michael Moore into the trunk of his limo.
A.u.b. nog 2 punten van het vorige topic?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:12 schreef cwk het volgende:
Stand december t/m Topic VII
18.Gillingham 1
Er lijkt systeem in te zitten om jou punten te negeren he?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
A.u.b. nog 2 punten van het vorige topic?![]()
Juist. Negatieve discriminatie noemen ze dat. Ik houd je in de gaten!quote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef cwk het volgende:
[..]
Er lijkt systeem in te zitten om jou punten te negeren he?![]()
Ik heb helemaal geen Excelfile. Schrijf alles op een blaadje en dan in Word. Jou naam (daar gaan we weer) staat als enige op dat blaadje in het rood, daarom las ik er waarschijnlijk overheen. Maar bij deze hoor je bij de blauwe-pen club.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Juist. Negatieve discriminatie noemen ze dat. Ik houd je in de gaten!
Neem me nu gewoon eens een keer op in die Excel-file van je.![]()
Flitspaal + 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |